מבשם אוויר גלייד בניחוח וניל המחיר 44.90 שח צילום - מירי נסטור

לקראת החגים מבשמי אויר של המותג GLADE במארז יוקרתי וחגיגי

לקראת החגים חברת אס. סי. ג'ונסון מציעה, סדרת מבשמי אויר של המותג גלייד GLADE במארז יוקרתי וחגיגי ב- 3 ניחוחות: וניל, לבנדר ומרכך כביסה.

לקראת החגים, שבפתח חברת אס. סי ג'ונסון יצרנית ומשווקת מותג "גלייד" מציעה, סדרת מבשמי אויר במארז יוקרתי וחגיגי.  ב-  3 ניחוחות: וניל, לבנדר ומרכך כביסה.

המארז מתאים גם מתנת חג לאורחים ומארחים.  וכולל  מיכל בישום, שניתן לרכוש גם בנפרד בכל ריח שתחפצו ומכשיר התזה אוטומטי בעל אופי דקורטיבי ורלוונטי לאורך זמן המתאים כאקססוריז לכל חללי הבית: סלון, מטבח, חדרי אוכל, חדרי שינה ועוד.

ניחוח וניל –  ניחוח הוניל עוצמתי במיוחד ומכיל תמצית בישום ייחודית, המקנה לניחוח ארומת וניל ייחודית וטבעית, חזקה ואהובה . מדובר בתרסיס עם  ניחוח נעים ורך, המבשם את חדרי הבית לאורך זמן. ניחוח וניל הינו ניחוח מועדף ע"י רוב האנשים ובעל אפקט חזק על כל החושים . בעיקר אוהבים להשתמש בו בתכשירי טואלטיקה לגוף ולבישום חללים , חדרים , ליצירת אוירה נעימה .

ניחוח לבנדר – אם אתם מחפשים דרך להירגע, לבנדר יכול לעזור להרגיע את הנפש ואת הגוף כמעט באופן מידי, ויתכן שהשימוש היעיל ביותר שלו הוא בטיפול בנדודי שינה. מיוחס לו ברפואה העממית היכולת להשרות רגיעה. גם מחקרים כבר הדגימו תכונות נוגדות חרדה של ריח לבנדר.

ניחוח מרכך כביסה – הדרך הכי קלאסית להרגיש בבית, מציף את הבית בניחוח של ניקיון ויעטוף את החלל באווירה נעימה, מרעננת ומלטפת.

מחיר מומלץ לצרכן :  44.90 ₪ למארז. ותרסיס מילוי בנפרד המחיר: 14.90₪ .

את מגוון מוצרי "גלייד" ניתן להשיג ברשתות השיווק והפארם המובחרות.

שתפו את הפוסט:

פוסטים קשורים