יהודית, בחרת חצאית מושש

מי זוכר את סיגלית מירושלים של שנות ה-90? ומה הקשר בין הבעלים לקולקציה החמה? את התשובה קיבלנו בהשקה הנוצצת .

השבוע בהשקה הנוצצת של רשת האופנה אייסקיוב בסניף שעבר שיפוץ והרחבה, נצפו ונראו משפיעניות ועיתונאיות, כולן הביעו התפעלות ושמחה, ואיזה כיף חזרנו לעונת ההשקות

אירוע השקה ICE CUBE

איזה כיף, הסתיו הגיע ובכנפיו ריח ההשקות החורפיות, חזרנו לשגרה, או שהשגרה החזירה אותנו, כך או כך מצאתי את עצמי מוזמנת להשקה, מסוג ההשקות שאני אוהבת, אופנה, אוכל טוב, פגישה עם קולגות. 

השעה חמש, הבייביסיטר הגיעה, התעלמתי מהבלגן שבבית, כזה שלא מצטלם טוב באינסטגרם , ובתוך דקות אין זכר לעקרת הבית, על עקבים, ואיפור שמחק את עקבות עייפות הצהריים עם חבורת דרדסים יצאתי לדרך. 

קומה שלוש, בלונים, שטיח אדום הגעתי למקום הנכון. 

היי בנות, והנה הן באות המשפיעניות, תמיד משמח לראות איך נשים שמתקתקות בית עבודה וילדים, יודעות להרביץ את הלוק הכי אופנתי, עם חיוך מאיר פנים ולהגיע לעוד השקה כדי לשתף את קהל העוקבים בחדשות האופנה האחרונות. 

כששאלו את אלברט רחימי, זה שאחראי שנים על העיצובים המרהיבים מי זאת אשתו, הוא חייך ואמר: כשתראו את האישה הכי יפה נכנסת תדעו שזאת היא, והוא לא הגזים,  התגלית המרעישה הרעידה את לב העיתונאיות הותיקות שגילו שהיא הייתה הבעלים של החנות המיתולוגית סיגלית, לפני שנים חנות האופנה הבועטת בירושלים, היא הלבישה את הבנות לדייטים בשידוכים, לאירוסין ולאירועים. 

עידן רחימי הבעלים נשא דברים וסיפר כי הם הקשיבו לרחשי הציבור שביקשו אופנה צנועה, שרוולים ארוכים יותר, אופנה שתתאים לקהל הדתי חרדי, ומבט על הקולקצייה החדשה מעידה שאכן אפשר למצוא את הפריטים הנכספים באורכים הנכונים.

הצבעוניות, הגזרות, הכל זועק אופנה.

כולן הסתערו על הדגמים, והבשורה החשובה ביותר מבחינתי. 

המידות!

לא רק לגבעוליות, כמה פעמים נשים עם מבנה מסוים, נשים לאחר לידות, שהן  במידות סבירות, לפחות בעיני, 42- 48 יוצאות מאוכזבות מחנויות אופנה רבות כי אין במידה שלהן. 

גם לנו מגיע אופנה!

נצפו ונראו, רבקה אהרון , יהודית קוקט, שרה בקר המשפיעניות הירושלמיות, אלישבע קסטנבוים מעצבת שמלות כלה ומשפיענית, עיתונאיות שגדשו את המקום ורצו לשמוע עוד ולדווח על בשורות האופנה שיצאו מכאן הערב. 

עידן הבעלים של הרשת ואשתו יעל שימחו את לב כולם. 

נאחל להם בהצלחה, וקדימה להשקה הבאה. 

עקבו אחרינו להשקות הכי שוות של העונה.

שתפו את הפוסט:

פוסטים קשורים