מסקרה אייר ווליום לוריאל פריז 50 שח צילום יחצ חול (4)

פשוט טיפוח – מוצרי הטיפוח שאהבנו השבוע

הטרנד הכי משמעותי בעולם הביוטי כרגע מבוסס על רכיבים פעילים והמוצרים שמביאים אותם בצורתם הטהורה והאפקטיבית ביותר. כאלה הם המוצרים שהצגנו לכן השבוע, סרום לשיפור מראה העור, "המסקרה של ביונסה" שכולן חיכו לה....הגיעה לישראל! רוטינת הטיפוח היומיומית שלנו בימי הקורונה

סדרת REVUTALIZING SUPRIME+ 

אסתי לאודר פועלות בעזרת פפטידים חזקים , המסייעים לעור לבנות מחדש את הקולגן הטבעי והממצק שלו. ביום שהעור מתמודד עם אתגרים הגדולים ביותר, ובלילה שהוא במצב שבו הוא יכול לספוג את המרכיבים בצורה הטובה ביותר. מומלץ לפני הקרם להשתמש בסרום אשר מכיל רכיבים פעילים ממוקדים לטיפול באחת מדאגות העור ועזור למקסם את תוצאות הקרם יום ולילה. עור בוגר אינו מאופיין רק כתוצאה מהזדקנות ביולוגית (גיל, זקנה) אלה גם כתוצאה לחשיפה ממושכת לשמש ( האם ידעת ש88% מנזקי העור לפני גיל 60 מיוחסים לשמש?) , לחץ ונזקי סביבה. אלה  גורמים המשך פירוק נוסף של מערכת התמיכה בעור הקולגן והאלסטין. השמש מאיצה את הזדקנות העור, העור נעשה יבש מקומט עם פיגמנטציה וקמטים. לסיכום, עור בוגר מאופיין בקמטים (גיל והבעה), כתמים ושינוי גוון, רפיון (אובדן מוצקות) ויובש (אובדן לחות וזוהר).

 

 Air Volume המסקרה החדשה שמנפחת ומגדילה את הריסים

פורמולה אוורירית, קלילה והיפואלרגנית – הפורמולה החדשנית של מסקרת Air Volume מוקצפת עם בועות אוויר, ליצירת אפקט מכפיל לריסים עם נפח גדול יותר ותחושה קלה עד בלתי מורגשת. הפורמולה הייחודית מעניקה נפח לאורך כל היום. מסקרה אייר ווליום קלה למריחה על גבי הריסים, מבלי לפגוע בהם או לגרום לתחושת כובד. לראשונה בלוריאל פריז, המסקרה היפואלרגנית ומתאימה לכל סוגי הריסים.

התוצאה: מראה ריסים מלא בעל נפח עצמתי ותחושה אוורירית קלילה.

"המסקרה של ביונסה" שכולן חיכו לה….הגיעה לישראל!

 

לוריאל פריז- מותג האנטי-אייג'ינג מס' 1 בעולם, מרחיב את סדרת האנטיאייג'ינג רויטליפט פילר ומשיק לראשונה סרום טפטפת פילר, מועשר בחומצה היאלורונית – רכיב ידוע להגברת אגירת הלחות בעור.

סרום פילר לשיפור מראה הקמטים בעל 1.5% חומצה היאלורונית טהורה. מסייע לספיחת לחות ולהשבת הנפח, למראה עור צעיר ותחושת עור גמיש. מתאים לכל סוגי העור, בעל ספיגה מהירה ומרקם קליל. הסרום מוגש בצורת בקבוקון טפטפת יעיל ונוח לשימוש, המאפשר הוצאת כמות מדודה לשימוש, סטרילי ושומר על איכות הפורמולה בתוך הבקבוקון.

פרטי הקובץ
לוריאל-פריז-סרום-טפטפת-פילר-המועשר-בחומצה-היאלורונית

 

GOLDPREMIUM של מותג היופי ג'ייד

סדרת הטיפוח גולד פרימיום הינה סדרת האנטי-אייג'ינג הנמכרת ביותר של ג'ייד. הסדרה היוקרתית מתבססת על מיטב המדע והטכנולגיה השוויצרים ונועדה לסייע במאבק ברפיון העור בעזרת קומפלקס ה – LiftoPeptide, אשר הוכח כמשפר את מוצקות העור, מטפל ברפיון ומפחית הופעת קמטי הבעה להשבת הזוהר הטבעי לעור. הסרום מסייע להגברת ייצור הקולגן הטבעי של העור, משפר את מוצקות העור ומטפל ברפיון למראה צעיר ומוצק יותר. הוא נספג בקלות ומותיר את העור מוצק, מהודק, גמיש וחיוני.

ג'ייד גולד פרמיום דאבל סרום.

 

Estée Lauder Featherlight Brow Enhancer ליצירת גבות מלאות ומודגשות במראה טבעי:

הדגישי את מראן הטבעי של הגבות עם  Featherlight Brow Enhancer ,מעצב הגבות החדש של אסתי לאודר. דיו שקוף וקליל הניתן לבנייה בשכבות בעל מכחול אלכסוני, דק ומחודד, המאפשר לשרטט גבות מדויקות במשיחות קלות כנוצה ולהשיג תוצאה הדומה לשערות הגבה הטבעיות. הצבע השקוף מתכהה בהדרגה ומאפשר להוסיף  לגבות צבע בדיוק במידה הנכונה על מנת ליצור את המראה הרצוי. בין אם את רוצה למלא אזורים דלילים, לעצב את קשת הגבה או להוסיף הגדרה לכל מראה גבות. ברגע שהפורמולה מתקבעת, היא אינה דוהה ואינה נמרחת לאורך כל היום. עמידה בפני זיעה, לחות ומים.

 

 

 

 

שתפו את הפוסט:

פוסטים קשורים