טאץ אפ // צילום: דביר כחלון

פשוט טיפוח – המוצרים החדשים על המדף

מתברר שהגזמנו, ובניגוד מוחלט למה שמכרו לנו עד היום, המגמה המסתמנת לקיץ הקרוב היא הסקינימליזם - מינימליזם בכל הנוגע לטיפוח עור הפנים. ביררנו איך עושים את זה נכון, מאילו מוצרים כדאי להיפרד ועל איזה שלב אסור לוותר בשום אופן

יש לנו וידוי: ארון הטיפוח שלנו מפוצץ במוצרים. קרם עיניים, קרם לחות ליום וללילה וקרם נוסף להגנה מהשמש, סרום אחד להזנה, אחר לפילינג ועוד כמה למטרות אנטי-אייג'ינג, פלטות צלליות והיילייטרים, קרם CC, קרם BB, מייקאפ, קונסילר וקונטורים, אודמים בכל הגוונים – והמדף עוד נטוי.

לפי התחזית של פינטרסט לשנת 2021, המגמה החזקה בעולם הקוסמטיקה היא ההיפך המוחלט – סקינימליזם (שילוב בין עור ומינימליזם כמובן). בניגוד לכל מה שחברות הקוסמטיקה הסבירו לנו עד היום, הנטייה תהיה להפחית באופן דרמטי את כמות המוצרים והחומרים הפעילים שבהם אנחנו משתמשים. אלה, כך מתבהר כעת, גבו מחיר כבד מהמראה הבריא ומהיכולות הטבעיות של עור הפנים שלנו, ודווקא שגרה פשוטה יותר, הכוללת פחות שלבים ושכבות, תיתן לו לזרוח שוב.

מה חדש על המדף בטיפוח:

קליניק – Moisture Surge

הכירו את  Moisture Surge™ 100-Hour Auto-Replenishing Hydrator החדש, המצטרף לסדרת מויסטר סרג', סדרת הלחויות המובילה של קליניק. הקרם החדש הוא שדרוג של הקרם-ג'ל העשיר בלחות, האהוב והממכר ביותר של קליניק, המועשר הפעם בטכנולוגיית "חידוש אוטומטי" (Auto Replenishing) המסייעת ללחות לחדור לעומק של 10 שכבות בעור* ומאפשרת לו ליצור מקור מים משלו המספק לחות רציפה למשך 100 שעות!

Magic Extension 5mm Fibre Mascara

המסקרה החדשה של מאק את יכולה להשיג מעכשיו מראה של ריסים מלאכותיים ולוק דרמטי. כמו תוספות ריסים בבקבוק! מסקרה Magic Extension 5mm Fibre עובדת כקסם על הריסים והופכת את כל משאלות האורך והנפח שייחלת להם למציאות.  את לא תאמיני שאלו הריסים שלך. מברשת 5G מיוחדת מעניקה נפח ועיגול עוצמתיים משורשי הריס ועד הקצה. הסיבים הארוכים ביותר הקיימים במסקרה, של לא פחות מ-5 מ"מ, מעניקים לריסים, ביחד עם המבנה החרוטי של המברשת מראה מהפנט  עם ממדים דרמטיים ונפח המשתרע משורשי הריסים ועד לקצוות.

 CeraVe –  קרם רגליים משקם

מותג הדרמו קוסמטיקה סרווה מציג, לעונת הקיץ: קרם רגליים משקם, המיועד  לעור יבש במיוחד, מחוספס וגבשושי. מקל על היובש ומסייע בשיקום שכבת ההגנה הטבעית של העור. מעניק לעור לחות להרגעה והקלה על היובש תוך קילוף עדין של העור, מרכך את העור ומשפר את מרקם העור הפגום. מאושר ע"י האגודה הישראלית לסכרת.

קרם הרגליים פותח במיוחד לטיפול בכפות רגליים יבשות במיוחד משלב פורמולה ייחודית המכילה 3 סרמידים חיוניים, הזהים לסרמידים הטבעיים הקיימים בעור. סרמידים אלו מוחדרים לעור דרך מערכת הולכה חדשנית – טכנולוגיית MVE של CeraVe. טכנולוגיה ייחודית זו מסייעת בהחדרת הסרמידים החיוניים אל העור ומעניקה לחות לאורך כל היום. סרמידים, אשר מצויים באופן טבעי בעורנו, פועלים בכדי לסייע לשמור על שלמות שכבת ההגנה הטבעית של העור ע"י יצירת שכבת מגן אשר מפחיתה את אובדן הלחות, ומגינה מפני נזקים הנגרמים מזיהום סביבתי ומגורמים תוקפניים סביבתיים אחרים. הגיל והחשיפה לגורמי גירוי סביבתיים, עשויים להוריד את רמת הסרמידים בעור ולכן השימוש במוצרים לטיפוח העור הכוללים סרמידים, מסייעים לשקם ולחזק את המחסום העורי. כמו כן, ישנם מחקרים המצביעים על קשר בין רמות סרמידים נמוכות יותר למחלות דרמטולוגיות.

ליראק פריז – אנטיאייג'ינג טבעי

בשנים האחרונות תופסת מקום בעולם המדע והקוסמטיקה טכנולוגיה חדשה הנקראת: "ביו מימטיקה"- חיקוי תהליכי חיים. כלומר, מדענים צופים בתהליכים טבעיים ויוצרים במעבדה תהליכים המחקים אותם, על מנת להביא לרפואה ולתעשייה את הגאונות שבה הטבע מייצר תהליכי חיים. (לדוגמא- הקמת מבנה אוירודינמי לכלי תעופה, בדומה למעוף הציפור, או ניסיון לחקות את מבנה קורי העכביש החזקים והיציבים למרות עדינותם – על מנת לבנות משטחים ומבנים יציבים).

בעולם של בריאות העור, תגלית פרס הנובל המדעית מאששת את חיוניותה של תוספת החמצן לתאי העור על מנת לחקות את תהליכי הטבע ( ביוממיטיקה)  ולעודד ייצור חומצה היאלורונית טיבעית (!) וכן להעניק לעור ויטמינים וחלבונים החשובים להאטת קצב הזדקנות העור.

צילום: אסף לוי

ג'ייד – SENSE 6

מותג הביוטי ג'ייד גאה להציג את SENSE 6 סדרת טיפוח מתקדמת בהשראת מדע הנוירו-קוסמטיקה, המציגה יעילות מוכחת לטיפול בקמטים וקמטוטים* ולטיפול בסימני הגיל למראה עור חלק, מוצק ובעל גוון אחיד.

מחקר קליני על הרכיב הפעיל, 20 נשים עם עור בוגר, 28 יום, ניכר שיפור של עד 85% בנפח הקמטים.

IL MAKIAGE –  מפגשים אישיים ותדעי להתאפר מושלם!

TOUCH UP   מפגשים: מפגש קבוצתי הכולל בין 8-15 משתתפות (תלוי בגודל הכיתה) הנערך באחד מסניפי IL MAKIAGE ברחבי הארץ ומפגש נוסף אחד על אחד עם מאפרת מקצועית אישית (ניתן לבחור לעשות מפגש זה גם ב ZOOM).
את המפגשים מעבירים המורים והמאפרים המקצועיים מבתי הספר של IL MAKIAGE והנושאים יותאמו באופן פרסונאלי למשתתפות.

צילום: דביר כחלון

 

 

שתפו את הפוסט:

פוסטים קשורים