Salehe_Crocs_1

מותג הנעליים עם בשורה מרגשת: קרוקס מכריזים על הארכת שותפות עם המעצב סאלה במבורי

זוהי שותפות ראשונה מסוגה עבור מותג הנעליים העולמי, הממנה את במבורי כמנהל הקריאייטיב של קולקציית Crocs x Pollex Pod

ב-5 באפריל 2023, קרוקס, מותג הנעליים הקז'ואל המוביל, וסאלה במבורי, המעצב התעשייתי המוביל, הכריזו על הצטרפותם לשותפות למשך שנתיים. כחלק מההסכם, במבורי יצטרף למותג כמנהל יצירתי של קולקציית Crocs x Pollex Pod, ויעבוד יחד עם הצוות לשיכלול עיצוב הדגם שהינו סימן ההיכר הייחודי שלו ולהכנסת קוים ושילוב צבעים חדשים לקולקציה.

השניים שיתפו פעולה לראשונה בשנת 2021 בהשקת ה-Pollex Clog. לקראת השקה מאוד מיוחלת זו, קרוקס חרגו אז מהתבנית האייקונית של הכפכף הקלאסי שלהם, ויצרו סילואט חדשני שהפך במהירה לאחד מהדגמים – פרי שיתוף פעולה של קרוקס – הנמכרים בעולם כולו במהירות שיא.

לאחר ההצלחה האדירה של ההשקה הראשונה, קרוקס ובמבורי השיקו בשנת 2022 שבעה שילובי צבעים חדשים של דגם ה-Pollex Clog, וכל אחד מהם נמכר תוך שעות בודדות.

מזה שנים רבות, שיתופי פעולה ושותפויות מוצר היו בלב האסטרטגייה של מותגנו, ואנחנו מאוד גאים במה שהצלחנו ליצור בשותפות עם סאלה. הגישה הייחודית שלו לעיצוב הביאה נקודת מבט רעננה לצורת התבנית שלנו ואפשרה לנו להתחבר לצרכנים חדשים. במבט לעתיד, אנחנו מתרגשים להמשיך בשותפות זו ולהרחיב את המגוון עם קווים חדשים ודינמיים", אמרה מישל פול, נשיאת מותג קרוקס.

כמעצב ידוע שניגש למוצרים ראשית כל דרך עדשת הצרכן, במבורי חולק עם קרוקס את אותם ערכי מותג, שילוב של חדשנות ותועלת כדי להביא/לעורר לחיים שפות עיצוב מודרניות שמהדהדות עם קהלים חדשים.

כמעט כמו כל שיתופי הפעולה המובהקים של קרוקס, הקשר של המותג עם במבורי התחיל באופן אותנטי באמצעות שיחה ברשת האינטרנט. כשקרוקס פנתה לבמבורי באמצעות הודעה ישירה באינסטגרם והציעה לשלוח לו נעליים, הוא ענה על ההודעה ושאל אם המותג מעונין לשקול שיתוף פעולה. בקרוקס קיבלו השראה מהעניין שבמבורי הראה בשינוי צורת הכפכף  הקלאסי וכפי שאומרים – השאר הוא היסטוריה.

"אנחנו רגילים למציאות של שיתופי פעולה בסגנון 'היום הוא כאן, מחר כבר איננו', כך שיש ערך לקשרים ארוכי טווח וזה מה שהצלחנו לכונן. עיצוב טוב מתאפיין באיפוק  ובאיזון בין יעילות ליופי והPollex Pod  מייצג את זה על ידי שילוב מוצלח של זהות המותג של קרוקס יחד עם זהות המותג שלי", אמר סאלה במבורי, מעצב ומנהל יצירתי של Crocs x Pollex Pod.

השקה הראשונה של הסילואטות החדשות בקולקציית הPollex Pod  תפורסם בהמשך האביב. העיצובים יקחו השראה מהמוטיב המקורי של כפכף ה-Pollex בעוד הצמד ימשיך לחקור כיצד טביעת האצבע האישית והייחודית של במבורי קמה לתחייה בצורה תלת מימדית.

כדי לקרוא עוד על מוצרי המותג , בקרו באתרים www.crocs.com  או www.heydude.com  או עקבו בפייסבוק, אינסטגרם וטוויטר ב@Crocs- או ב-.@heydude

שתפו את הפוסט:

פוסטים קשורים