צילום שוקה כהן

לראשונה בעולם: מרכז משפיענים בתחומי הביוטי והלייף סטייל

קבוצת החברות אסתי לאודר בישראל מובילה מיזם מהפכני בעולם התוכן הדיגיטלי: מקימה מרכז משפיענים ראשון וייחודי מסוגו, לקידום יוצרי תוכן ברשתות חברתיות בתחומי הביוטי והלייף סטייל * המרכז, שהושק ב- 29.7, הוקם בהשראתה של מאי גורפינקל-עמישי ז"ל, שנפטרה בגיל 15, לאחר מאבק ממושך במחלת הסרטן

קבוצת החברות אסתי לאודר מובילה מיזם מהפכני בעולם התוכן הדיגיטלי וחונכת לראשונה מרכז הדרכה ראשון מסוגו בעולם למשפיעני רשת בתחומי הביוטי והלייפסטייל. המרכז הוקם בהשראתה של מאי גורפינקל-עמישי, שנפטרה לפני שנתיים, מספר ימים לאחר יום הולדתה ה-15, לאחר מאבק ממושך במחלת הסרטן.

המרכז החדש שיושק החודש (29.7) ברמת החייל בתל אביב, הוא מרכז המשפיענים הראשון מסוגו בישראל ובעולם. מטרתו להעניק ליוצרי תוכן כלים מקצועיים וחדשניים להצלחה בעולם הדיגיטלי. במסגרת הפעילויות המוצעות במרכז, יוכלו העובדים בקבוצת החברות אסתי לאודר ללמוד ולהתפתח בעולם הדיגיטל ולהפוך בעצמם למשפיעני רשת. בנוסף, יהווה המרכז בית חם ליוצרי תוכן בעולמות של קבוצת החברות של אסתי לאודר, ישמש כהאב לקידום חדשנות ויזמות ויאפשר דלת פתוחה גם לקהילת הילדים והנוער המחפשים לממש את עצמם בעולם הדיגיטלי.

המשפיענים והמשפיענים שבדרך שיגיעו למרכז, יוכלו ליהנות בתיאום מראש, משימוש חופשי בחדרי עבודה, מתחמי הדרכה מאובזרים, עמדות צילום ועריכה מתקדמות, מגוון רחב של קורסים והדרכות מאנשי מקצוע מובילים בתחום הדיגיטל והכל ללא תשלום וללא מטרת רווח.

המרכז יפעל בשיתוף פעולה ברמת תוכן והדרכות עם חברות מובילות ביניהן גוגל, פייסבוק, קבוצת החברות g-conversation,סוכנות המשפיענים Leaders,

המרכז קרוי על שמה של מאי, בשל ההשראה שהעניקה. האיפור והעיסוק ברשתות החברתיות הרימו אותה ואיפשרו לה להתמודד עם המחלה. במשך השנתיים האחרונות לחייה הצעירים, הפכה מאי לבת בית בקבוצת אסתי לאודר, והדהימה את כולם בנחישות ובאופטימיות שלה, בעודה מספרת את סיפור ההתמודדות שלה עם המחלה הקשה ברשתות החברתיות השונות וזוכה לקהל עוקבים נאמן ונלהב.

המרכז ממשיך את חדוות היצירה מעוררת ההשראה של מאי לעשייה.

אורן רווח, יו"ר קבוצת החברות אסתי לאודר ישראל: "מאי גורפינקל-עמישי ז"ל נכנסה לכולנו עמוק ללב ולי, באופן אישי, נוצר איתה ועם המשפחה חיבור עמוק ואמיתי. מאי שיתפה בצורה אמיצה ופתוחה את הסיפור שלה ברשתות החברתיות והותירה אותנו נרגשים לנוכח תעצומות הנפש והיכולת שלה להשפיע על אנשים. בהשראתה, ובשל העובדה שהחיבור בין עולם האיפור לעולם הדיגיטלי היווה עבורה מקור כח, החלטתי על הקמתו של מרכז המשפיענים החדש שלנו, שמטרתו לעורר את אותה ההשראה בקרב כל מי שחולם להיות משפיען רשת ולתת לכל אחד ואחת מהם את הכלים להגשים את עצמם".

כתובת המרכז: הנחושת 10 רמת החייל

שתפו את הפוסט:

פוסטים קשורים