WhatsApp Image 2020-11-15 at 10.11.06

נעים להכיר: הכל על הסטייל של הנשים החדשות בבית הלבן

מלניה טראמפ אורזת את בגדי המעצבים שלה מהבית הלבן, ואנחנו נתחיל להתרגל לסגנון לבוש אחר, של שתי נשים חזקות ומסקרנות במיוחד - האישה הראשונה ד"ר ג'יל ביידן, וקמלה האריס - סגנית הנשיא החדשה. זאת המלתחה שלהן. מה אהבנו? ומה נאמץ?

למלניה טראמפ יש עד ינואר לארוז את חפציה ולפנות את הבית הלבן, ויש להניח שמירב העבודה תהיה בארון הבגדים שלה, המפוצץ עד להתפקע בקוטור – ארון שאנו מניחות שלא היה שווה לו מבחינת הון, גזרות, צבעים וכמות נעליים, מעולם. מי שתמלא מחדש את הארון היא ג'יל ביידן, והפעם, לשמחת רבים, ישנה עוד אישה לצד הנשיא שכל העיניים יופנו אליה – קמלה האריס. זהו הרגע הנכון לדבר על הסטייל שהן עומדות להכניס לחיינו.

נתחיל בקמלה, האישה, השחורה וההודית הראשונה שמגיעה לעמדת סגנית נשיאה אי פעם בארה"ב. את המסע המרהיב שלה לשם עשתה רוב הזמן, יש לציין, בנעליים שטוחות. קמלה היא אישה של נוחות, עם סטייל משוחרר שכולל הרבה אולסטארס, לא מעט בגדי ספורט (היא לא מפספסת אימון, לא משנה כמה הלו"ז שלה עמוס), וחליפות דקות. בבית הספר לאופנה פארסונס הקדישו מחקר לעניין הנעליים יוצאות הדופן של קמלה. "הסניקרס כמו נותנות לה אנרגיה ברגליים", אומרת פרופסור הייזל קלארק ל"הארפר'ס באזאר". "היא מוכנה לכל דבר שיגיע, וחשוב לה להרגיש בנוח".

לפעמים נועלת האריס נעלי טימברלנד, עם ג'ינס וחולצת טי לבנה – אין אאוטפיט יותר קז'ואל-אמריקאי מזה, מעליו היא עשויה להתעטף במעיל ספורט. "היא אישה אמריקאית, אחת מהעם", מסבירה קלארק. "אני חושבת שזה מקרב אליה אנשים ומרגיע אותם". יש להאריס גם לא מעט בלייזרים וחליפות נקיות כשצבעי הנוחות שלה הם שחור, נייבי וירוק זית.

בנאום הכרזת הניצחון היא זזה מהגוונים הללו מעט ולבשה לבן, חליפה צחורה וחולצת משי לה קשר המכונה באנגלית "פוסי-בואו". ב"ווג" טענו שכך הכניסה בקטנה לטראמפ, עם ההתבטאות הבוטה שלו על תפיסת הפוסי. קמלה צעדה לבמה לצלילי מרי ג'יי בלייג', אותה היא שבה ומספרת שהיא מעריצה, ויש לצפות שנקבל ממנה עוד וייבים מעולמות הגירל-פאוור הספורטיבי, בדומה למישל אובמה למשל, לפני שהשתחררה ממוסד הנשיאות.

נראה שד"ר ג'יל ביידן, אשת הנשיא החדשה, יותר מעריכה קוטור מהאריס. נתחיל מכך שלנאום הזכייה התייצבה בשמלה של אוסקר דה לה רנטה. מומחים שמנתחים כעת את מלבושה לראשונה באופן רציני ומחויב טוענים שהיה בה הומאז' גם להילרי קלינטון וגם לננסי רייגן, שתי נשים שבית האופנה עיצב את בגדיהן לאירועי ההשבעה של בני זוגן.

הסטייל של ג'יל ביידן שמח – היא מסתמנת כאדם חיובי עם אנרגיות גבוהות ועולצות, לא חוששת מפרינטים עמוסים ומגווני נעליים לא שגרתיים. במהלך הקמפיין לנשיאות ראינו אותה בשמלה פרחונית של דולצ'ה וגבאנה עם מסיכה תואמת, ובמעילי יוקרה שיקיים בשלל צבעים. לדיבייט המפורסם מול טראמפ הגיעה בשמלה מושקעת ואלגנטית של גבריאלה הרסט. ניכר שהיא אוהבת שמלות, נצנצים, אבנים יקרות, ולמרות שהסטייל שתביא לתוך הבית הלבן יהיה אולי פחות מדויק מזה של מלניה, יש תחושה שנקבל אהבה לא פחותה לאופנה, ושמחת חיים שהייתה חסרה שם מזה זמן מה.

שתפו את הפוסט:

פוסטים קשורים