פאזל בחברת שחק נא (1)

מה נשחק בקיץ?

בעוד שבוע אנו נכנסים לימי בין המצרים, הימים שפחות נוסעים לים, לפארק ובכלל לבילוי. מה הכי כייף לעשות ביחד, משחק משפחתי? תרכיבו פאזלים של שחק נא, אפשר להתחיל מ-2 חלקים ועד בכלל. פאזל שווה זמן משפחתי

 

פאזל זה משחק מחשבה מצוין לילדים, משחק התפתחותי .מפתח את החשיבה המרחבית שבעזרתה אנחנו מבינים את התכונות של מה שמסביבנו צורות גודל ומשקל .
ילדים שמשחקים ומרכיבים פאזלים מתרגלים מיומנויות של מוטוריקה עדינה ולומדים לפתור בעיות .
הילד מנסה להרכיב חתיכה אחת לשניה ולא מצליח הוא מנסה לסובב להסתכל ולבדוק עד שהוא מתאים משחק בפאזל עוזר לריכוז והקשבה, מפתח את הדמיון ומחזק את הביטחון העצמי והערכה שהם מצליחים.

הרכבת פאזל במסגרת משפחתית יוצרת קשר חזק בין ההורה לילד ובמקביל מקנה לילד כלים שונים, כדוגמת זיכרון חזותי וטכניקות למידה" – בנוסף לתרומה עבור הילד, הרכבת פאזלים מחדדת את המודעות בקרב ההורים לליקויי למידה של ילדיהם.

"פאזל" הוא אחד ממשחקי הלוח שתמיד נחמד לשחק בהם – לא משנה באיזה גיל. את ההוראות הפעם אין צורך להסביר, רק נמליץ לכם לפני שאתם מרכיבים אחד כזה בעצמכם: לחפש תמונה יפה שאהבתם או אפילו להזמין/ להכין פאזל עם תמונה שלכם. כשתסיימו תוכלו למסגר את מה שיצא ולהפוך את העבודה המשותפת למזכרת יפהפייה!

פאזלים זאת המתנה שלעולם לא נמאסת ותמיד כייף לקבל אותה. בשחק נא תמצאו מגוון רחב של פאזלים מ – 2 חלקים ועד בכלל

מחקרים מוכיחים כי תעסוקה בפאזלים לגיל השלישי מאיטים דמנציה מה שמוכיח שהפאזלים מתאימים לכל גיל

את הפאזלים של חברת שחק נא אפשר להשיג ברשתות המובילות ובחנויות הצעצועים

 

שתפו את הפוסט:

פוסטים קשורים