Triumph-2013-logo (2)

טריומף – הפריט הראשון לשמחה שלך

כשעונת השמחות בפתח, אין מתאים יותר מלפתוח אותה באירוע השקה של טריומף בחנות המותג הרחבה והמזמינה, המלאה בקולקציה חדשנית, אליה מגיעות נשים מכל רחבי הארץ, וממוקמת בתלפיות שבירושלים.

נוחות. זה הדבר הראשון שאת רוצה להשיג בשמחה שלך, ונוחות עוברת דרך המותג הוותיק והאהוב, ועם זאת החדשני – טריומף.

כשעונת השמחות בפתח, אין מתאים יותר מלפתוח אותה באירוע השקה של טריומף בחנות המותג הרחבה והמזמינה, המלאה בקולקציה חדשנית, אליה מגיעות נשים מכל רחבי הארץ, וממוקמת בתלפיות שבירושלים.

לאחר שנה מאתגרת בה כל השקות המותגים נעשו בזום מרחוק, נרשמה שמחה מיוחדת, אירוע אמיתי עם נוכחות פיזית של משפיעניות ועיתונאיות ידועות שהגיעו לחנות החדשנית המלאה בקולקציה מגוונת.

בחנות הן התרשמו מהקולקציה החדשה הגדושה בצבעים המרעננים והשמחים של הקיץ, השילוב בין איכות שאין לה מתחרים לאופנתי וחדשני, היה בולט.

שני כהן, מנהלת השיווק של 'טריומף' נשאה דברים והזכירה ש"כולנו מכירות את המותג האהוב טריומף, המותג שלא ויתר על החדשנות, הטרנדיות, לצד האיכות המושלמת והנוחות המיוחדת המאפיינת את המותג. אנחנו מתחדשים כל הזמן, וקשובים לטרנדים העולמיים ולטעמה של הלקוחה".

בדבירה התייחסה לעונת השמחות, לכלות שרוכשות בין היתר הלבשה אישית חדשה, קולקציה שלמה לכבוד המאורע.

"זה הזמן של הכלה  להתחדש באופנה אישית נוחה המתאימה לכל אישה".

מעצבות שמלות הכלה שהשתתפו באירוע, הדגישו כי הן שולחות כל כלה לרכוש דווקא טריומף, שתעניק לשמלת כלה את המראה המושלם.

הדגמים של טריומף הוצגו בצורה מכובדת וצנועה. וזה מה שהדגישו בחברת טריומף. חושבים שם על כל אחת ואחת מאיתנו ושמים דגש על שני ערכים חשובים במיוחד: איכות ונוחות מקסימלית. לשם כך מציע המותג מבחר של מידות וגזרות. יש קולקציות חורף וקיץ שמתאימה את עצמה לעונות השנה. לרוב המוצרים הם רב עונתיים, המגיעים בצבעים: שחור, גוף ולבן ובנוסף דגמים צבעוניים ומגוונים, המותאמים לטרנדים עולמיים ואופנתיים.

פרופיל הלקוחה של טריומף הוא אישה האוהבת איכות ונוחות ממותג אהוב ומוכר, לצד יופי וחדשנות, המחפשת להיתמך במותגי אופנה שיעניקו לה העצמה נשית, ביטחון ומראה מכובד שילוו אותה לאורך כל היום.

את מיטב אופנת ההלבשה האישית של טריומף אפשר להשיג בחנות המותג בתלפיות וברשת המשביר לצרכן ובחנויות להלבשה אישית.

שתפו את הפוסט:

פוסטים קשורים