"אז… מה את עושה בעצם ביום יום?…"

שאלה שאני נשאלת  לאחרונה

אז אני כאן על מנת לעשות לכם סדר בראש, ואולי בעצם לעצמי.

אני שכירה, כן שכירה במשרד. כמו רבים וטובים זקוקה למשכורת החודשית לצד העבודה כשכירה . השאיפה שלי היא לצאת בעתיד לדרך עצמאית!

לצד עבודתי כשכירה אני כותבת תוכן ברשת!  בלוגרית אופנה ולייף סטייל ברשתות החברתיות. לאנשים מהצד נדמה כי  קל להיות בלוגרית, משפיענית. זה המקום לגלות מה עומד מאחורי כל פוסט, כמה מחשבה אני משקיעה. הפוסט לא מסתיים בלבחור את הבגד שאלבש, בלהצטלם ולהעלות לרשת. החלק המסובך הוא לכתוב איזה משהו קליט כזה שיתפוס את רגש הקוראות…. תשאלו כל כותב או סופר לא תמיד קל  לשבת ולכתוב. לא תמיד קל למצוא על מה לכתוב. לא קל להבין את הקהל שלך ולדעת מה הם מחפשים, מה הם צריכים.

View this post on Instagram

A post shared by שרה בקר- לופז קרדוזו (@sara_becker_lopes) on

עם הזמן והידע שצברתי והפידבקים שקיבלתי למדתי- שהקהל שלי אוהב את מי שאני ואת התוכן שאני יוצרת! ולכן אני לא צריכה ללכת רחוק מדי לחפש. הבנתי שאני צריכה לכתוב מה שאני אוהבת, לכתוב על מה שמתאים לי, מה שזורם לי ומתי שבא לי. רק ככה הקוראות שלי באמת יתחברו למי שאני בתור בנאדם ולא בתור פרצוף יפה בתמונה מושקעת.

דבר נוסף שאני עושה הוא ניהול דפי אינסטגרם לעסקים קטנים. כןןן יש אנשים שאין להם זמן לזה או לא יודעים כיצד לנהל את הדף שלהם. מה שהם כן יודעים שזה חשוב לעסק שלהם. תחזוקת דף אינסטגרם הוא חלק בלתי נפרד מתקציב השיווק של כל עסק בעולם כיום.

View this post on Instagram

A post shared by שרה בקר- לופז קרדוזו (@sara_becker_lopes) on

 "שיווק כבר לא עוסק בדברים שאתם מייצרים אלא הסיפורים שאתם מספרים" –סת' גודין, משפט שלמדתי בלימודי הקופריינטינג שלי במכללת פרוג בירושלים ולכן אספר לכם היום את הסיפור השבועי שלי.

אז מה עשיתי שבוע שעבר?

השתתפתי בהשקת סלון הפאות Tilli's בבעלותה של תהילה סייג ובו תהילה הציגה לנו את הפטנט החדש שלה לפאת קוקו עבור כובעי קסקט. הפאה הייתה נראית סופר נוחה למי שרוצה לצאת לריצה, טיול בשמש או סתם לאסוף את הילדים בחום של יולי אוגוסט מהקייטנות. חייבת לציין שהסלון "תיליס" הממוקם ברחוב הרב קוק בבני ברק, הינו סלון יוקרתי, אסתטי ונעים לכל מבקרת. אז מי שמחפשת את הפאה הבאה שלה – לכי תתפנקי אצל "תיליס".

בנוסף, בסוף השבוע הייתי באירוע אובראול @overall.jlm במגדל דוד בירושלים שהציג אופנה ותרבות עכשווית ובמיוחד אופנה ישראלית, ראיתי את האיגוד המדהים הזה של כל סוגי האנשים בשביל מטרה אחת. היו שם גברים, נשים, דתיים, חילוניים, חרדים, ערבים, תיירים, מקומיים, היו שם מלכות דראג וסתם מתעניינים… אבל כולם דיברו אופנה, השראה ותרבות.

באירוע ישבתי בפאנל בלוגריות מהמגזר הדתי-חרדי.

שם, מנחות הערב, הציגו בגאווה גדולה את חמשת הנשים שבעצם מייצגות כל אחת בדרכה שלה זרם אחר במגזר.

שרה בקר ואורית שוהם

היה מעניין במיוחד לשמוע את התשובות שלהן לשאלות שהרבה מאתנו היינו רוצות לשאול בלוגריות דתיות. כמו למשל: איך התחלתן בתחום הזה? איך הסביבה שלכן הגיבה לעובדה שאתן, נשים ואימהות דתיות חרדיות, מפורסמות עם כ"כ הרבה עוקבים ברשת (עוקבים הכוללים גם גברים בין היתר..), האם פרסום תמונות שלכן לא נוגד את הלכות הצניעות של המגזר? ועוד שאלות שבדרך כלל מעוררות מחלוקות. אך בחדר שאני נכחתי בו, היו רק סבלנות, סובלנות , הסברה וקבלה של האחר.

מציעה לכן להיכנס לעמודים של הבלוגריות המדוברות ולקבל מהן השראה כפי שאני קיבלתי בעצמי.

בשבועות הקרובים גם אעלה קמפיין לרשת "בוניטה". מדובר באתגר רציני שכן מדובר ברשת של הלבשה אישית. כבלוגרית חרדית, איך אני מתקשרת הלבשה אישית באופן שידבר אל קהל הצרכנים האישי שלי וגם ישמור על פרטיות וצניעות האישה? אז הנה לפניכם התוצאה שמוכיחה שאפשר גם אחרת.

ציפור קטנה לחשה לי שסניף חדש עומד להיפתח בירושלים ממש לאחר שלושת השבועות.

הישארו מעודכנות.

שלכן, שרה