IMG-20210815-WA0021

טעים להכיר – מאמא גרג

אושרת איתן, אמא לשניים ובלוגרית מובילה, ביקרה במסעדת mama greg כדאי לכם לקרוא את מה שיש לה להגיד.

קבלו את ההפתעה לקראת השנה החדשה, מאמא גרג, אם עד היום הכרתם ונהניתם לאכול באחד מסניפי גרג, מאמא גרג עם התפריט החדש והמפתיע והפסטות ביתיות הישר מגרג שמייצרים אותם. .

מצאתי את עצמי מתגעגעת למסעדה שאולי קיימת רק בדימיון, עם האוכל הטוב, הפסטה האיטלקית האמיתית כזאת שמשאירה טעם של עוד, מסעדה שמשדרת חמימות גם במקום גדול ורועש שמארח כל יום סועדים מרוצים.

כשהגעתי למאמא גרג בקניון איילון, גיליתי לשמחתי שמצאתי את המקום שחיפשתי.

התחלתי דווקא במנת הפתיחה ארצ'יני, כדורי אורז מושלמים טובלים ברוטב עגבניות עסיסי ועז, היה ממש טעים. בתפריט גם מנת קישואים שתפסה לי את העין, מנה אם תרצו לצמחונים , בריאה ירוקה, טרייה מרעננת , וגם טעימה במיוחד, הם הגיעו מאודים על מצע של יוגורט כל הטעמים .

החלטנו לנסות גם את סלט הכרובית, הסלט מורכב מכרוביות מטוגנות , עגבניות , ועל הכל מככב לו הטחינה בזילופים מדויקים, איך מתארים כזאת מנה מושלמת?

לילדים הזמנו פיצה, הם הדגישו למלצרית שהם מעוניינים ברוטב אדום עם גבינה צהובה, בלי ירוקים למיניהם, ביקשו וגם קבלו, הבצק היה רק ודקיק עד שאנחנו ההורים מצאנו את עצמנו מחסלים להם חצי מנה מיד הזמנו פיצה נוספת, הפסטות שהתלוו לפיצה היו עסיסיות, נדיבות וטעימות.

במנות הפסטה ביקשנו גם לטעום את הפסטה שמלווה בחצילים נימוחים בפה עם ערימה נדיבה של גבינות. רביולי גבינות ברוטב רוזה השלימו את המנות העיקריות לא נשאר לנו מקום למנת דג שאני יודעת שאזמין בביקור הבא.

המלצרית החביבה המליצה לנו לגרד עוד פרמזן למנת הפסטה של הילדים הסכמנו בלי להסס. היה מושלם.

כשמזמינים פסטה אנחנו עדיין מדמיינים משהו ביתי, חמים, כזה שפוגשים עדיין בתיאורי מסעדות של העיירות האיטלקיות. פה בשולחן התרגשנו, התחושה היא כמו באיטליה.

לא ויתרנו על הקינוח, והחלטנו לתת כבוד למלצרית שהמליצה אחר כבוד על הקינוח המושלם,

כן, אין מילה אחרת לסיים את הארוחה, קינוח מושלם.

מאפים מגולגלים בשוקולדים לצד גלידת וניל, וקפה שחתם ארוחה שווה במיוחד.

ההמלצה היא מכל הלב , מוזמנים לאינסטגרם של אושרת

מאמא גרג, כשרות מהדרין, קניון אילון.

שתפו את הפוסט:

פוסטים קשורים