חודש המודעות לסרטן - מוזאון תל אביב מואר בורוד | צילום: שוקה כהן

למה מוזיאון תל אביב לאמנות יואר בוורוד?

30 שנות מחויבות במשימה: לסיים את סרטן האשה

הארת מוזיאון תל אביב לאמנות בוורוד היא חלק מקמפיין המודעות העולמי לסרטן השד של קבוצת החברות אסתי לאודר הקמפיין יוצא לדרך בכל העולם זו השנה ה-30 תחת הסיסמה: 30 שנות מחויבות מאוחדים במשימה לסיים את סרטן השד בישראל הקמפיין משותף לקבוצת החברות אסתי לאודר ולאגודה למלחמה בסרטן

מעל ל- 75 שנים פועלת קבוצת החברות אסתי לאודר בעולם בהשראת יופי וערכים (Beauty Inspired, Values Driven) ומקדמת פעולות למען הקהילה. קמפיין המודעות לסרטן השד הוא הקמפיין החברתי הגדול ביותר של קבוצת החברות והוא מציין השנה 30 שנה להיווסדו ולהשקת הסרט הוורוד האייקוני. 

הקמפיין פועל כיום ביותר מ-70 מדינות, תומך ב- 60 גופים וארגונים בעולם וגייס עד כה למעלה מ-108  מיליון דולר לתמיכה במחקר, חינוך ושירותים רפואיים ברחבי העולם: 86 מיליון דולר מסכום זה מימנו 152 פרויקטים של מחקר של BCRF ב-20 השנה האחרונות, והופצו יותר מ-180 מיליון סרטים ורודים כאשר המטרה היא אחת: ליצור עולם נטול סרטן השד!

גם בישראל לוקחת קבוצת החברות אסתי לאודר חלק בקמפיין, בשיתוף האגודה למלחמה בסרטן. במסגרת הקמפיין המשותף יואר השנה בוורוד מוזיאון תל אביב לאמנות. המוזיאון, המציין השנה את שנתו ה- 90, הינו המוזיאון המוביל בארץ בכמות המבקרים השנתית ומדורג במקום ה- 56 בעולם ברשימת 100 המוזיאונים המובילים בעולם.

מוזאון תל אביב יואר בוורוד, החל מה- 28.9.22 ועד 31.10.22  והוא יצטרף לכ- 200 אתרים ברחבי העולם שיוארו במהלך חודש אוקטובר בתאורה וורודה, ביניהם: האמפייר סטייט בילדינג בניו יורק, מרכז רוקפלר בניו יורק, מגדל אייפל בפריז, הסיטאדל במילאנו, בית האופרה סידני אוסטרליה, מגדל טוקיו ביפן, טירת שונבורן ועוד.

הקמפיין של קבוצת החברות אסתי לאודר, להגברת המודעות לסרטן השד, נולד על מנת לחולל שינוי לטובה בקהילה העולמית של סרטן השד. השנה אנו מאוחדים במשימה, לסיים את סרטן השד, להגביר ללא לאות את המודעות למחלה, לסייע לקדמה ובסופו של דבר למצוא מרפא למחלה באמצעות קידום המחקר, ההשכלה והשירותים הרפואיים.

אורן רווח, יו"ר קבוצת החברות אסתי לאודר בישראל מסר כי "קבוצת אסתי לאודר פועלת להעלאת המודעות לסרטן השד מזה 20 שנה בישראל ומטרת הפרויקט היא אחת והיא חשובה מכל: להזכיר לכל הנשים בישראל כי בדיקה מוקדמת מצילה חיים. אנו שמחים על שיתוף הפעולה עם מוזיאון תל אביב ובטוחים שהארה שלו בוורוד תהווה תזכורת ממשית לאלפי נשים ללכת להיבדק". 

לדברי משה בר-חיים, מנכ"ל האגודה למלחמה בסרטן: "האגודה למלחמה בסרטן מובילה את המאבק בסרטן השד בכל החזיתות, החל ממחקר, קידום דרכי המניעה, הגילוי המוקדם, ועד שיפור דרכי הטיפול והשיקום של החולות והמחלימות. נכונותה של קבוצת אסתי לאודר להירתם מדי שנה, כבר 20 שנה, לקידום המאבק בסרטן השד, ראויה לכל הערכה והוקרה. גילוי מוקדם הוכח כמפחית את התמותה מסרטן השד, מאפשר לשנות את מהלך המחלה ומעלה את סיכויי הריפוי לכ- 90%. אני קורא לכל הנשים – בכל גיל ובכל מצב אם את מרגישה בגוש או בשינוי בשד, חשוב לפנות לבירור רפואי."

טניה כהן-עוזיאלי, מנכ"לית מוזיאון תל אביב לאמנות: "מוזיאון תל אביב לאמנות גאה לקחת חלק ולתמוך בפעילות החשובה של העלאת המודעות לגילוי מוקדם וטיפול בסרטן השד. המוזיאון מצטרף למאות אתרים מרכזיים ומוסדות תרבות מובילים ברחבי העולם כדי לעורר ולעודד את המאבק בסרטן השד. חזית המוזיאון תואר בוורוד מדי לילה החל מ-18:00 בערב ועד עלות השחר, במהלך כל חודש אוקטובר."

מידע נוסף:

במסגרת הקמפיין, משיקה קבוצת החברות אסתי לאודר מהדורה מוגבלת של מוצרי טיפוח אייקונים, כאשר 30% מהסכום שייאסף ממכירתם, יועבר לתרומה לאגודה למלחמה בסרטן:

  • הסרום האייקוני Advanced Night Repair Synchronized Multi-Recovery Complex במהדורה מוגבלת בצבע ורוד.  מחיר- 520 ₪. להשיג בחנות הדגל של אסתי לאודר בקניון איילון ובאתר האונליין www.esteelauder.co.il
  • תיק  במהדורה מוגבלת הכולל 5 שפתונים בסדרת היוקרה   Pure Color Envy  – מחיר- 200 שח 30% מהסכום יועבר כתרומה לאגודה למלחמה בסרטן. להשיג בחנות הדגל של אסתי לאודר בקניון איילון ובאתר האונליין www.esteelauder.co.il
  • Moisture Surge של קליניק – קרם לחות במהדורה מיוחדת וורודה. מחיר- 155  ₪ 30% הסכום יועבר כתרומה לאגודה למלחמה בסרטן. להשיג בחנויות קליניק בקניון גינדי TLV, בקניון הזהב בראשלצ ובקניון עיר ימים בנתניה ובאתר האונליין www.clinique.co.il
שתפו את הפוסט:

פוסטים קשורים