0001-13068898587_20201113_123123_0000

פרשת חיי שרה במסר מיוחד לנשות ישראל

מאת הרבנית הדס נימני
אחיותיי האהובות, אני רוצה לשתף אתכן באוצר המסתתר לנו בתוך הפרשה הקדושה, חיי שרה.
הפרשה שלנו פותחת בפסוק: "ויהיו חיי שרה מאה שנה ועשרים שנה ושבע שנים שני חיי שרה".

הפסוק מלמד אותנו שחייה של שרה מתחלקים לשניים,לפני הולדתו של יצחק ואחרי הולדתו של יצחק. ומספרים לנו המפרשים ששני חייה שווים, כלומר: ששרה אמנו היתה שמחה, מאושרת וקורנת לפני הולדתו של יצחק בדיוק כמו אחרי שהוא נולד.
איזו אמונה,איזו ראיה וחשיבה חיובית היו לה, לאמא שרה שלנו.
שמחה להיות עקרה עד גיל 90! ואחרי הלידה אין בה שום שינוי, היא אותה ה- "שרה השמחה והמאושרת" לפני וגם אחרי. אנחנו לומדות מהתורה הקדושה שלאורך כל חייה של שרה, היו לה בחיים המון ניסיונות וקשיים כמו שמסופר, שהיא נלקחה פעמיים בשבי לבית המלכים אבימלך ופרעה, וגם הלכה אחרי בעלה אברהם לגלות ועברה איתו את כל עשרת הניסיונות ובשום מקום מוזכר שהיא התעייפה ואמרה זהו נמאס ,די אין כוח,אברהם אני עייפה מהחיים,תמיד בירכה את ה' תמיד החדירה לעצמה שכל מה שה' עושה זה אך ורק לטובה!
שאין שום מציאות של רע בעולם וזה מה שעשה אותה לשרה אימנו "אם כל חי" ,ממנה כולנו שואבות כוחות להמשיך את מירוץ החיים ולא לוותר.
מספרים שהיא היתה גדולה בנבואה מאברהם משום שהיתה בשמחה תמיד ומי ששמח תמיד אלוקים נמצא במחיצתו.
נשאלה שאלה מתבקשת: מה גרם לשרה לעבור את כל המכשולים, לנצח את כל הקשיים ?!
והתשובה היא כזאת: מטרה.. שמעת אחותי?! מטרה!! לשרה היתה לה מטרה להקים בית של תורה, בית שכל מי שירצה לדעת את ה', אצלה הוא יוכל להכיר ולטעום ולגרום לו לאהוב את ה' ואת תורתו ,היא ראתה מול עינייה את העתיד הרחוק, את כל הילדים שיצאו ממנה ,את כל הדור שבעתיד ישען עליה והיתה לה מטרה להחזיק את כולנו לתת כוח להבין שהכל בחיים זה זמני, גם הניסיון.
בכוחות שלה להתגבר על הכל היא לימדה אותנו שיעור לחיים.
אז כשלאישה יש מטרה מול העיניים, שהיא לביאה אמיתית בדומה ללביאה אישתו של האריה מלך החיות, היא יודעת את מקומה, כוחותיה, מתגברת ומנצחת את החיים.. אחותי אהובתי תסמני לך מטרה ולכי תכבשי אותה כמו שאת יודעת, עם הכוחות שה' נטע בתוכך.
כל אחת היא יהלום,בת של מלך אמיתית מלאה באור, אשרייך שהגעת עד לאן שאת היום,תזכרי שבכל יום שה' נותן לך חיים הוא מאמין שאת מסוגלת,אז קדימה!
שבת שלום שלכן הדס נימני באהבה גדולה.

מי שמעוניינת בחוגי בית לחצי על הקישור הישיר לווצאפ או חייגי : 0548454630

שתפו את הפוסט:

פוסטים קשורים