ball-2039726_1280

ספרי לי מה עובר עליה? רק ספרי

מה עושים עם הבוסית שמקשה עלייך? איך להתמודד עם החרדות של בת התשע? ומה עושים כשלחץ החיים מאיים על השיקול ההגיוני?כמה פעמים חיפשתם תשובות לשאלות , על הכל תענה לכם עדנה גלבוע שמחכה במרכז הנוירומוטריקה המרכז של כולנו.

הבת שלי סבלה מחרדות קשות, לא ידענו איך להתמודד, כשהיא התחילה לדמיין דמויות ולהרים באובססיביות כל פיסת נייר ברחוב, הבנו שיש כאן בעיה רצינית. מה עושים?

היינו ערים כל הלילה פיתחנו גם אנחנו חרדות, קודם לכן לא נתקלנו בבעיה כל כך חריפה, ולא היה לנו צל של מושג איך מתמודדים עם זה.

למחרת בבוקר התחלנו להרים טלפונים, המחשבה לגשת לפסיכולוג הפחידה אותנו.

רק לעדנה גלבוע!

וככה מצאנו את עצמינו נכנסים למרכז נוירומוטוריקה

המרכז שמנוהל על ידי עדנה גלבוע ויחד איתה עובד במרכז צוות של אנשי מקצוע בעלי ניסיון שיספקו לכם ולילדכם את הסיוע והתמיכה כדי לפתח את הכישורים הנדרשים לתפקוד יעיל בלימודים בחברה ובמשפחה. 

את כל זה גילינו בדקה הראשונה שישבנו מול האישה שאני יכולה היום להעניק לה את התואר מצילה. היא פשוט הצילה את הבת שלנו, והצילה אותנו, והכל במעטפה של ביטחון, מעטפת שעטפה אותנו, עם הבנה, הכלה, רגישות ומקצועניות .

עדנה גלבוע – נעים להכיר היא  חוקרת את השפעת התנועה על המוח תוך מתן דגש על תהליכי למידה, קשב והתנהגות. בעלת המרכז לגישה הנוירומוטורית הוא מרכז לילדים, נוער ומבוגרים העוסק בתחומי למידה, רגש, תפקוד והתנהגות.ניסיון בגישות טיפוליות שונות בילדים, נוער ומבוגרים למעלה מ-40 שנה.

כן, כי בשניה הראשונה תפגשו לצד אשת מקצוע , אישה לבבית שמעניקה לך תחושת הגנה וביטחון כמו אמא אמיתית.

"אני אוהבת את העבודה שלי", עדנה מעידה, היא קמה כבר שנים כל בוקר עונה לעשרות הטלפונים שמחכים לה, הכל בסבלנות אין קץ, היא מסיימת את היום בעצם קשה להגיד מסיימת, כי גם אחרי שהיא סוגרת את הקליניקה בשעות הערב המאוחרות הטלפונים ממשיכים, והיא עונה לכולם.

"אם מישהו צריך אותי אני עונה", לה זה כל כך ברור לה ,לצערי בעולם היום זה לא ברור, כמה פעמים אנחנו זקוקים לעיצה או הדרכה מרופא מטפל והוא זמין רק בשעות קבלה….

במרכז שמעוצב בצבעים שמחים הנמצא במרכז בני ברק, מקבלת עדנה ושאר הצוות שלה, את כל מי שזקוק להדרכה, עיצה, טיפול רגשי, טיפול בבעיות קשב וריכוז, בעיות למידה, טיפול וליווי זוגי או משפחתי.

"אין מי שלא מתמודד עם הילדים, עם עצמו, עם בני הזוג, ובשביל זה אני כאן", אחרי עשרות שנים, עדנה יכולה בהחלט להצביע בסיפוק על מטופלים שנכנסו שפופים ויצאו בגו זקוף,

מתקשורת זוגית ועד התנהלות הורית, מקשיים והסתגלות לעבודה, ועד התמודדות עם קביעת מטרות, חוסר שקט של נערים וחרדות אצל ילדים, הכל תחת קורת גג אחת.

אחת הבעיות במגזר הדתי הוא הפחד להיחשף, ולכן תמצאו גם באחוזים נמוכים פניה לקופות החולים לקבל יעוץ פסיכולוגי, אנשים מפחדים מבעיות בשידוכים, מפחדים שהמידע יזלוג החוצה. ולכן המרכז של עדנה גלבוע מעניק את כל הטיפולים הריגשיים ללא פחד מסטיגמות

ביקשנו מעדנה גלבוע להסביר לנו את שיטת הטיפול:"נוירו-מוטוריקה: גישה המשלבת בין גישות קיימות ומתאפיינת על ידי תרגילי תנועה ותחושה ומאפשרת לקבוע את שורש הבעיה ולא רק את תסמיניה. בגישה הנוירומוטורית אנו עובדים על תרגילים המשלבים בין כל הגישות הקימות ומתאימים תוכנית  ייחודית לכל מטופל בנוסף: תרגילים לקשב וריכוז למודי, התנהגותי, וקשב ריכוז על בסיס רגשי. פיתוח כישורים חברתיים תוך מתן דגשים לטיפול בכעסים ובאלימות. חרדות פחדים טראומות ומשברים. ויסות תחושתי ויסות רגשי".

שתפו את הפוסט:

פוסטים קשורים