Hava Zingboim photo // צילום: אלכס ליפקין

פשוט טיפוח // אלה מוצרי הטיפוח השווים של הרגע

לא מעט מוצרי טיפוח ואיפור חדשים ומסקרנים הושקו לאחרונה, אז ניסינו, בדקנו, התבלבלנו, התמכרנו - וחזרנו כדי לדווח על המצטיינים של השבוע החולף

MAC משיקים פריימר חדש בסדרת Studio Fix

מותג האיפור הבינלאומי M.A.C מרחיב את סדרת Studio Fix המנצחת, ומשיק את הפרטנר המושלם למייקאפ הנמכר ביותר של המותג:Studio Fix Mattifine Primer פריימר חדש למראה מאט מהבסיס, בעל אפקט לכל היום: מפחית נראות נקבוביות, מנטרל שומן וברק עד ל– 12 שעות, משפר עמידות ונראות של המייקאפ עד 12 שעות ומבטיח שיפור בנראות מרקם העור עד 6 שעות! פורמולה מהפכנית המשתנה מג'ל לפודרה, קלתמשקל עם גימור קטיפתי ונעים

הפריימר גדוש במרכיבים המטפחים את העור ופועלים לנטרול הברק השמנוני וליטוש מרקם העור. הוא נטול שומן ועמיד בפני לחות וזיעה ואינו סותם נקבוביות או מעורר אקנה. מבוסס על פורמולה מתוחכמת במיוחד, מחוזקת בקומפלקס Oil-Check של MAC COSMETICS הסופגת ולוכדת את הברק השמנוני במקביל לצמצום מראה הנקבוביות ל-6 שעות ושומרת על מרקם ללא דופי גם באקלים חם ולח. בנוסף לעוצמת השינוי שהוא מחולל בגוון העור, Studio Fix Mattifine 12hr Shine Control Primer   בעל מרקם ג'ל משי שהופך לפודרה עדינה עם משיחתו על העור, מרגיש חסר משקל על העור ובעל גימור קטיפתי רך.

פריימר Studio Fix Mattifine Primer // מחיר 169 שח

 

לוריאל פריז, מותג האנטי-אייג'ינג

לוריאל פריז, מותג האנטי-אייג'ינג מס' 1 בעולם, משיק לראשונה סרום לילה המועשר ברכיב החם ביותר בתעשיית הקוסמטיקה – רטינול. הסרום מיועד לשימוש בלילה לטיפול בקמטים, ואף העמוקים ביותר, מחדש את מראה העור, ותוצאותיו נראות כבר מהשימוש הראשון. הסרום מצטרף לסדרת האנטיאייג'ינג רויטליפט לייזר. נזקי הגיל, השמש וזיהום האוויר, עישון, החרדות והדאגות, נותנים את אותותיהם בעור הפנים, שמאבד מגמישותו כך שמתקבל מראה עור עייף, יבש, גוון עור עמום ולא אחיד. הרטינול הטהור – מרכיב הנמצא בתצורתו הפעילה ביותר ומומלץ על-ידי דרמטולוגים, מסייע בחידוש העור, נלחם בסימני הזדקנות עיקשים של העור כמו קמטים עמוקים ומרקם עור לא אחיד.

הסרום רטינול של לוריאל פריז מסדרת רויטליפט לייזר, מכיל 0.2% רטינול טהור, מסייע בתיקון כל הקמטים, אפילו העמוקים ומחדש את מראה העור. הרטינול ידוע כרכיב המתכלה לאורך זמן. הפורמולה הייחודית של סרום רטינול פותחה במיוחד כדי שהרטינול יישאר פעיל ובעל ספיגה יעילה במיוחד. הסרום רטינול מסייע ביעילות הספיגה של הרטינול הטהור לתוך העור ללא תחושה דביקה. המרקם נעים, מועשר בחומצה היאלורונית ושמנים לטיפוח העור שלך.

l'oreal signature wild

ליראק פריז משיק בישראל: מים מיסילריים לניקוי עמוק של הפנים ואזור העיניים

מותג טיפוח הפרימיום ליראק פריז משיק בישראל: מים מיסילריים לניקוי עמוק של הפנים ואזור העיניים, מתאימים לכל סוגי העור, מנקים את העור מסבום ותאים מתים ואינם מייבשים את העור. המים המיסילריים מועשרים בלחות לניקוי עמוק ללא ייבוש של העור. ברובד החיצונימנקים את העור מלכלוך ושאריות איפור ומזהמים סביבתיים וברובד הפנימימסלקים ביעילות שאריות שומן (סבום) ושאריות תאים מתים. מתאים מאוד לניקוי ריסים מלאכותיים ולניקוי לאחר טיפול שיקום גבותהניקוי נעשה בטכנולוגיית מיקרו מגנט  שימוש בחלבון הממגנט אליו פסולת כמו שאריות שומן, תאים מתים, שאריות איפור וגם לכלוך מזיהום שנמצא באוויר, ומציף אותה מחוץ לעור, כך  הוא מנקה את העור ביסודיות. רכיבים פעילים: חומצה היאלורוניתלהענקת לחות והעשרת העור, תחליב אנזימטי פעיל נגד מזהמים.

ליראק פריז- מים מיסלריים מחיר לצרכן 179 שח // צילום אסף לוי

 

מותג האיפור היוקרתי והמקצועי בובי בראון משיק קולקציית איפור מרהיבה Bobbi Brown x Ulla Johnson Collection Butterflies & Hibiscus

מהדורה מוגבלת בהשראת האנרגיה והזוהר הבלתי מתאמצים של ניו יורק. הקולקציה כוללת מוצרים נחשקים של בובי בראון בגוונים שקופים לצד גווני שימר מנצנצים באריזות מעוצבות להפליא, מעוטרות פרפרים ופרחי היביסקוס בעיצובה של אולה ג'ונסון אולה ג'ונסון, מעצבת האופנה הניו יורקית חוברת לבובי בראון  וביחד הם משיקים קולקציית איפור קלילה, רעננה ובלתי מתאמצת, כמו העיצובים האהובים של מעצבת האופנה. בקולקציה, שיצרה אולה, מושקים מוצרי איפור בשורה של גוונים שקופים הנאמנים לגווני העור, לצד גווני שימר מנצנצים ושפתונים בגוונים שונים.

חוה זינגבוים מציגה את הדור החדש של הסרומים סדרת NEW ESSENTIAL

מותג הקוסמטיקה פורץ הדרך חוה זינגבוים משיק ארבעה סרומים חדשים בסדרת NEW ESSENTIAL מבית חוה זינגבוים ובכך מצטרפים לסרום Anti-Pollution אשר הושק בתחילת השנה. הסביבה בה אנו חיים מטביעה את חותמה עלינו ועל פנינו ללא הרף. שינויי אקלים, קרינת השמש, שימוש מוגבר במסכים, חומרים המשמשים אותנו מדי יום וגורמים רבים נוספים, הם חלק בלתי נפרד מחיינו. השפעתו של זיהום האוויר האורבני קשורה ישירות לאיכות העור ומשפיעה על רמת הלחות, הופעת קמטים וקמטוטים, כתמי עור וגם אקנה ופצעונים. התקופה האחרונה הדגישה בפנינו את חשיבות העור כקו הגנה ראשון וכמחסום מפני זיהומים, מיקרואורגניזמים, חיידקים, קרני השמש, זיהום האוויר ועוד. סדרת הסרומים החדשה מבית חוה זינגבוים מועשרת, בין השאר, ברכיבים המגנים על העור ומחזקים את יכולתו לשקם את עצמו.

Hava Zingboim //צילום כפיר זיו
שתפו את הפוסט:

פוסטים קשורים