חגית רז בן ישי בכובע וסטיילינג מהמם

למה כובע? כובעים יפים לשמש הישראלית

בעונה החמה כובע הוא לא רק אביזר אופנה, הוא מוצר חובה. מקש או מבד, רחב תיתורת או בגזרת "באקט" הטרנדית ואופנתי מתמיד מבחר דגמים מסוגננים

הבלוגרית חגית רז בן ישי, תמיד עם לוק של כובע, בימי הקיץ החמים היא מתאימה את הכובע לאקלים הישראלי. נשים רבות אימצו אצ המראה שלה ובאינסטגרם אנחנו רואים יותר ויותר נשים שלא יוצאות בלי כובע הגנה החוצה. "השמש הקופחת, הקיץ הישראלי והרצון לקצת סטייל הם שיצרו את מועדון הכובע ההורס הזה, שדרכו אני פוגשת בשמחה וסקרנות חברות, ידידות, מכרות ונשים חדשות", כתבה לאחרונה. זהו כובע קש קלאסי, רחב תיתורת, המאפשר הגנה מפני השמש, עם סרט שחור ומראה שיכול להשתלב נהדר עם מכנסי ג'ינס וחולצה לבנה מכופתרת, עם שמלת קיץ פרחונית או עם חליפת מכנסיים נינוחה בצבע שחור.

בישראל, כובע הוא לא רק אביזר אופנה – הוא מוצר חובה, הגנה מהשמש הקטלנית במזרח התיכון. לכן חשוב לבחור בכובע שמכסה את הראש, מגן על הפנים מפני השמש, ועשוי מחומר נושם כמו ראפייה, כותנה או פשתן. ברשתות האופנה ואצל המעצבים הישראלים אפשר למצוא מגוון רחב של דגמים רלוונטיים, כאשר אחת המגמות הבולטות של העונה היא כובעי ה"באקט" שמכסים את הראש כולו וחלק מהפנים, ואשר יתאימו בעיקר לקהל צעיר. אנחנו ממליצים על כובעים רחבי תיתורת המגנים על כל הפנים, אך אפשר לחרוג לפעמים מהכלל אם הכובע הוא בעיקר ליופי.

מה מצאנו בחניות?

Tommy Hilfiger

 

ללין צילום vipdesign

 

גולברי // צילום: תם ביקלס

 

לי קופר // צילום: גל ביטון

 

 

 

שתפו את הפוסט:

פוסטים קשורים