0A3A1690-1

חנוכה הוא חג טוב: המלצות למתנות הכי מדליקות על המדף

חג האורים חג של שמונה ימים. והנה השאלה שעולה מאליה- איזו מתנה אפשר לקנות? לגבר, לאישה, לילד ולילדה? הנה מספר רעיונות למוצרים שווים במיוחד שיקרצו אליכם מהמדף!

  • ה-7 לאוקטובר, עם כל הקושי והכאב, הזכיר את החשיבות של אחדות העם והדגיש את ההתגייסות המטורפת של אזרחים, שוטרים וחיילים. בעקבות המלחמה, תכשיטי תנאור שמכילים צ׳יפ עם כל התנ"ך הפכו לסמל של החשיבות באחדות העם. קולקצית תנאור, בתהליך פיתוח ארוך ובשיתוף עם אוניברסיטת ת"א, מבוססת על טכנולוגית ננו חדשנית שמאפשרת את מזעור כל 24 ספרי התנ"ך- מבראשית דרך תהילים ועד דברי הימים- על שבב סיליקון זעיר. כך תנאור יצרה את ספר התנ"ך הקטן בעולם בתוך תכשיט!
צילום: יח"צ
  • Cream Lover מותג הטיפוח האורגני: ecoLove (אקו לאב) המשיק לראשונה את  LOVERקולקציה אורגנית לטיפוח עור הפנים קרם פנים ועיניים עם פטנט ייחודי המופק מעץ הארגן ומתמציות אורגניות: אלוורה, מלפפון וקמומיל. וסרום שמנים 100% אורגני. הקולקציה החדשה מכילה פטנט ייחודי המופק מעץ הארגן, מעודד את קצב ההתחדשות הטבעית של העור, מעניק לו מראה קורן בעל נפח, גמישות ואלסטיות. 4 קרמים עשירים בתמציות צמחים, שמנים וחמאות המעניקים לעור לחות מוגברת, הזנה והגנה.

טווח מחירים של שלל המוצרים: 64.90 ₪ – 159.90 ₪

צילום: עדי גלעד
  • לא צריך לחכות לקיץ…רשת SACARA  vשיקה לחורף 2024 ברונזר נוזלי חדשני: SUN KISS BROZER (ברונזר סאן קיס),  היוצר אפקט שיזוף מושלם לפנים ומעניק מראה  בריא וקורן למשך כל היום. הברונזר החדש של סאקרה מתאים כל גווני העור, בעל מרקם קליל ונעים ומועשר בחומצה היאלרונית וקומפלקס לחויות המדמה את גורם הלחות הטבעי המצוי בעור תוך חיזוק גמישות העור.

מחיר: 39.90 ₪

צילום: קית גלסמן
  • מתנות לגבר הן תמיד דבר שמרגיש קצת יותר מורכב. מספר הרעיונות הוא יחסית מצומצם ובאיזשהו שלב מתחיל גם לחזור על עצמו. אין ספק שזה מתסכל. אז הנה רעיון שאולי עוד לא חשבת עליו. כל גבר צריך לעצמו תיק, גם אלו שמתכחשים לעובדה. ארנק, מפתחות, פלאפון אלו הדברים הבסיסיים שכל אחד נושא עימו. ב- 2023 נגמר העידן שמסתובבים בכיסים תפוחים. תיק פאוץ' במראה ספורטיבי לגבר של המותג קנט קול הוא כזה שישמח כל גבר.  ניתן להשיג ברשת המשביר.

מחיר: 179.90 ₪

  • כפכף פרווה סוונטיניין – כפכפים מזמש עם בטנת פרווה רכה ונעימה לנשים. הכפכפים סגורים מקדימה באזור האצבעות, ופתוחים מאחורה עם רצועה אלסטית רחבה ותומכת באזור העקב. חרטום עגול ותפר חיצוני בולט ודקורטיבי במרכז הגפה וסוליית פלטפורמה מגומי מוקצף ואיכותי, שמאפשרת נוחות ויציבות בכל צעד. הרכב חומר: עור הפוך (זמש) צבעים: שחור, קאמל, טאופ. ניתן להשיג ברשת ווישוז.

מחיר: 239.90 ₪

צילום: עמירם בן ישי
  •  סניקרס גבוה – סניקרס עם שרוכים מעוצבים וסולייה משוננת ועבה. רפיד פנימית נוחה במיוחד. הרכב חומר: סינתטי. צבעים: שחור, בז', ורוד בייבי. ניתן להשיג ברשת ווישוז.

מחיר: 199.90 ₪

צילום: עמירם בן ישי
שתפו את הפוסט:

פוסטים קשורים