91774043_2682109312023576_5251320552483389841_n

פשוט טיפוח – מוצרי טיפוח חדשים על המדף

תכשירים המבוססים על ויטמין C טהור, תמיסה לניקוי פצועונים בבית ושפתון לחות לימי הסתיו היבשים

מותג הטיפוח קליניק משיק סדרת תכשירים מבוססי ויטמין C טהור, המהווים דרך פשוטה להמרצה של שגרת טיפוח העור ולטיפול בסימני ההזדקנות. בדיוק כפי שנטילת ויטמין או שתיית מיץ תפוזים סחוט טרי בבוקר מסייעות לשמירה על בריאות מבפנים, שיטה סופר-עוצמתית זו תוכננה לשמש כתוסף יומי להצערה ניכרת לעין של העור מבחוץ. 

NEW Clinique Fresh Pressed™ System רותמת את עוצמתו המלאה של ויטמין סי טהור בריכוז הגבוה ביותר הקיים בתכשירים להבהרת העור, להאחדת הגוון ולחידוש מרקמו. ויטמין סי הוא חומר המתפרק באופן טבעי עם הזמן ונמצא בשיא עוצמתו כאשר הוא "טרי". אריזה ייחודית לשמירה על "טריות" מבודדת את הוויטמין סי הטהור עד להפעלתו ושומרת בכך על "טריותו" ועל עוצמתו המלאה לתוצאות יוצאות מגדר הרגיל תוך 7 ימים בלבד. כעת תוכלו לחוות עור בוהק וקורן יותר כבר מהמשיחה הראשונה. עם השימוש, תבחינו בעור מוצק יותר באופן ניכר, בעל גוון אחיד הרבה יותר, חלק יותר באופן בולט, עם הפחתה מוחשית במספר הקמטוטים והקמטים שבו ועם מראה קורן וזוהר נעורים. התחילו בניקוי. לאחר מכן, העניקו זריקת עידוד באמצעות עוצמתו של ויטמין סי טהור.

מותג היופי ג'ייד מרחיב את סדרת הלחות מס' 1 שלו  AQUA JOLT ומציג: קרם לילה מזין עם חומצה היאלורונית מטוהרת ומרוכזת. 

הלילה הוא הזמן שבו העור מתקן את עצמו מכל נזקי הזיהום, מזג האוויר, הקרינה, האבק, הכימיקלים ושאר המזיקים אליהם נחשף במהלך היום. חשוב מאוד לא לוותר על ניקוי יסודי של העור וטיפוחו בעזרת קרם שירגיע אותו ויעניק לו הזנה עמוקה ולחות מתמשכת. בימים אלו מרחיב מותג הביוטי ג'ייד את הצע המוצרים בסדרת הלחות הנמכרת ביותר שלו: AQUA JOLT שפותחה כדי לתת מענה לעור הזקוק ללחות אינטנסיבית, ומשיק קרם לילה עשיר ומזין עם חומצה היאלורונית מרוכזת במיוחד, המפיח חיים גם בעור עייף ויבש ומעניק לו לחות מתמשכת. 

מותג טיפוח הפרימיום ליראק פריז משיק בישראל:

תמיסה לייבוש פצעונים ופגעי עור מסדרת סבולוג'י לשימוש נקודתי על הפצעון בלילה, מתאימה לנשים וגברים מגיל 14 ומעלה ובטוח לשימוש לנשים בהריון. התמיסה פועלת באופן מיידי לייבוש פצעונים ופגעי עור שונים – החל מאקנה של גיל ההתבגרות, דרך פצעונים שנוצרים מגירוי של מסיכת קורונה או כל גירוי עור אחר בגוף ובפנים.   כמו כן פועלת לניקוי עמוק של העור, כיווץ הנקבוביות, שיפור המראה הכללי של העור, הזנה והרגעה ועידוד יצירת תאי עור חדשים במקום הפצע.  הרכיבים הפעילים בתמיסה בינהן קלמין פועלים לייבוש מהיר של פצעונים ופגמי עור מבלי לצרוב או לייבש את העור, אלא מותירים את העור בלחות מאוזנת. הם  מסייעים במניעת כניסה של לכלוך וזיהום ובכך מונעים התפתחות דלקתית של פצעונים. שימוש קבוע בתמיסה מבטיח את יעילותה הן בהעלמת פצעונים והן במניעת התפתחותם ( הורג את החיידק הגורם להם) והצטלקות כתוצאה מהם.

פרמייר ים המלח מציגים מסכת יופי- קולגן, בטא קרוטן ואצות

age defying beautifying mask collagen, beta carotene and seaweed – בעלת פורמולה ייחודית המכילה קולגן, בטא קרוטן ואצות שחברו יחדיו למסכה בשילוב ליפוזומים, שמנים, ויטמינים ומינרלים מים המלח. המסכה היוקרתית מסייעת במניעת הופעתם של קמטים חדשים ובעת ובעונה אחת מטשטשת את מראם של קמטים קיימים. לעור חלק ומשיי בעל מראה בריא, זוהר, צעיר ורענן. אופן השימוש: לאחר ניקוי הפנים, יש למרוח שיכבה נדיבה על הפנים בתנועות עיסוי עדינות. להמתין 10-15 דקות ולשטוף במים חמימים.

המותג LABIOS (לביוס) מציע לחורף 2022 סדרת שפתוני לחות איכותית, בצורת כדור, בחמישה טעמים ייחודיים וטעימים במיוחד: מסטיק, דובדבן, וניל, נענע ואבטיח. שפתוני LABIOS מיועדים לטיפוח השפתיים ולטיפול בהן, למניעת שפתיים יבשות וסדוקות ולהגנה על השפתיים מפני פגעי הסביבה. השפתונים מעניקים לחות והזנה ומרגיעים שפתיים מגורות. נבדקו דרמטולוגית לעור רגיש, לא נוסו על בעלי חיים ולא מכילים פראבנים.

לביוס שפתון בטעם אבטיח דובדבן וניל מסטיק ונענע // צילום: אפרת אשל

שתפו את הפוסט:

פוסטים קשורים