לרגל יום הפסטה אירוע פסטה טראק של ברילה | צילום: נמרוד סנדרס

"לפסטה מגיעה הזדמנות שניה"

מותג הפסטה האיטלקי ברילה יוצא השבוע בקמפיין עולמי וגם בישראל עם אתגר ב- TikTok במטרה להילחם בבזבוז מזון: "לפסטה מגיעה הזדמנות שניה".

פסטה היא אחת המנות האהובות בעולם, מה שמגדיל את ההזדמנות לשינוי מחשבתי הן בטעם והן ביצירתיות. כחלק מהמחויבות של ברילה לבישול בר קיימא יותר ועידוד הרגלים בריאים, המותג ברילה מעודד את אוהבי האוכל לתת לשאריות הפסטה הזדמנות שנייה, כסימן לאהבה ושמירה על כדור הארץ.

בקמפיין החדש ברילה פונה לאנשים האוהבים פסטות להצטרף אליה לאתגר עם אהבה על שמירת איכות הסביבה וכדור הארץ ולשפוך אור על החשיבות של קיימות במטבח, החל משיתוף שיטות בישול חדשות, טיפים ומתכונים. אתגר #SecondLifePasta פותח לצרכן הסופי רעיונות יצירתיים, כולל מתכונים חדשים, ייחודיים  וטעימים מה ניתן לעשות עם שאריות הפסטה שנותרו לאחר ארוחה, מבלי לזרוק אותן לפח.

המותג ברילה דוגל בכך שמחוות קטנות יכולות לעורר שינוי משמעותי, ולתרום להווה ועתיד טובים יותר מה גם מבחינה כלכלית ישנו חיסכון משמועותי בו המותג דוגל המיוחד בתקופה שעלויות המחייה המשפחתיות גבוהות במיוחד.

הקמפיין יערך באפליקציית TIKTOK  ובעזרת ההאשטאג #SecondLifePasta, המותג ברילה גייס משפעני רשת ויוצרי תכנים בטיקטוק שנרתמו לקמפיין ויצרו מתכונים ושיטות להכנת פסטה משאריות מצורה יצירתית ומרגשת טעימה ובת קיימא. ישנה נבחרת מכובדת גם בישראל שניתן להחשף אליה באינסטגרם ברילה ישראל: https://did.li/efPNf

לדברי מור בן אליהו מנהלת המותג ברילה בישראל: "אוכל הוא לא רק עניין של מה אנחנו שמים על הצלחת שלנו כל יום. זו האנרגיה שלנו. מדובר ברווחה, בתרבות, בחברותא, במשאבים הנדרשים כדי לייצר אותו, הוא פרנסתם של אנשים רבים ברחבי העולם. אלו הם הערכים האמיתיים של האוכל שאנו רוצים לשמור. מחובתנו להימנע מבזבוז מיותר, להפחית את השפעת מערכת המזון על כדור הארץ ואנו קוראים לאנשים לצרוך באחריות וליהנות."

את כל המתכונים החדשים שיומצאו במסגרת הקמפיין ברילה תרכז לספר בישול דיגיטלי שניתן יהיה למצוא באתר ברילה.

הגיע הזמן לאמץ את #SecondLifePasta.

שתפו את הפוסט:

פוסטים קשורים