ליראק פריז סטיק הגנה לאזור העיניים מחיר 179 שח צילום אסף לוי (12)

פשוט טיפוח // מטשטש, מחמיא ומרים

מסתמן שהכל נכון, הסטיק שהפך ללהיט הגנה לקיץ, איפור אביבי בריח פריחת עצי הדובדבן, מוס מעניק שיזוף אחיד ובעל מראה טבעי ללא קווי שיזוף או נזקי שמש בתוך דקות ומסכת פנים שמבוססת על חומרים טבעיים בלבד, מוצרים חדשים להתחיל איתם את הקיץ

M.A.C משיק קולקציית איפור אביבית המוקדשת לפריחת עצי הדובדבן
מהדורה מוגבלת של  מוצרי איפור באריזת מתכת מהודרת בגוון ורוד מטאלי מעוטרת בפרחי עץ הדובדבן

מותג האיפור הבינלאומי מאק מבשר על בא האביב בקולקציה מרהיבה של פרח הסאקורה המלכותי, הכוללת  מוצרי איפור באריזות מעוצבות ליצירת מראות מגוונים
מוצרי הקולקצייה: שפתונים בגווני ורוד ואפרסק  Love Me Lipstick
סומק בעל מרקם גמיש למראה זוהר וטבעי Glow Play Blush  באריזה מיוחדת במהדורה
מוגבלת בהשראת פריחת הדובדבן
Extra Dimension Skin Finish
שימר מבריק במקסימום! מהדורה מוגבלת של ההיילייטר  Extra Dimension Skinfinish בגוון אפרסקי-ורדרד זוהר, המעניק זוהר מטאלי הנראה כמעט נוזלי. עמיד עד 10 שעות עם ברק עוצמתי.
Brushstroke 24-Hour Liner אייליינר טוש נוזלי בצבע שחור

Wild Cherry מאק קולקציית אביב צילום יחצ מאושר לפרסום (4)
Wild Cherry מאק קולקציית אביב

MAGIC MOISTURIZING SUN FOAM

העונה החמה בפתח וחברת IL MAKIAGE  מציעה ערכה למראה שזוף לפנים המכילה מוס לחות משזף 60 מ"ל לשיזוף בגוון מושלם+ מברשת קבוקי איכותית.
המוס מעניק שיזוף אחיד ובעל מראה טבעי ללא קווי שיזוף או נזקי שמש בתוך דקות, ומחזיק ל7 ימים. הוא מטפח את העור בזכות הפורמולה הטבעונית בעלת הנוסחה המתקדמת, ואינו סותם נקבוביות או מגרה את העור. בעל  יבוש מהיר וניחוח נפלא.  המוצר הינו גם בעל יתרונות משמעותיים נגד הזדקנות, ובאמצעות תוספת חומצה היאלורונית ואלוורה המעוררים ייצור קולגן – הוא מסייע בהפחתת קמטים, קמטוטים וסימני הזדקנות איטיים – כל זאת, תוך הפיכת העור לחלק, מלא לחות וזוהר. להשיג בחנויות הרשת ובאתר החברה.

 

משזף איל מקיאג
משזף איל מקיאג

 

SACARA מציעה לקיץ 2022 מוס ברונזר לשיזוף עצמי, ללא צורך בחשיפה לשמש, עשיר בלחות, המעניק גוון שיזוף אחיד וטבעי – לאורך כל ימות השנה!

המוס מתאים את גוון השיזוף לצבע העור ומעניק מראה עור שזוף וטבעי, מועשר ברכיבי לחות, אלוורה וויטמין B5. המוס קל לשימוש, נספג במהירות ומתייבש מהר, אינו דביק, אינו מלכלך את הבגדים, מעניק כיסוי אחיד, מתאים לכל סוגי העור, עמיד במים, עשיר במרכיבי הרגעה וטיפוח להעשרת העור בלחות.

טיפ לשימוש: יש לנער היטב את המוס לפני תחילת השימוש, לשים את הכפפה ולמרוח על העור באופן אחיד בתנועות סיבוביות עד לספיגה מוחלטת. יש למרוח תחילה את המוס על המפרקים (מרפקים, ידיים, ברכיים וקרסוליים) ולאחר מכן על האזורים הרצויים מבלי לפספס שום חלק. לאחר השימוש יש לשטוף את כפות הידיים היטב או לחילופין להשתמש בכפפות חד פעמיות בעת המריחה.

סקארה מוס לשיזוף עצמי 29.90 שח צילום קית גלסמן (2)
סקארה מוס לשיזוף עצמי

 

 

קיל׳ס מותג הטיפוח הניו-יורקי משיק מארז טיפוח 3 מסכות באריזה אחת

Kiehl׳s מותג הטיפוח הניו-יורקי המשווק מוצרים איכותיים לטיפוח הפנים, הגוף והשיער, משיק: מארז חובה של 3 מסכות, המותאם לגברים ולנשים. המארז כולל את שלושת מסכות הטיפוח המובילות של המותג:
מסכת אבוקדו – מסכת לחות והזנה, המועשרת בתמצית אבוקדו, שמן אבוקדו ושמן נר הלילה. פורמולה חדשנית השומרת את הלחות בשכבות העור העליונות ונותנת מענה ב״התייבשות הקשורה לגיל״. המסכה נטולת פראבן וחומרי צבע. מסכת הלחות המבוססת על פרי האבוקדו, מרעננת, ממריצה ומלחחת את כל סוגי העור. פרי האבוקדו עשיר בוויטמינים ומינרלים אשר הופכים אותו למרכיב עוצמתי בטיפוח עור הפנים – מסכת הלחות וההזנה מכילה תמצית אבוקדו, שמן אבוקדו ושמן נר הלילה.

מסיכת חימר לבן – מסכה לניקוי אינטנסיבי והפחתת מראה הנקבוביות המכילה חימר לבן מהאמזונס. המסכה מסייעת בהסרה של הצטברות תאי עור מתים אשר יכולים לסתום את הנקבוביות ולגרום למראה עור עמום. הפורמולה עשירה במינרליים ומסייעת בטיהור העור.

מסכת כורכום חמוציות – מסכת זוהר המעניקה מראה עור חיוני וקורן, מסייעת בהמרצת ובהבהרה של מראה העור. מסכת הפנים מעניקה אפקט של ״טיפוח מיידי״ ומראה בהיר וחיוני לעור עמום. המסכה מסייעת לעור עייף להשיב לו את המראה הורדרד והחיוני. הפורמולה מכילה כורכום וחמוציות המסייעים להמרצת העור ולמראה אחיד הודות לפעולת קילוף עדינה של גרגירי החמוציות המעניקים מראה זוהר לעור.

קיל'ס מארז שלושת המסכות המחיר 299 שח צילום יחצ
קיל'ס מארז שלושת המסכות המחיר 299 שח צילום יחצ

 

 

שתפו את הפוסט:

פוסטים קשורים