סניף-כיכר-ציון-צילום-מאושר-לשימוש-ללא-תמורה

עוד סיבה מצוינת להגיע לסניף כיכר ציון של רשת המשביר

רשת המשביר, רשת הכולבו הגדולה בישראל מזמינה אתכם לחווית קנייה מפנקת בסניף כיכר ציון ומה עם חניה? שעה ראשונה חינם ללקוחות הסניף!

סניף כיכר ציון של הרשת ממוקם בנקודת מפתח של ממש בלב ירושלים. המקום שבו כולם עוברים ואליו כולם מתכנסים לבילוי במסעדות, בתי קפה, חנויות וטיול אורבני מהסוג היותר מיוחד. המבנה הארכיטקטוני של החנות משתלב עם העיצוב הירושלמי ומעלה ניחוח עתיק עם נגיעות חדשניות. 

בסניף כיכר ציון תוכלו להנות מחווית קניות אקסלוסיבית. כשתכנסו, לא תוכלו שלא לעוף עם הדמיון הישר  לחווית הקניות בחו"ל. הגודל ורחבות היד הוא אישו שאי אפשר להתעלם ממנו. הסניף משתרע על פני מספר קומות וכל מחלקה מציעה עד אחרון הפריטים מתחומה. אנשי המכירות יעילים, ממוקדים ונמצאים שם עם מלוא תשומת הלב עבור כל לקוח.

רשת המשביר עם מחלקות החולשות על כלל התחומים מאופנה לכל המשפחה עד למוצרי חשמל דרך הנעלה, ספורט, קוסמטיקה, תכשיטים, הלבשה אישית כלי בית ועוד. הרשת מציעה מגוון עשיר של מותגים מובילים באיכות בלתי מתפשרת ובמחירים שווים לכל כיס.

עכשיו קונים כחול לבן!

בימים אלו של מלחמה בה עסקים ישראלים נתקלים בקשיים רבים הציבור הישראלי צריך להירתם, במקום להזמין מאתרי חו"ל יש לרכוש בארץ ובכך לעודד את הנעתם המחודשת של העסקים שנפגעו.

מטיילים ביפו? ירושלמים? רשת המשביר יוצאת במבצע משתלם במיוחד שיפתור לכם גם את בעיית החניה המצויה באזור. לקוחות המשביר בסניף כיכר ציון ייהנו מחניה חינם בשעה הראשונה בקנייה מעל 499 ₪. החניה בחניון כיכר המוזיקה רח' הלל 27 ירושלים. 

שעה ראשונה חניה חינם סניף כיכר ציון
משביר. קרדיט: יח"צ
שתפו את הפוסט:

פוסטים קשורים