Fresh,vegetables,and,fruits,background.,top,view,,copy,space.

ירקות חדשים למניעת מחלות

עושים שוק: התירס הכי מתוק שאכלתם, העגבנייה המאוהבת וגם פלפל חדש למילוי - חברות האגרוטק ממשיכות ומפתחות זנים חדשים ומעניינים של ירקות, והבשלנים הביתיים חוגגים

כמה פעמים הכנתם סיר משפחתי גדול של פלפל ממולא, השקעתם במילוי וברוטב אבל בסופו של דבר היצירה הקולינרית שלכם לא הצליחה להגיע בשלום מהסיר לצלחת והתפרקה כבר בשלב כניסת הכף לסיר? אז מעכשיו בשלנים לא יצטרכו להתמודד עם פלפלים ענקיים שמתפרקים בסיר, הודות לפיתוחים חקלאיים.

זה לא סוד שבשנתיים האחרונות עבר הבישול הביתי מהפך – חומרי גלם שהיו נגישים עד כה רק לשפים החלו לחדור למטבח בבית, והבשלנים הביתיים עלו מדרגה. הבשלנים החדשים של שנת 2022 צמאים למוצרים חקלאיים חדשים – מצבעים לא שיגרתיים ועד צורות מעניינות, וחברות חקלאיות רבות, המתמחות בפיתוח זני ירקות חדשים, הבינו את הפוטנציאל הטמון בשוק החדש, והחלו להשקיע משאבים גדולים במיוחד בפיתוח זנים חדשים. הנה כמה מהם.

חברת הזרע משיקה סדרה בת ארבעה זנים חדשים של תירס מתוק במיוחד – "סנטינל" – תירס סופר מתוק צהוב, "קורונדו" – תירס בצבע לבן, "פלגלר" – תירס לבן וצהוב, ו"ג'נרייטור" – תירס צהוב המתאפיין במתיקות יוצאת דופן – עד פי שלושה מתירס רגיל. התירסים בסדרה עסיסיים ובעלי מרקם פריך.
שתפו את הפוסט:

פוסטים קשורים