Whatsapp Image 2023 01 11 At 14.40.44

מסיבת פיג'מות בלונדון

רשת מותג האופנה האישית ליה לונדון מארגנת לכן מסיבת פיג'מות במחירים של חגיגה, סיבה למסיבת פיג'מות.

אתן קבוצה מגובשת של חברות מימי הנעורים בתיכון כאלו שעוד מקפידות להיפגש לעיתים תכופות ושומרות בקנאות על גחלת החברות. מיציתן כבר את הרעיון של לצאת למסעדה, לשבת, לאכול וללכת. לפני כל מפגש אותה התלבטות עולה שוב, לאן נלך? מה נעשה? אבל בסוף אתן מוצאות את עצמכן באותה פוזיציה וזה מתחיל לשעמם.

ליה לונדון מעניקה לכן את הרעיון המושלם למפגש חברתי.מסיבת פיג'מות!

שמלת פיגמה לבנה מחיר 150 שח במקום 300 שח ליה לונדון צילום יחצ
שמלת פיג'מה לבנה ליה לונדון
מחיר: 150 ש"ח במקום 300 ש"ח
צילום: יח"צ

נשמע ילדותי, ממש לא, גם לכן מגיע לחגוג, אפשר עם חברות ואפילו עם אחיות, עם הסבתות, או רק את והבנות שלך, המותג הבינלאומי המוביל בעולם ההלבשה האישית בא לחדש – מסיבת פיג'מות, הכי אין שיש. כשתנסו זה ללא ספק יהפוך גם בעיניכן למפגש האידיאלי ולא סתם, יש לכך כמה סיבות:  

  • מסיבת פיג'מות נערכת בלילה, לכל אורכו עד הבוקר, כך שאף אחד לא לחוץ ללכת, כולם במוד של ניחותא ומרגיש שיש את כל הזמן שבעולם לדבר, לצחוק, להכין אוכל, לשחק…

  • כשכולם לבושים בבגדי שינה המסכות לאט לאט יורדות,  הדיסטנס מתפורר לו והפתיחות האנושית שאנחנו כ"כ מייחלים לה מופיעה במלוא הדרה. נוצרת אווירה של כנות, של כיף מסוג אחר ואם כבר לנהל שיחות בין חברות אז בהזדמנות הזו.

  • במסיבת פיג'מות אפשר לערוך פעילויות כיפיות ומעניינות שצריכות להיעשות בבית או במקום מספיק מאורגן. כמובן שלא במסעדה. אילו פעילויות ? משחקי חברה, עריכת הצגה , הקרנת מצגת , צפייה בסרט וכו'.
Img 1098 Edit
פיג'מה מעטפת ורודה סט מכנס וחולצה ליה לונדון
מחיר: 220 ש"ח במקום 300 ש"ח
צילום: יח"צ

מסיבה מושקעת ללא ספק תצליח לעורר עניין עוד הרבה קודם, היא תיצור דיבור ועיסוק בה מרגע קביעת התאריך עד הגיע הלילה המיוחל. קובעים מה קונספט המסיבה ואיזו פיג'מה תהלום את האירוע.

אפשר לקבוע שכולן תקננה את אותו הסט. או שכל אחת תצטרך לקנות פיג'מה שתבטא רעיון מסוים שיתחבר לרעיון הכללי שיוביל את המפגש.

חוגגות יקרות!

המותג ליה לונדון פותח את שעריו בפניכן ומביא במיוחד בשבילכן קולקציית חורף מטורפת, עם מגוון של דגמים ייחודיים עם בדים מלטפים ונעימים, כאשר האיכות המעולה וחסרת הפשרות מורגשת כל העת.  הפיג'מות המפנקות נבחרות תוך כדי תשומת לב לאיכות ויוקרה כדי שהלקוחה תרגיש במיטבה בכל רגע. בחנויות הרשת תמצאו סטים של מכנס וחולצה, כותנות לילה חולצות מכופתרות או בעלות מעטפת וכן חולצות רגילות. הכל בקו עיצוב מוקפד המאפיין את המותג.

בנוסף תוכלו להנות מהקולקציות המרהיבות של ההלבשה האישית המשלבות יופי, איכות ונוחות. קיימים דגמים בכל המידות מהקטנות עד הגדולות כך שכל אישה תקבל את המענה לו היא זקוקה עם השירות הטוב ביותר.

לפני המסיבה – עוצרים בליה לונדון!

Img 1079 Edit
פיג'מת לבבות כחולה סט מכנס וחולצה ליה לונדון
מחיר: 220 ש"ח במקום 300 ש"ח
צילום: יח"צ
שתפו את הפוסט:

פוסטים קשורים