גולברי // צילום: תם ביקלס

להשתזף בסטייל: סקירת מוצרים לעונה החמה

הטמפרטורות בחוץ שוברות שיאים ואחת הדרכים להתרענן מהחום הכבד היא בים או בבריכה. אז אם זה בחופשה בארץ רחוקה, בקרוז או בחוף הקרוב לביתך, חשוב לשמור גם על ניראות שיקית ואופנתית. להשתזף בסטייל - סקירת קיץ

הקיץ בשיאו וגם ליציאה לחוף הים יש סטייל משלה. "טקס" היציאה מתחיל עם בהתלבטויות כמו "מה אלבש?", "איזה תיק אקח?", "האם הכובע תואם למגבת שמתאימה לכפכפים?" ועוד. ברשתות רבות ניתן למצוא אקססורייז או ציוד משלים לים במגוון גדול של מחירים. אז לקראת הקרוז, החופשה או סתם בשביל שעתיים בחוף הים ליד הבית – סקירת חוף.

 

גולברי // צילום: תם ביקלס

בית האופנה גולברי  – קולקציית אביזרי חוף לנשים, המתאפיינת בפונקציונאליות אופנתית.  הליין החדש עוצב  עד הפרטים הקטנים ביותר ומדובר במוצרים איכותיים, נוחים ושימושיים.

הקולקציה החדשה כוללת מגוון מוצרים המיועדים לים, לבריכה או לכל חופשה בארץ ומעבר לים: כפכפי אצבע, תיקי חוף, מגבות ענק וכובעים, שעוצבו בהשראת חופשה במיקונוס תוך שילוב הטרנדים הבולטים העונה.

 

ללין קולקציית קיץ // צילום: עירד נצר

 

Laline הרשת הבינלאומית לטיפוח הגוף ומוצרי האווירה  – קולקציית הקיץ שואבת השראה מהקיץ הישראלי, בצבעוניות בהירה המשלבת צבעי אדמה, ירוק וניוד תוך שימוש בחומרים טבעיים המסמלים את הים, השמש והחופש בקולקציה החדשה: מגבות מכותנה איכותית, מגבות חוף גדולות במיוחד, סלי קש, כובעי קש, מצחיות, כוסות ובקבוקי שתיה רב פעמיים.

 

NUXE קרם הגנה מהשמש

מותג הטיפוח היוקרתי NUXE – בסדרת מוצרי הגנה מהשמש לפנים ולגוף על בסיס רכיבים טבעיים: תחליב לחות SPF  50בספריי לפנים ולגוף, קרם הגנה SPF 30 I 50  לפנים. שמן שיזוף עם הגנה בניחוח נפלא של חופשה מפנקת וגם תחליב לחות אחרי שיזוף עם זרעי חרובים שמעמיקים את גוון השיזוף ומאריכים אותו כשבועיים מהחשיפה לשמש.

 

מסקרה לוריאל פריז

מותג האיפור הבינלאומי לוריאל פריז משיק מסקרה העמידה בלחות ובמים, המתאימה למזג האוויר החם והלח בישראל – 'מגה מסקרה אייר ווליום' (Mega Mascara – AIR Volume). הפורמולה החדשנית של המסקרה מעניקה ווליום עוצמתי בעזרת מברשת מרופדת המעניקה נפח לריסים במראה טבעי, עמידה במים ואינה נמרחת!

המברשת הייחודית מרופדת ובעלת יכולת העמסה גבוהה במיוחד של החומר, מפרידה ומצפה כל ריס וריס ויחד עם זאת,  מעניקה תחושה קלילה ולא כבדה על הרסים. ההסרה קלה במים חמים. אריזת המסקרה בצבע טורקיז, בצורת בלון מתכתי השומרת באדיקות על הפורמולה האוורירית וקלת המשקל של המסקרה.

 

בסמאשבוקס יודעים שהבסיס המושלם לכל מראה איפור הוא עור נפלא. לכן יצרו קרם לחות קליל עם גוון, שמזין, מגן על העור ומעניק כיסוי זוהר.

הכירי את Halo Healthy Glow – קרם לחות עם גוון ופריימר במוצר אחד! פורץ דרך, קליל ו"נושם", טבעוני ובמרקם נטול שומן, המספק כיסוי טבעי וזוהר, מזין בלחות, מרכך ומגן על העור למשך 24 שעות. מבוסס על נוסחה הכוללת 81% רכיבי טיפוח שונים ביניהם: תמצית ורדים, חומצה היאלורונית, ניאצינמיד ,תמצית גרגירי גוג'י, זהב ופפטידים, המעניקים לחות, ריכוך והגנה לעור במשך 24 שעות ומסייעים לו להראות מלא, גמיש וחלק. הפורמולה עמידה בזיעה ולחות אינה נסדקת, אינה יוצרת מרקם 'עוגתי' או מתקבעת בקמטוטים. בנוסף, הקרם מכיל הגנה רחבת טווח SPF 25 המספקת הגנה יום-יומית מנזקי שמש ומסימני הזדקנות עתידיים.

 

 

 

 

 

 

שתפו את הפוסט:

פוסטים קשורים