על תזונה ואימון גופני": מדריך הבריאות המרתק של שגית זנדני

הספר החדש "על תזונה ואימון גופני", מאת שגית זנדני בהוצאת "ספרי צמרת הוצאה לאור". מפרט בצורה בהירה, ממוקדת ובעיקר מובנת את כל הדברים שכדאי לנו לדעת בקשר לשיפור איכות חיינו. הוא השופך אור ומפרט את הדרך שבה נוכל להפוך את גופנו לחטוב יותר, בריא יותר, מהיר וחזק יותר.

המחברת, שגית זנדני, מתגוררת ברמת גן, בעלת תואר שני ועובדת הייטק. הנושא הזה של התזונה ושיפור אורח החיים לבריא יותר מעסיק את זנדני כבר למעלה מ-20 שנה. נושא שיפור אורח החיים לבריא יותר נגע לליבה מאוד, ולכן במשך שנים קראה למדה וחקרה אותו והחליטה להוציא את המידע ואת מסקנותיה לאור כדי לשתף אותן עם הכלל.

היא מספרת על הרקע לכתיבת הספר ש"תמיד היתה לי נטייה להשמנה. ומכאן באה המשיכה לכתוב דווקא על נושא זה. קראתי רבות בנושא, עברתי קורסים מקוונים ולא מקוונים, הלכתי לכנסים רבים ולא הפסקתי לחקור ולבדוק ולשאול.

"לאחר הרבה שנים הצטבר לי כל כך הרבה מידע שהרגשתי שאני חייבת למקד אותו, ויותר מזה- לחלוק אותו עם אחרים. אני בעצמי מיישמת את מה שכתוב בספר, ורואה תוצאות על עצמי וגם על אחרים. אמנם היו לי עוד הרבה חומרים בנושא אך היה לי חשוב למקד את הספר ולכלול בו רק את הדברים שאנשים באמת לא יודעים".

מקריאה בספר מתברר למשל שגם אם תהיה השקעה באימון גופני יום-יומי מצידנו אבל ללא הקפדה על התזונה שלנו לצד זאת, הרי שזה לא יקדם אותנו, וכל מאמצינו לא ישתלמו. בנוסף, גם אם נקפיד על תזונה, אבל לא נתאמן בכלל גם זה לא יעזור. לכן, השילוב המנצח הוא השמירה על הגוף גם בהיבט התזונתי וגם בהיבט של האימון הגופני.

מטרת הספר היא להתמקד בדברים החשובים באמת שהרבה אנשים לא יודעים ומכירים אותם, כדי לא לבזבז את זמנו של הקורא בקריאת דברים ידועים ומוכרים. כמו כן, הספר מבקש להפריך סטיגמות רבות בנושא תזונה, ולשקף את האמת כולה. בספר יש רעיונות ומידע שיסייעו לנו להגיע לאורח חיים בריא יותר, שמיטיב עם גופנו לאורך זמן.

יש לציין כי הספר מתייחס גם לאנשים טבעונים וגם לאנשים שסובלים מבלוטת התריס וכן יש בו גם תוכניות לאימונים ולירידה מהירה במשקל למי שסובל מחוסר זמן.

מדובר בספר אימון המהווה מקור מוסמך ובעל ידע רב בתחום. הספר מדבר בגובה העיניים על אחד הנושאים הנמצאים ותמיד יהיו בראש סדרי העדיפויות של כולנו- בריאות גופנו. ניתן למצוא בו עצות וטיפים מובנים ופשוטים שאפשר בקלות לסגל כאורח חיים קבוע ולהתמיד בו.

אפשר להשיג את הספר באתר עברית, נטבוק, וגם ברשתות סטימצקי וצומת ספרים.

קישור לרכישת הספר גם דיגיטלי וגם מודפס:

https://www.netbook.co.il/Book.aspx?id=13704

שתפו את הפוסט:

פוסטים קשורים