מלכת העוגות: רוצה לזכות בעוגה? כנסי!

לקראת יום העוגות- 20 ביולי – חגיגה של עוגות עם רשת מאפה נאמן וגם את יכולה לזכות בעוגה – הפעילות בשיתוף פעולה עם רשת מאפה נאמן.

יום העוגות הבינלאומי נחגג ב- 20 ביולי בכל שנה, את היום הזה ייסדה קבוצה ברוסיה בשם מועדון מילנסקי והמוטו שלהם הוא: I cake you. במועדון הזה חברים מוזיקאים, נגנים, מומחים לאפיית עוגות וחובבי עוגות למינהם. האיגוד המעניין הזה יצא עם המושג: "עוגות מוזיקליות" ובכל שנה נושא העוגות המוזיקליות שונה.

אחד המשפטים שהפכו לנכס בהיסטוריה על עוגות הוא המשפט שאמרה מרי אנטואנט, מלכת צרפת בתקופת המהפכה הצרפתית – "אם אין להם לחם, תן להם שיאכלו עוגות!", העוגה סימלה באותה תקופה את הקיצוניות בין המלכים שחיו חיי עושר וראוותנות בניתוק עצוב בזמן שהעם רעב ללחם. אך למרות המשפט והעוגות שאכלו בארמונות העוגה מסמלת תמיד דווקא דברים משמחים כמו חגיגות.

את היום הזה נחגוג עם עוגות, ומי מלכת העוגות, רשת מאפה נאמן, עם קולקציית העוגות הנחשקת שלהם מעוגת השמרים העסיסית שלהם, לצד כוס קפה של בוקר, ועד עוגות השמנת הנימוחות, עוגות יום ההולדת המרשימות שאפשר להזמין מבעוד מועד, ועוגות הגבינה, עם סוכר בלי סוכר

ואיפה קונים תמיד את העוגות לכבוד שבת קודש?

רשת מאפה נאמן.

רוצה לזכות בעוגה?

תשלחי לנו את המתכון המנצח שלך לעוגת השבת, שלושת המתכונים המנצחים יבחרו על ידי מימי נאמן ויזכו את המנצחות בעוגה מתנת הרשת. הפעילות בשיתוף עם רשת מאפה נאמן.

שתפו את הפוסט:

פוסטים קשורים