Img 8757

לאן עוד נגיע? 6 ימים אחרי לידה הגיעה ח"כ פינטו הגיעה עם התינוקת למליאה

פחות משבוע אחרי שילדה את בתה, נאלצה חה"כ להגיע עם התינוקת להצבעה - אחרי שהאופוזיציה סירבה להתקזז וקארה סירב להצביע יחד עם הקואליציה בגלל התו הירוק בקניונים. גם זה לא עזר - יו"ר רע"מ עבאס הצביע בטעות עם האופוזיציה והצעת חוק של ח"כ לוי אבקסיס עברה בטרומית. פינטו ובנט תקפו את האופוזיציה: "עולם מטורף"
גם פינטו והתינוקת לא עזרו. עבאס הצביע בטעות עם האופוזיציה – הקואליציה הפסידה בהצבעה: חברת הכנסת שירלי פינטו הגיעה בצהריים (יום רביעי) למליאת הכנסת יחד עם בתה התינוקת כרם, פחות משבוע אחרי שילדה אחרי שהאופוזיציה סירבה להתקזז עמה וחבר הכנסת מסיעתה אביר קארה סירב להצביע יחד עם הקואליציה בגלל התו הירוק בקניונים. למרות המאמץ של פינטו להגיע למליאה, נרשמה מבוכה לקואליציה כשיו"ר רע"מ מנסור עבאס תמך בטעות בהצעת חוק של ח"כ אורלי לוי אבקסיס מהליכוד. הצעת החוק ל"התקנת מערכות סולאריות בבית משותף שעובר פינוי בינוי" עברה על חודו של קול בקריאה טרומית.
לפי ההצעה של לוי אבקסיס בכל עסקת פינוי ובינוי המתבצעת באזור שהוכרז כמתחם פינוי בינוי ונועד להתחדשות עירונית, יחויב היזם או הקבלן אשר מבצע את עסקת הפינוי ובינוי ומקים את הבית המשותף או מקבץ הבתים המשותפים במסגרת העסקה, להתקין מערכת סולארית בכל בניין משותף. חברת הכנסת פינטו נאמה בכנסת עם הגעתה למליאה וזעמה: "לצערי, אופוזיציה יקרה, הולכתם שולל על ידי רוח המפקד רוח שדרשה לאמץ התנהגות אנטי-אנושית". חברי אופוזיציה התפרצו לנאומה, תקפו אותה והאשימו את הקואליציה בכך שהביאה את פינטו להצבעה – והטילו את האשמה על קארה.
שתפו את הפוסט:

פוסטים קשורים