כסא הפלא הגיע לישראל

כיסא הפלא EMSELLA

לא נעים לדבר על זה…. אז היי, הגיע הזמן לדבר על כסא הפסיכולוג החדש שהגיע לישראל, מעכשיו כסא הפלא יחסוך שעות של פסיכולוגיה, הבעיות שאנחנו נמנעות מלדבר עליהן והן קיימות, וההתמודדות היומיומית מאד מעיקה.

הכירו את ״כיסא הפלא״ המהפכני שהגיע לישראל!

טכנולוגיה אלקטורמגנטית ממוקדת EMS שמשדרת אנרגיה לרצפת האגן בעת ישיבה אשר גורמת לשרירים שבאזור לעבוד בעוצמה ובכך להתחזק ולהתמצק.עם תהליך ההתבגרות, והשינויים הרבים אותם עובר הגוף הנשי במהלך לידות ומאמץ, הולכים שרירי רצפת האגן ונחלשים באופן טבעי, עד שבמקרים מסויימים, עלולות להיווצר תלונות כמו בריחת שתן, בעיות בתפקוד המיני ועוד.אז אם עד היום, חשבנו שהפתרון היחיד הוא פילאטיס – לא עוד! באמצעות סדרת טיפולים ידידותיים באורך של מספר דקות, בהן נשארים לבושים לחלוטין, ניתן להבחין בשיפור בבעיות מטרידות כמו דליפת שתן או חוסר נוחות בתפקוד המיני.הטיפול מתבצע בקליניקה של רופא ולאחר בירור רפואי. הישיבה על ״כיסא הפלא״ לא דורשת שום מגע חיצוני או התערבות פולשנית ונעשה בהשגחה של מטפל/ת.

בואו לנסות!

השבוע נערכה השקה של כסא הפלא בהשתתפות עיתונאיות ומובילות דעה, האירוע התקיים במשרדי better lifeבסניף ראשון לציון, שם נחשפו לראשונה למוצר הפלאי שדורש ישיבה של כחצי שעה בלבד, רופא הנשים במקום ענה לשאלות שהופנו אליו וסיפר באריכות על המוצר החדש.

כסא הפלא מצטרף לעוד טיפולים שהקליניקות של הרשת מעניקות לנשים כדי להפוך את חייהן לקלים יותר.

שתפו את הפוסט:

פוסטים קשורים