שולחן ערוף לחג - כלי בית המשביר לצרכן

ניהול זמן נכון לפני החג, איך מתארגנים נכון?

עוד שבועיים וקצת ערב ראש השנה, המטלות רבות כשאנחנו מארחות וגם כשאנחנו מתארחות, מה כדאי לעשות כבר מעכשיו?

חשוב מאוד להתכונן לחג מראש, ראש השנה הוא חג של יומיים, בין אם אנחנו מארחים ובין אם אנחנו מתארחים, כדאי כבר להתחיל להתכונן לחג, ראשית כמובן ברשימת קניות לבנית, קניות של בגדים לילדים וכמובן לא לשכוח את שולחן החג.

יש אפשרות להתחיל כבר מהיום לבשל ולהקפיא סלטים מבושלים, פשטידות, עוגות גבינה ושאר מאפים והם יהיו טריים וטעימים לאחר שתפשירו אותם. אגב, לא לשכוח להפשיר אותם בזמן, אחרת אתן נתקעות עם מלאי של מזון קפוא דקה לפני החג.

אפשר להקפיא דברים חלביים?
וודאי. הכלל הוא כזה: ככל שיש פחות מים בגבינה שנמצאת בתערובת של העוגה, הפשטידה או כל מאפה אחר שבחרתם להקפיא – כך תוכלו להפשיר אותם טוב יותר, הם לא יהפכו לספוגים ורטובים וצורתם תישמר היטב. לכן, רצוי מלכתחילה להשתמש בגבינות שמנת, ואם אתן משתמשות בגבינה לבנה, פשוט סננו אותה דרך מסננת דקה או בתוך חיתול בד נקי, כדי להפחית ממנה מים.

זה המקום להזכיר שוב שמדובר בחג עם יום אחד ואין צורך להכין כמויות אדירות של אוכל. תוכלו להכין 2-3 סוגי עוגת גבינה, אבל אל תכינו עוגות גדולות. הדבר האחרון שאתן רוצות זה לפתוח את המקפיא או המקרר בצאת החג ולגלות שהם מלאים במגשי אוכל שלא הצלחתם לסיים בסעודות החג, החלביות והבשריות. חבל, זה בל תשחית – הן מבחינת האוכל, הן מבחינת הכסף הרב שהוצאתן עליו והן מבחינת המאמץ והעבודה הקשה שהשקעתן בהכנתו.

שולחן החג – בחרו כבר היום את סגנון עריכת השולחן לחג והצטיידו בכלים ואקססוריז מתאימים.

בגדים לבני הבית – בחרו לכל אחד מבני המשפחה (כן, גם את נחשבת לבת משפחה. אל תשכחי לדאוג גם לעצמך) שני סטים לחג והכינו אותם בצורה מסודרת. מלבד השקט הנפשי שלכן, הכנת הבגדים תכניס את הילדים לאווירת חג מתן תורה ואין כמו ההתרגשות הזו שללא ספק תיצרב אצלם שנים קדימה בנוסטלגיה מתוקה. זה בדיוק הזמן לייצר את הזכרונות האלה.

אגב, אם אתן כבר יודעות מה כל אחד ואחת ילבשו בחג, למה שלא תתלבשו, תתארגנו ותקפצו לטבע הקרוב לביתכם לתמונות משפחתיות יפות שתוכלו לצלם בעצמכן או בעזרת צלם מקצועי.

 

שתפו את הפוסט:

פוסטים קשורים