Perfect,to,the,last,detail.,modern,businessman.,fashion,shot,of

כדי להתלבש כמו גבר, אתה צריך להצטייד בכמה פריטים בסיסיים

המעצבים הגדולים הגיעו מחו״ל יישר לרשתות הישראליות, עיצוב אופנה בסטייל אחר, // אופנת גברים

הרכבת מלתחה שמכבדת את בעליה אינה מדע טילים. כדי להתלבש כמו גבר כל מה שאתה צריך הוא להצטייד בכמה פריטים בסיסיים שאף פעם לא יוצאים מהאופנה, לשנן כמה כללי אצבע בנוגע לשילובים ולהתחיל להתלבש מול מראה. זה הכול, לא מסובך, יש תמונות וכדי ליישם את מה שנלמד אנחנו גם מצ'פרים אותך כל כמה פסקאות בשילוב המושלם לאירועים שונים: ליציאה עם החבר'ה, לארוחה אצל ההורים של החברה שלך ולפרזנטציה במשרד.

בוא נעשה תרגיל קטן לחימום. פתח את ארון הבגדים שלך וספור כמה חולצות מכופרות קבורות בתוכו. רגע, אין שם חולצות? טוב, זה בגלל שאתה מחזיק את כל הבגדים שלך במגירה, יא נאנדרטל. כלל אצבע מספר אחד: כדי לבנות מלתחה ראויה גבר צריך מקום – אם אתה חולק ארון משותף עם האישה, כדאי שתתבע את חלקך גם באזור הקולבים. מדף וחצי לא בדיוק עושים חסד לבגדים שדורשים גיהוץ, מה שמביא אותנו לפריט החובה הבסיסי מכולם: חולצת הצווארון המכופרת.

כדי שלא תהינה אי הבנות אנחנו מדברים על חולצת כפתורים מבד נעים למגע, לא מיוזע או מעומלן מדי, אבל כזה שמתמסר לגיהוץ ויושב כמו שצריך על פלג הגוף העליון. אתה צריך לפחות שתיים כאלה: אחת לבנה, אחת שחורה. בהמשך תוכל להוסיף אליהן גם חולצות בצבעי בז', אפור וכחול – צבעים סולידיים שלא יעשו לך חיים קשים במלאכת השילוב. החולצה המכופרת היא פריט שמוסיף אפיל רשמי ו"לבוש" להופעה, גם כשאתה בג'ינס ונעלי ספורט. הן שימושיות למשרד, לדייט, לחתונה של חבר שלך, לטקסי זיכרון, לועדי עובדים ומה לא.

החולצה המכופתרת משמשת כרקע לרושם שאתה מעוניין ליצור. מה שיכתיב את הטון של ההופעה הוא הפריט הדומיננטי שתבחר לשלב איתה. מה זאת אומרת פריט דומיננטי? הנה שלוש דוגמאות:

בלייזר שחור או כחול כהה (מה שמכונה בעגה המקצועית "נייבי") – שימושי, אלגנטי ותמיד באופנה. בניגוד לחליפת בר מצווה מסורבלת בת שלושה חלקים, בלייזר אחד כהה ומהודר יהווה גלגל הצלה לכל אירוע רשמי. אנחנו ממליצים ללכת על כחול כהה כדי שתוכל לנצל אותו גם באירועים פחות מחייבים (מסיבת גג בהרצליה, למשל) ועדיין להיראות מיליון דולר.

סריגים – החולצות הרכות והצמריריות שאתה בדרך כלל לא קונה בעצמך (אלא מקבל מתנה מבת הזוג או מאימא) – הם בעצם תחליף סתווי לחולצות המכופתרות או לטי שירטס, מכיוון שהם משמשים כבסיס להופעה כולה. הם נעימים למגע ויוצרים מראה בוגר ומעודן, אירופאי כמעה. היום כל רשת שמכבדת את עצמה מחזיקה בסטוק סריגים דקיקים וצמודים לגוף עם מפתח V אופנתי, כך שאתה לא צריך לחשוש מדמיון לא רצוי לסבא שלך. בהקשר זה נציין שגם האפודות המדוגמות (לא כמו מודגם כמו בצה"ל, מדוגם מלשון עם דוגמה) עושות קמבק עכשווי, ומשלבות נהדר מעל חולצות מכופתרות או חולצת בסיס פושטית. הצבעים לבחירתך, אבל כדי לשמור על מראה מתוחכם כדאי לבחור בקשת גוונים בהירה מאוד או כהה מאוד. צבעים בוהקים עשויים לקלקל את הלוק.

עוד פריט שייקח את המראה הסטנדרטי למקום מתוחכם יותר הוא הנעל ספורטיבית. ולמען הסר הספק, אנחנו קוראים לה "ספורטיבית" כדי להבדיל אותה מהמוקסינים הרשמיים, לא כי חס וחלילה הולכים איתה למכון. זוג נעליים ספורטיביות בצבע לבן או אדום מהווה סיומת מגניבה לג'ינס הסטנדרטי ומוסיף אלמנט צבעוני ואורבני להופעה. הכי מוצלח בשידוך עם טי שירט שיש בה נגיעות של צבע זהה לזה של הנעל.

ברשתות הישראליות, מצאנו אופנת גברים מהמממת:

המותג המוביל טימברלנד והמעצב טומי הילפיגר חברו לשיתוף פעולה ייחודי, מסקרן ומרענן המציג חדשנות אקולוגית. החיבור בין השניים נוצר בעקבות הערכים והשאיפות המשותפות של השניים לנושא הקיימות ומחויבות לחדשנות אקולוגית וכן לעיצוב הכולל פתרונות המפחיתים את טביעת הרגל האקולוגית של תעשיית האופנה, דבר שיצר עיצובים פורצי גבולות. שיתוף פעולה זה הוביל את שני המותגים להיות חדשניים יותר, תוך חשיבה מחדש על תהליך הייצור והאופן בו מייצרים חומרים. התוצאה היא קולקציה שמכבדת את העבר אך לוקחת את שני המותגים צעד קדימה, בתמיכה בעתיד ירוק ושוויוני יותר. בקולקציה ניתן למצוא נעליים, מעילים, ווסטים, מכנסיים וחולצות. 

טומי הילפיגר X טימברלנד A5u51ct0 מחיר 649.90שח צילום יחצ חול
טומי הילפיגר X טימברלנד
טומי הילפיגר X טימברלנד A5tau מחיר 999.90שח צילום יחצ חול
טומי הילפיגר X טימברלנד

מותג-העל הבינלאומי של המעצב האמריקאי KENNETH COLE  NEW YORK נוחת בימים אלה היישר ברשת ה-MASHBIR. 

הקולקציות מגוונות ובעלות מנעד רחב של סגנונות המתאים לכל הגילאים והקהלים ובכל המידות. פריטים קלאסיים ואלגנטיים לצד פריטים קוליים ומגניבים, אורבניים שופעי שיק המתאימים לקהל צעיר יותר. החל מהנעלה לנשים ולגברים, נעלי ערב אלגנטיות ועד סניקרס ספורטיביים, ביגוד, הלבשה תחתונה לגברים ולנשים, תיקים, חגורות, תיקי יד, תיקי עסקים, מעילים ומוצרי עור. בנוסף, קולקציית הום סטיילינג המציעה מצעים ומגבות מלטפות המשדרגים את חדר השינה למלון 5 כוכבים. "זו הפעם הראשונה בישראל שניתן מענה לכל כך הרבה פריטים וקטגוריות של מותג-על בינלאומי, תחת קורת גג אחת", אומר רן פיקס מנהל הפיתוח, העיצוב, וייצור המותג. "מותג-על בינלאומי יוקרתי ואיכותי, אופנתי, אלגנטי ובאיכות גבוהה, שופע סטייל, מדויק ומעודכן."

קנת קול צילום זוהר שטרית (3)
קנת קול // צילום: זוהר שטרית
קנת קול צילום זוהר שטרית (4)
קנת קול צילום זוהר שטרית (4)
שתפו את הפוסט:

פוסטים קשורים