עיצוב: לבנת כהן | צילום: עודד סמדר

טיפים לרגל עונת מעברי הדירה והשיפוצים 

על פי סקר שביצעה חברת KANTAR מטעם נירלט עולה כי 22% מהצרכנים צובעים את הבית בעת מעבר דירה. הצבעים הנמכרים ביותר בעונה זו הם צבעי קירות מסדרת אקוונירחברת נירלט מדווחת על עלייה בביקוש לצבעי קירות ומציינת מה הם הטרנדים הבולטים לחידוש מבלי להיכנס להוצאה כלכלית גדולה

סדרת אקווניר בעלת טכנולוגיית ה-USP למראה חלק ואחיד של הצבע. סדרת אקווניר מביאה איכויות חדשות וחדשניות לשוק הצבע. הצבעים פותחו בטכנולוגיה ייחודית לנירלט, מדובר על שילוב פולימרים ייחודי, שפותח במעבדות נירלט הגורם ליישום נוח וקל ולקבלת מראה חלק ואחיד של הצבע לאחר הצביעה.

לאחרונה השיקה נירלט גם צבע יסוד חדש – אקווה פריימר המבטיח חיבור מצוין של הצבע לתשתית ומגיע בגוון לבן כך שמייצר הסתרה ראשונית טובה כבר בשכבת היסוד. מדובר במוצר חדשני ובלעדי לנירלט. ביחד, אקווניר ואקווה פריימר יוצרים מערכת צבע מושלמת המקנה תוצאה מיטבית לאורך זמן. מייצר חיבור חזק לתשתית ויוצר מערכת חזקה עם צבעי אקווניר לצביעה פנימית. 

שרון לשם מנהלת תחום אדריכלים והשראה בנירלט מנדבת טיפים ועצות שימושיות להשבחת הנכס לקראת השכרה / מגורים:

  • לכו לפי קונספט עיצובי, הדורש מינימום של אלמנטים. לדוגמא עיצוב נקי, הנותן לבית מראה מאוורר ודורש מינימום של השקעה. צביעת הבית בגוונים בהירים דוגמת NWC045 נותן מראה של ניקיון, והתחדשות.
  • הימנעו מלהשקיע בפריט אחד יותר מידי. במקום זאת, הקדישו תשומת לב  לתפאורה הכללית. גווני הקירות בארץ עשו דרך ארוכה משימוש רק בלבן בשנים האחרונות השימוש בגוונים מתרחב ומוסיף צבע ועניין לבית. בדירות שכורות בהם אנו רוצים להשקיע מינימום אך עדיין לקבל מראה מעוצב השימוש בגוונים ובטקסטורות שונות הוא הפתרון המתאים. בהשקעה כספית נמוכה אנחנו יכולים לשלב שני גוונים לדוגמא לבן  EXTRA WHITE וגוון אפור חזק כמו  IS0566 אחר ולתת לחדר מראה מעוצב ושיקי. הפתרון הזה הוא זול וקל ליישום.
  • קיר כוח – צביעה של קיר אחד בחדר עם אפקט דקורטיבי יכולה לשנות לחלוטין ובתוך כמה שעות את האווירה והמראה של כל חדר אצלכם בבית: חדר השינה, הסלון או כל חלל אחר אותו תרצו לשדרג. בשנים האחרונות היצע האפקטים הדקורטיביים מגוון יותר, צבעוני יותר ובנוסף גם קל ופשוט ליישום באופן עצמאי ומתאים לכל כיס. תוכלו לקבל מראה מחודש ומרענן לחדר גם באמצעות צביעה של קיר אחד בצבע אקרילי רגיל בגוון בולט ומיוחד למי שלא "מפחד" להשתמש בצבעים כהים ועזים או בגוונים רכים ועדינים שיגדירו את החלל כרגוע. מומלץ להשתמש באקווניר one wall המיועד לצביעת קיר כוח אחד.
  • השקיעו בכניסה לבית – אחרי הכול שם נקבע הרושם הראשוני . בכניסה נרצה לתת תחושה של קבלת פנים – צביעת הדלת ב +DTM על בסיס מים, יכולה לסייע לנו במשימה זו. כל דלת ולו הפשוטה ביותר ניתן לשדרג בעזרת צבע.
  • רעננו את המטבח – במטבח חשוב לנו לתת הרגשה נעימה ומרגיעה הנותנת מצד אחד את היכולת ליצור ומצד שני את האווירה הנעימה לארוחה טובה. במקום להשקיע במטבח חדש אפשר לשפר מראה מטבח ישן ועייף על-ידי צביעה מחודשת של קיר אחד במטבח או צביעת דלתות הארונות. לצביעת קיר מומלץ להשתמש בצבע רחיץ דוגמת אקווניר ADVANCE כך שניתן יהיה לשמור על מראה נקי לאורך זמן.
  • עם איזה חומרים כדאי לצבוע? כמה מטרים רבועים ניתן לצבוע בליטר אחד של צבע? תשובות לשאלות אלו צריכות להשפיע על תהליך בחירת הצבע. כל המידע והטיפים ניתן למצוא באתר נירלט https://nirlat.com/
שתפו את הפוסט:

פוסטים קשורים