20201222_110415

לילך ירמיהו לוי, עובדת בקופ"ח לאומית, החיסונים בישראל

סניף קריית שמונה כ 20 שנים, התחלה כנציגת שירות והיום היא מנהלת המרכז הרפואי בקריית שמונה, קופות החולים אחראיות ליעילות מבצע החיסונים ובכל זאת משרד הבריאות אינו משתף אותן בכמויות החיסונים ובלוחות הזמנים להגעתם. שינויי מדיניות לגבי מספר חיסונים שיעברו מהקופות לבתי החולים מקשים על התכנון עוד יותר
לילך ירמיהו לוי בת 43, נשואה באושר + 4 ילדים : 7, 12, 15, 19.
עובדת בקופ"ח לאומית סניף קריית שמונה כ 20 שנים, התחלתי כנציגת שירות והיום מנהלת המרכז הרפואי בקריית שמונה.
שנת 2020 הייתה שנה מאתגרת במיוחד כידוע החל מחודש מרץ פרצה המגיפה , ההתמודדות שלנו הייתה במתן טיפול הולם במחלת הקורונה הן בבדיקות בשטח ייעודי מרוחק מהסניף והן במעקב אחר חולים ומאושפזים. כמובן כל זאת לצד העבודה השוטפת והטיפול בחולים כבשיגרה.
המלחמה בקורונה הייתה חדשה לכולנו,אך תוך זמן קצר מאוד גיבשנו נהלים והגענו ליעילות מירבית ומתן שירות יוצא מן הכלל ובמהירות האפשרית וזאת על מנת לסייע במלחמה למניעת התפשטות המחלה.
האתגר הגדול הוא הטיפול באוכלוסיה המבוגרת שחששו לצאת מהבית ומהסיכונים הכרוכים של המגיפה.
בד בבד, שיפרנו את הקשר הישיר מולם הן בטלפונים יזומים והן בהעברת התרופות עד לביתם של הקשישים והמבוגרים. 
האתגרים עדיין בעיצומם וכעת נוסף על הטיפול השוטף ועל בדיקות הקורונה, אנו מטפלים במערך החיסונים במתחם אחוד, לצד היערכות להמשך החיסונים ומתן מענה אצלנו במרכז הרפואי לאומית קרית שמונה.
סדר היום אכן השתנה ומעבודה בקבועי זמן עברתי לעבודה בשעות לא שיגרתיות.
העבודה מתחילה מ-07:00 בבוקר ויכולה להסתיים לעיתים בשמונה בערב.
רק בשבת האחרונה אולצנו לפתוח את מתחם החיסונים ולתת מענה לחיסון האוכלוסיה גם בשישי שבת .
במלחמה כמו במלחמה אין שעות ואנחנו נרתמים ועובדים סביב השעון על מנת לתת מענה פרונטלי וטלפוני ואם צריך אז גם מהבית , עם ציוד שהקופה העמידה לרשותי לעבודה מרחוק.
אני אומנם מנהלת את הסניף בקריית שמונה ומשתדלת לעשות זאת במסירות רבה ורואה במשימה זו שליחות , יחד איתי יש צוות מדהים שעובד סביב השעון ונותן ממיטב מרצו ויכולתו , 
כולל רופאים אחיות דוגמים, אנשי מעבדה, ונציגות שירות וכמובן תמיכה מחוזית ואזורית של מנהל המחוז, דרור אגסי ומנהלת האזור אורנית אביטל עם צוות מדהים שנותן גיבוי לכל הפעולות הנדרשות ומתן מענה רפואי בדרך למיגור מגפת הקורונה.
ההצלחות הן רבות כגון עמידה ביעדים מתן מענה ושירות.
אך ההצלחה האמיתית נמדדת בשביעות רצון הלקוחות כשאת מקבלת איגרת ברכה , או עוגה לכבוד השבת מלקוחה שקיבלה שירות וידעה להוקיר את עבודתנו הקשה זה סיפוק אמיתי. אני אישית מסתפקת במילה טובה של לקוחות שקיבלו את המענה הדרוש מאיתנו .
קריית שמונה היא עיר קטנה לטוב ולרע , 
הרשתות החברתיות דומיננטיות מאוד במדד שביעות הרצון שלנו מעבר לסקרים שאנו עורכים מול הלקוחות שמקבלים את השירות.
מרכז רפואי קריית שמונה קיבל לפני שנה מקום 1 ארצי במודל המשולב של הקופה ואין לי ספק שגם בשנת 2020 נגיע למקום מכובד.
שתפו את הפוסט:

פוסטים קשורים