Backpack G4b4e81b22 1280

קאן קן – התיק שלך לעונת הגשמים

רוצים לצייד את הילד בתיק הראוי לעונת הגשמים? בסקנדינביה חשבו על זה כבר מזמן וייצרו בדיוק עבורכם את התיק שיהווה פיתרון מושלם .

כמה הורים כבר מכירים את הסיטואציה בה הילד חוזר מבית הספר, נדחף הביתה מן המטר הזועף בחוץ ותיקו מטפטף נחילים של מי גשם , ניגשים לפתוח את הילקוט ומגלים שם ספרים ומחברות רטובי דפים ומרוחי צבע. מתחילים בתהליך הריסטארט: לפתוח את הספרים המחברות, להשאיר אותם על עדן החלון יומיים שלושה לייבוש, לכבס את התיק זמן שהילד יצא אל בית הספר בשקית או תיק נושן מהבוידעם , כמה עוגמת נפש אפשר לחסוך עם התיק הנכון.

אנחנו כאן כדי לספר לכם על תיקי קאן קן, התיק הסקדינבי שהיה להיט בשנות השמונים עם העיצוב שלא השתנה מאז 1978 וכעת חוזר ובגדול.

ב- 2010 עולם האופנה אימץ את תיקי קאן קן – אבל למעשה זה מותג ה- אאוטדור בין הגדולים והמוכרים בשוודיה, שם כבר כולם מכירים את המותג, הגיע הזמן שתכירו אותו גם אתם, התיק שחייב ללוות את הילדים שלכם בימים גשומים שכאלו.

בעבר לא הייתה טכנולוגיה דוחת מים ולכן היו מורחים שעווה מחוץ לתיק בכדי למנוע את חדירתם, אך מאז עברו גשמים בנהר והחברה לקחה על עצמה לייצר תיקים המצופים בשעווה כבר מתהליך הייצור בכדי להנגיש ללקוחות יופי, איכות ואטימות במוצר אחד , ואכן השיטה עובדת, המים נדחים מהתיק לחלוטין.

מעבר לטכנולוגיה מדובר גם בשיק, התיק שמר על האותנטיות שלו והוא עדיין להיט עולמי שרק גדל ומתעצם, אייקון אופנה אמיתי ויש סיבה לכך, התיק עשוי מבד שהחברה מייצרת לעצמה ביפן – V nylon f עשוי חצי כותנה ממוחזרת וחצי פוליאסטר – בד שהחברה מייצרת לעצמה ביפן. 

התיק קל לנשיאה, נוח ומתאים לאקלים הישראלי וכמובן בונוס שישמח את הילדים שלכם וגם ישמור עליהם בדרך, התיק זוהר בחושך.

את תיקי קאן קן ניתן להשיג בחנויות רשת ווישוז בכל רחבי הארץ ובאתר https://www.weshoes.co.il

שתפו את הפוסט:

פוסטים קשורים