אושרת איתן

על כוס קפה עם אושרת איתן

ספרי קצת על עצמך ואיך הגעת לרשתות החברתיות?

אושרת איתן בת 26 אמא ל-2, בלוגריות אופנה, הורות ולייף סטייל באינסטגרם.

אל הרשתות החברתיות נכנסתי דיי מזמן וכתחביב הייתי מצטלמת עם הפיצית שלי (שכיום בת 6) היינו מצלמות תמונות מיני מי מתוקות שצברו פרסום ומשכו עוקבות כיום אני כבר בלוגרית אופנה ומצטלמת בעיקר לבד.

כבלוגרית אופנה איזה מותג אופנה מהקניון ומהאונליין את אוהבת במיוחד?

מותג אופנה בארץ יש לא מעט מותגים שאני אוהבת אבל הכי אני אוהבת מותגים בסייל.
השבוע יצא לי לבקר בקניון גבעתיים, קניון במרחק של 10 דקות מביתי כאשר יש סייל אני כמובן נוסעת אליו הקניון רגוע, יש חניה בשפע ונוחות גישה עם עגלה. אני אוהבת את הסדר של החנויות במיוחד כי המותגים שאני אוהבת וקונה כמו זארה, ריסרבד ומנגו דיי קרובים זה לזה.

בגלל שהקניון רגוע החנויות בד״כ מסודרות ואין את הלחץ והעומס של הקניות בתקופת הסייל הלחוצה מותג אונליין אין ספק שיש הרבה אבל הכי אני אוהבת לקנות בעליאקספרס, יש מגוון עצום במחירים מוזלים אגב יש לי קבוצת פייסבוק של קישורים בשם ׳המומלצים של אושרת׳ שם אני מעלה קישורים שווים, וכמובן שאני גם משתפת אצלי בסטורי קישורים מעניינים ובכלל קישורים למוצרים שהגיעו אלי ואני מרוצה מהם.

האם את חושבת שקניה בסייל היא קניה חכמה או בזבזנית?

כמו בכל דבר יש יתרונות וחסרונות, בדיוק לפני מספר ימים העלתי פוסט מעניין על טיפים של קניה חכמה בסייל תחת המשפט BUY LESS, CHOOSE WELL! שאומר בעצם תקנו פחות, תבחרו טוב!
אם באמת קונים בחוכמה מנצלים את הסייל בצורה הטובה ביותר.

הטיפים שלי

  • אם תעשו לעצמכם רשימה מפורטת של מה חסר הקניה תהיה חכמה יותר וממוקדת ותרגישו שמיציתם את הסייל בצורה טובה.
  • משפט שתמיד מלווה אותי בקניות ובחיים בכלל ׳כשיש ספק, אין ספק!׳ בגד שאני מהססת לגביו אני פשוט לא קונה! גם אם המחיר שלו ממש משתלם למה לי להתלבט בבית? כשכולנו יודעות שהוא נשאר ליופי בארון בסופו של דבר (הוא גם אגב מכביד על הארון כי את לא ממש רוצה להעביר פריט חדש עם תווית)
  • יש לך פריטים מסויימים בבית שאת חורשת עליהם? מעולה, תחפשי פריטים דומים להם אם זה טישרט, ג׳ינס וכו׳ הם בטוח ישמשו אותך בהמשך.
  • סייל זה לא הזמן לקנות טרנדים! טרנדים חולפים מהר מאוד זה מקסימום ישמש אותך עוד עונה.
  • יש לך ילדים? הסייל עכשיו זמן מצויין להצטייד לשנה הבאה כל שנה אני מודה לעצמי של שנה שעברה כשאני רואה את המחירים בתחילת עונה.

ולסיום מהו חשבון האינסטגרם שאת הכי אוהבת לעקוב אחריו ולשאוב ממנו השראה?

אין ספק החשבון של blaireadiebee כמויות הסטייל וההשראה מטורפות הכי אני אוהבת את השמלות מלאות הבד שלה הן מצטלמות פשוט מושלם.

קישור לאינסטגרם של אושרת https://instagram.com/oshrateitan?igshid=d07xyph4rq79

שתפו את הפוסט:

פוסטים קשורים