העור שנלך החורף הזה (אינסטגרם)

עור ואור בחנוכה: הטרנד הכי חשוב של החורף הקרוב?

החורף הזה תלבשו עור על העור, שמלות, בלייזרים, חצאיות וחולצות - פריטים דמויי עור הם מאסט החורף הזה, מצאנו לכן ברשתות את הפריטים היפים העונה

החורף הנוכחי עדיין לא הגיע אלינו בצורה החלטית, ומחליף בתזזיתיות בין ימי שמש לגשם, אבל האופנות החורפיות והמסורתיות מטפטפות לאיטן. אולי בצורה קצת פחות מורגשת, בווליום נמוך יותר מאשר בשנים נטולות מגפה עולמיות, ובכל זאת – הן כאן.

פריטים דמויי עור בהחלט מסתמנים כמגמה כזו. הם מתכתבים בצורה ישירה עם הדומיננטיות של פריטים מעור אמיתי אך מתחזקים כקטגוריה עצמאית, לא מתנצלת, ובוודאי לא פחות נחשבת, שמתאימה להעדפות הצרכניות המודעות, וגם לקדמה הטכנולוגית שמאפשרת להגיע לתוצרים איכותיים.

העונה ניתן להצביע על פריחה ורסטילית של פריטים מהז'אנר המדובר, ובמיוחד על שבירת ההגמוניה של הז'קט המסורתי, עם כניסתן של אופציות נוספות למשחק – שמלות, מכנסיים, חולצות וגם מעילים דמויי עור.

את המגמה הזו משרתים לא מעט נציגים ויראליים, שהופכים את הבחירה בחומרים דמויי העור ל"נכונים" אפילו יותר. ברשימה הזו ניתן לאתר פריטים כמו מעילי הפאפר והבלייזרים הארוכים של המותג ננושקה, מכנסי ה"קיקה" עם התיפורים הלבנים של סימונט, והז'קטים המבריקים בעלי הרכיסה הכפולה של גאני.

כאמור, העונה אין דגש על בחירה בפריט ספציפי, וההיצע בשוק מאפשר התנסות בפריטים בעלי וייב טרנדי במיוחד (היוש חולצות דמויות עור) או אופי יותר קלאסי. שימו לב שגם השחור המסורתי כבר לא שולט בבלעדיות, ולא מעט אופציות לוקחות את המראה למחוזות צבעוניים הרפתקניים יותר.

אם אתם פחות בקטע של מנומר או תכלת, לכו על הקטגוריה החומה או הכאמלית, קטגוריה שמסתמנת כמוצלחת מאוד לעונה אבל כנראה תישאר רלוונטית גם בעונות שאחריה.

הפריטים שמצאנו ברשתות:

חצאית דמוי עור, רשת גולף
מעיר דמוי עור לבן, רשת רנואר
מעיל דמוי עור שחור – רשת רזברד
מעיל דמוי עור שחור – לי קופר
נעלי ספורט' CAPRICE
חצאית רנואר

 

מגפיים – רשת רנואר

 

שתפו את הפוסט:

פוסטים קשורים