IMG-20210905-WA0036

למתנות האלו לא צריך לצרף פתק החלפה  

שאלת מיליון הדולר: איזו מתנה לקנות לחג ? הרי כולנו מחפשים את המתנה המושלמת. כזאת שתשמח, שתרגש את המקבל ותסב נחת לנותן. אז מה אקנה לחמותי? לאמא שלי? לבעלי???

לקבוצת החברות אסתי לאודר ישראל כל התשובות הנכונות לשאלות הללו. כי עם מותגי הקוסמטיקה היוקרתיים של הקבוצה אף פעם לא טועים

לאסתי לאודר, קליניק, סמאשבוקס וגלאם גלואו מארזי מתנה של מוצרי איפור וטיפוח שכל אחד ואחת ישמחו לקבל. מארזים הכוללים סרומים וקרמים, בשמים יוקרתיים, מוצרי טיפוח לשגרת יום, לשגרת לילה, לנשיאה בתוך התיק ולמדף הטיפוח בבית. שמחת החג מתחילה במותגי קבוצת אסתי לאודר.

 

בערב החג כולם מחפשים רעיונות למתנות, לבעל, לאישה, לעובדים, לבוס לבוסית, להורים, למחותנים, לכלה ולחתן, כולם במצב חיפוש, מותגי האיפור והטיפוח של קבוצת החברות אסתי לאודר חוסכים לכם את הריצות וההתלבטויות, לצד הבשמים החדשים הם מציעים מגוון מארזים ומתנות לחג שכולם ישמחו לקבל. אספנו עבורכם הצעות למארזים, ואתם סמנו וי על המשימה. חג שמח.

 

לרכישה :אסתי לאודר

 

Advanced Night Repair

מארז הכולל 5 פריטים: הסרום המוביל של המותג אדוונס נייט ריפייר בגודל מלא ( 30 מ"ל) + ארבעה בקבוקונים נוספים של סרום, בגודל נסיעות דלוקס (7 מ"ל כל אחד). הבקבוקונים מתאימים לנסיעה ואף ניתן לתת אותם להתנסות לחברה שלא מכירה את המוצר, כדי שתתנסה ותתאהב.

מחיר לצרכן 350 ₪

 

סמאשבוקס- SUPER FAN LASH DUO

לרכישה באתר

מארז הכולל את המסקרה המושלמת SUPERFUN בגודל מלא + פריימר לריסים בגודל מיוחד, המרים את הריסים לגבהים חדשים והופך את המסקרה לעמידה יותר.

מחיר לצרכן: 109 ₪

 

קליניק

 

Plenty Of Pop קליניק – סט שפתונים במהדורה מוגבלת בגוונים עשירים וברק מסנוור.

שפתונים שיקפיצו וישדרגו כל מראה איפור בקלות, עם נגיעה קלה של גוון עז ומלא ברק.

במארז המיוחד קיימים 5 שפתונים בגוונים שונים בשני גימורים: מבריק ומאט.

Clinique Pop Splash™ Lip Gloss + Hydration הגלוס שיעניק לחיוך שלך זוהר טבעי

לרכישה ישירה

פורמולה המשלבת צבע ולחות לשפתיים מלאות בברק. בעל מרכיבים לא דביקים אשר מחליקים את השפתיים ומעניקים להן לחות למשך כל היום.

 Clinique Pop™ Lip Color + Primer פורמולה קלילה ומלאה גוון, המחבקת את השפתיים בגימור מאט למשך 8 שעות. פריימר מובנה המסייע להחליק את השפתים ומסייע בהנחה קלילה של השפתון בכל פעם.

מחיר- 199 ₪

 

 

CLEAR SKIN IN 3, 2, 1–  שלושת השלבים לעור זוהר מתמיד

 המארז המושלם לטיהור עור הפנים ממשפחת SUPER :

לרכישה באתר
  1. SUPERMUD– מסכה לטיהור העור המטפלת בפגמי עור ובדאגות עור שונות.

מעניקה לעור גימור מאט ומצמצמת מראה נקבוביות. תוצאות מדהימות תוך שימוש אחד בלבד.
תכולה: 50 גרם.

  1. SUPERCLEANSE– תכשיר ניקוי לפנים לנטרול ברק ועידון נקבוביות במרקם קרם המשתנה לקצף.
    בעל תמריץ פחם משולש המנטרל ברק, מטהר, מעדן נקבוביות ומסיר את האיפור מהפנים. תכולה: 30 גרם.
  2. SUPERTONER– מי פנים מרוכזים בתערובת 6 חומצות.
    מי פנים המכילים תערובת עדינה אך עוצמתית של 6 חומצות, לניקוי יעיל והסרת תאים החוסמים נקבוביות וגורמים לבעיות עור ולאי נוחות. התערובת מנקה באופן מידי את הנקבוביות ויוצרת עור צלול, נקי ונושם יותר. ניקוי עמוק וממריץ למרקם עור חלק וקורן. תכולה: 30 מ"ל.

 

 

מחיר חג : 174 ₪

שווי המארז: 392 ₪

 

 

שתפו את הפוסט:

פוסטים קשורים