Img 8921

עשרה דברים שלא ידעתם על קייט מידלטון

קייט מידלטון חוגגת 40! הזדמנות לספר לכם שהיא ספורטאית לא פראיירית בכלל, ושהיא לא תמיד גרה באנגליה. עשרה דברים שלא ידעתם על הדוכסית

1. היא גרה בילדותה בירדן, בעיר הבירה עמאן. אבא שלה עבד בבריטיש איירווייז והמשפחה עשתה רילוקיישן למדינה הערבית, אך חזרה לבסוף לאנגליה.

2. הסטייל של הדוכסית לא מגיע משום מקום, בעבר היא עבדה בתור קניינית ב״ג׳יגסו״, חברת אופנה בריטית ידועה.

3. היא בעלת תואר ראשון בתולדות האמנות, אותו למדה באוניברסיטת סנט אנדרוז, שם הכירה את הנסיך ויליאם.

4. מדובר בדוכסית ספורטיבית במיוחד: כבר מצעירותה קייט אהבה במיוחד את שיעורי הספורט, והתמחתה בטניס, וכדורשת. בתיכון היתה מתחרה בקפיצה לגובה, ובאוניברסיטה התחרתה בהוקי.

5. קייט גם אוהבת מאוד לצלם, אפילו התמקצעה בעניין כשעבדה בעסק המשפחתי של המידלטונים – רשת לאביזרי תחפושות ומסיבות.

Img 8920
Img 8920

6. העבודה היומיומית של קייט היא לייצג את הממלכה הבריטית בתוך אנגליה ומחוץ לה. הדוכסית בחרה לתמוך בתחומים שקרובים לליבה, בניהם הגלריה הלאומית לפורטרטים, פעילות נגד התמכרויות, ותמיכה בהוספיס לילדים ששוכן במזרח אנגליה.

7. קייט לא אוהבת גרביונים. על פי חוקי בית המלוכה, על הדוכסית ללבוש גרביונים בכל הופעה פומבית, אך קייט נראתה לא פעם מפרה את החוק. למרות שגם מייגן מרקל עשתה זאת בהיותה דוכסית, המלכה אליזבת נזפה דווקא בקייט בכל פעם שחשפה את רגליה, משום שהיא עתידה להיות המלכה ומייגן לא.

8. למרות חילוקי הדעות, המלכה אליזבת החליטה להראות לה חיבה עזה, כשבחרה להעניק לה את מדליית יובל היהלום של המלכה אליזבת השנייה.

9. את התואר הדוכסית מקיימברידג׳ כולם מכירים, אבל אם אתם רוצים, אתם יכולים לפנות אליה גם בתואר ליידי הצלב הגדול במסדר הוויקטוריאני המלכותי.

10. בעלה של הדוכסית הוא לא הוויליאם הראשון בחייה. קייט התחתנה עם גבר שנושא שם זהה לשמו של אחיה, גיימס ויליאם מידלטון.

 

שתפו את הפוסט:

פוסטים קשורים