Black Friday 2970802 1280

חמשת הפריטים שאסור לך לפספס ביום ששי שחור שכזה!

את כבר כמה שבועות שומעת דיבור סביב היום הזה. השחור בקונוטציה חיובית. ואת אומרת לעצמך אסור לי לפספס אותו. אבל רגע לפני שאת מתבלבלת מהשפע המוצע באנו לעשות לך סדר. מה כדאי באמת...

כמה פעמים קורה לך בבוקר כשאת מתעוררת משינה, יודעת שלא נשאר לך עוד הרבה זמן להתארגן, אבל בכל זאת סולחת לעצמך וחוטפת עוד כמה דקות קריטיות של התארגנות לטובת שינה גנובה ומתוקה.

ואז את קמה, ניצבת מול הארון ותוהה לעצמך- מה אלבש היום? קיפאון בחוץ! איזו חצאית לשים ואיזו חולצה להתאים לה? ונעליים? בשיא הלחץ את גם מתחילה להלקות את עצמך- למה אני לא יכולה לקום מוקדם להתארגן בנחת?? אבל אז יש את הפריט הזה שעושה לך את ההופעה מושלמת גם באפס מאמץ.

אז הפריט הבא הוא אחד כזה, מגפון חצי גרב בצבעים שחור ובז' , מושלם לחורף , מחמם , אלגנטי , ומרים את ההופעה מאפס למאה, בנוסף הוא גם אורטופדי מה שאומר שהוא נוח בטירוף. את יכולה לשים גולף שחור, חצאית שחורה ואת המגף הזה ואת נראית מליון דולר.

עכשיו ברשת המשביר ב-50% הנחה.

כמובן לא נשכח את התינוק שזה עתה נולד. כמה את חוששת מכל יציאה איתו. שמא יהיה לו קר, שמא הוא לא עטוף מספיק. את טורחת להיסחב להסתרבל עם מינימום שלוש שמיכות שיכסו אותו מכל כיוון אפשרי. עושה הכל כדי שלא יסבול בשבוע הקרוב מחום, שיעולים או חלילה איזו דלקת בלתי רצויה.

בדיוק עבורך מצאנו את הפריט שיעניק לך פטור מסמיכות בחורף הקרוב. אוברול דוב מחמם, עוטף באופן הרמטי את הפעוט. מעכשיו ביציאתכם את הבית השאירי כל חשש מאחור. כי תינוקך עטוף ומחומם באופן המיטבי.

עכשיו ברשת המשביר ב- 50 % הנחה.

קנית לבעלך נעליים ליום יום איתן ילך לעבודה, חושבת שהמתנה הזאת תשמש אותו לאורך זמן וכמה נחת לראות אותו נועל אותן מדי יום ביומו. אך לאחר שבועות ספורים הן כבר מראות סימני הידרדרות , נעל ימין מתחילה לפעור את פיה ובנעל שמאל נפרמים להם כמה חוטים שנותנים לנעל מראה ישן נושן. לאחר תקופה קצרה הן כבר יוצאות לחלוטין מכלל שימוש. באופן אוטומטי את כנראה תחזרי על אותה טעות ותגישי לקנות לו נעליים מסוג זול שגורלן יתגלה כזהה לגורל קודמותיהן. וכי יש ברירה? אכן יש ברירה!

נעלי בלנסטון הן הבשורה! הן חזקות! הן איכותיות במיוחד, עמידות במים לימות הגשמים. בקיצור, במילים שלי – נעליים נצחיות! על הלוק שלהן כמובן אין צורך לספר, את לבטח לא תצטרכי לבקר בחנויות נעליים בזמן הקרוב וגם הרחוק.

השבוע במבצעי הבלאק פריידי תוכלי לרכוש אותן ברשת ווישוז במבצע ייחודי ויוצא דופן.

בשבת את פוגשת חברה שמאופרת תמיד באופן מינימליסטי אבל נראית מדהים. את שואלת אותה איך את עושה את זה? מה הסוד? הרי גם אני מתאפרת אבל אף פעם לא מצליחה להגיע למראה המושלם. חסר לי איזה משהו שיהפוך את הלוק מנחמד ל-וואו!

היא עונה לך בזחיחות מה: הסוד הוא בחומר איכותי. אני משתמשת בשפתון נוזלי של מאק. הוא עמיד, יש לו נוכחות , בעל גימור מאט- מטאלי המשווה מראה מדהים.

בבלאק פריידי הוא גם ממש משתלם –תוכלי למצוא אותו ב- 30% הנחה באתר ובחנויות MAK .

ולפריט החמישי והאחרון שלנו הלוא הוא ג'קט פרנזים. לג'קט הזה יש שם שני והוא "שלוש- באחד" מה שמיוחד בו וזו הסיבה שאסור לוותר עליו בשום אופן בבלאק פריידי החל עלינו לטובה זו האופציה לגיוון. קיימות 3 וריאציות מדהימות לפריט האופנתי הזה. כך שלשלושה ימי עבודה בשבוע את כבר מסודרת מבחינת ביגוד.

וריאציה א': ניתן ללבוש את הג'קט כאשר הכפתורים פתוחים ומתחת מונחת לה חולצת בסיס או לימים קרים יותר גולף שמעניק מראה שיקי במיוחד.

וריאציה ב' : ניתן ללבוש אותו בכפתורים סגורים כחולצה מהממת!

וריאציה ג' : ניתן לקשור אותו למותן וכך בקלות להקפיץ לוק פשוט לטרנדי ביותר.

ועכשיו הוא גם במחיר מיוחד של 20 % הנחה ברשת רנואר.

שתפו את הפוסט:

פוסטים קשורים