Heart 1192662 1920

יש תאריכים שלא שוכחים – טו’ באב

מתנה אחת שווה אלף מילים, בוודאי בתאריך חשוב בו רבים מציינים יום נישואין, היום הזה הוא יום שמוזכר גם במקורות: "שלא היו ימים טובים לישראל כחמישה עשר באב", והכי חשוב אל תשכחו את החשוב מכל, מתנה!!

יש ימים שהייתי מעניקה להם את התואר: יום המתנות, רק תנסו לשכוח יום נישואין, יום הולדת, וכמובן את התאריך של פעם בשנה, טו' באב. 

טו' באב המכונה אצל רבים יום האהבה מקורו מצוין במשנה: "שלא היו ימים טובים לישראל כחמישה עשר באב"

כפכפים לנשים מוזס בצבע לבן בהדפס לבבות קטנים Freedom Moses Love 2.0 White ברשת ווישוז מחיר 179 שח צילום עמירם בן ישי
כפכפים לנשים מוזס בצבע לבן בהדפס לבבות קטנים ברשת ווישוז מחיר 179 שח צילום עמירם בן ישי

מעלתו המיוחדת של ט"ו באב היא בכך שהוא חל מיד לאחר הצער והמכאוב של תשעה באב; בכך הוא מבטא את העלייה הנובעת דווקא מתוך הירידה, הגאולה שצומחת מתוך החורבן.

טו באב, התאריך שמביא איתו מסר של תקווה, של עתיד טוב, מסר של צמיחה מתוך החורבן, ט"ו באב, משדר לכולנו מסרים בעלי תוכן יהודי,

אז הנה התאריך החשוב הזה בפתח, לצד עונת השמחות שנפתחה בקול תרועה למרות ההגבלות, השמחה של הזוג הצעיר קיימת, חתונות רבות נערכו בתאריך זה ולרבים יום זה הופך ליום בעל משמעות כפולה.

שדכנים ושדכניות מתמלאים באנרגיה מחודשת ומשתדלים לקראת התאריך החשוב הזה לחשוב על שידוכים, לשדך הבנות,,,

בעונת השמחות חשוב לציין ולזכור בעזרת מתנה מעבר לזוג הצעיר, החתן והכלה, גם את העוסקים והטורחים סביב השמחה שתהיה מושלמת, האמהות, המחותנות, אחיות, דודות, ועוד,, מתנה אחת שווה אלף תודות,

לכבוד התאריך המיוחד הזה אספנו עבורכם מכל מחלקות המשביר את המבצעים החמים לפריטים שיכולים לשמש כמתנות גדולות וגם קטנות וסימליות עבור בנות ובני הזוג.

כידוע בתאריך הזה יצאו לחולל בכרמים… והרבה שידוכים נסגרו ביום המיוחד הזה, אז לצד איחולי מזל טוב, ואיחולי הצלחה לכל מי שמחפש להקים בית נאמן בישראל, תהנו מהמתנות. 

בין האופציות: תכשיטים, מארזי איפור וטיפוח ועוד מה שנותר לכם זה לקפוץ לחנות לארוז בעטיפה יפה ולהוסיף הקדשה אישית שתהפוך את המתנה למרגשת במיוחד. 

בנוסף אם חשבתם להציע נישואין בתאריך המיוחד הזה, ברשת המשביר טבעות יהלום ותכשיטים לכלה במחירים שווים במיוחד.

Bjeuag4tc 0 0 722 889 0 X Large
עוגת לב במאפה נאמן – תחתית ביסקוויט שוקולד, קרנץ’ רושה, דקואז קוקוס-שקד באמצע ומוס שוקולד לבן ופרלינה
741233 28042021171524 Large
פאזל תלת מימד 54 חלקים לב LOL מבית שחק נא
12017442 Scaled
מארז אפייה 2 חלקים תבנית לב Rose Gold ברשת סולתם מחיר 79 שח
שתפו את הפוסט:

פוסטים קשורים