Pexels Tembela Bohle 1114425

חמשת המתנות הכי מדליקות לעונת החתונות

הדלקתם נרות חנוכה, ועונת החתונות  נדלקה אוטומטית ביחד עם האור שנרות החג מפיצים לכל עבר...

עונה שמחה, על השולחן ערימת הזמנות, ואת רצה מהחתונה של משפחת כהן לאחל מזל טוב למשפחת לוי, ומשם לאירוע של רחל שעובדת במשרד ומחתנת את הבן… בעוד שבבית, על המקרר תלויות הזמנות לאירוע שיערך מחרתיים, לאירוע שיערך בתחילת שבוע הבא, ומעבר לזה כבר קשה לאחוז ראש על שאר התאריכים…

בגד יפה, נעליים מצוחצחות, איפור ויצאת . זה הנוהל בערב של אירוע ויש הרבה כאלו בתקופה הנוכחית. את אישה חכמה מסודרת ומאורגנת ולכן את יודעת כי הכנות לחתונה לא מתחילות ונגמרות בבגד יפה אלא כבר הרבה קודם לכן בחיפוש המתנה המושלמת עבור הזוג הצעיר שנכנס תחת חופה,  בתור אדם חרוץ את לא דוחה את העניין, אינך מעניינת לקחת את הסיכון להיזכר בכך רגע לפני היציאה מהבית. לכן מתכוננת מראש.

בימים עמוסים שכאלו למי יש זמן וכח להתרוצץ בין החנויות השונות , בחנות החשמל שהיית הכל היה מדי יקר, בחנות הרהיטים לא מצאת משהו ריאלי להביא איתך, ובחנות כלי הבית הכל היה נראה זול ופשוט מדי… איפה המקום הזה שיקבץ את הכל תחת אותה קורת גג, במחירים שפויים ויחסוך לך זמן וכאבי ראש מיותרים?

יש מקום כזה , שמו רשת המשביר. איתו לא צריך יותר להתרוצץ שמש או בגשם. והכי חשוב! קיבצו שם את ה-כ-ל במיוחד עבור אנשים כמוך – מחלקת חשמל, כלי בית, כלי מיטה, הלבשה וכל מה שתחלמי עליו.

אחרי שמצאת את המקום שייחלת לו בואי נעשה סדר בדברים, מה הם חמשת הדברים שכל זוג היה חולם לקבל?

נתחיל עם הלהיט שכבש את העולם הלא הוא סיר טיגון ובישול בריא מבית המותג  TEFAL ,לשימוש עם מעט שמן ועד ללא שמן בכלל, מוביל לתוצאות מדהימות ! בעל מראה אלגנטי , מעוצב באופן שיהיה קומפקטי ונוח לאיחסון. ניתן לניקוי בקלות. זה המכשיר שיוביל כל בית למחוזות בריאים יותר גם מבלי להתאמץ.

סיר טיגון Xl ללא שמן לבישול בריא 4.2 ליטר הספק 1500 W דגם Ey401815 מהמותג Tefal מחיר 299 שח ברשת המשביר צילום יחצ 1
סיר טיגון XL ללא שמן לבישול בריא 4.2 ליטר הספק 1500 W דגם Ey401815 מהמותג Tefal
מחיר: 299 ש"ח ברשת המשביר.
צילום: יח"צ.

המוצר הבא שכמובן אף זוג לא יסרב לקבל לאוסף זהו סט מצעים זוגי מבית המותג KENNETH COLE  , הבד עשוי מ 100%  כותנה ארוכת סיבים משובחת. הייחודיות בעיצוב באה לידי ביטוי בכך שהסט הוא דו צדדי : צד אחד אפור כהה והשני בהיר, כך שהוא מביא איתו גם אופציה מצוינת לגיוון.

סט מצאים זוגי Zig Zag מהמותג Kenneth Cole מחיר 240 שח ברשת המשביר צילום יחצ
סט מצאים זוגי Zig Zag מהמותג Kenneth Cole
מחיר: 240 ש"ח ברשת המשביר.
צילום: יח"צ.

כמה כיף זה להתפנק בבית עם דברים שפעם היה נדמה לנו שאפשר להשיג רק בחוץ? אני מדברת על השייקר המטורף של נינג'ה שמנגיש לנו מאכלים ומשקאות אהובים להכנה בבית, כמו לדוגמא שייקים, פרוזן יוגורט,משקאות קפואים, ממרח חומוס ועוד. לא סתם שמו הולך לפניו, הוא חזק ועוצמתי מאין כמוהו ועם זאת יש לו היכולת להגיע למרקמים מדויקים.

שייקר עוצמתי Power Nutri Duo דגם Cb103 מהמותג Ninja מחיר 449 שח ברשת המשביר צילום יחצ
שייקר עוצמתי Power Nutri Duo דגם Cb103 מהמותג Ninja
מחיר: 449 ש"ח ברשת המשביר.
צילום: יח"צ.

מה יותר טוב מלקום בבוקר כשמכונת קפה של חברת  NESPRESSO  מונחת יפה על השיש ומוסיפה לו בנוכחותה מראה יוקרתי מושך עין? זוהי מתנה שאף זוג צעיר לא יסרב לקבל. שעת קפה שעת איכות ביחד. מה יותר חשוב מזה בשנה הראשונה לחיי נישואין?

מכונת קפה דגם Xn1118 בצבע שחור מקציף Aeroccino 3 מהמותג Nespresso מחיר 599 ברשת המשביר
מכונת קפה דגם Xn1118 בצבע שחור מקציף Aeroccino 3 מהמותג Nespresso
מחיר: 599 ש"ח ברשת המשביר.
צילום: יח"צ.

ו… למוצר האחרון. אחרון חביב! המוצר הזה הוא מתנה מושלמת לזוג שחביב עליכם במיוחד ויש לכם רצון לפנק אותם ממש!  שואב אבק אלחוטי נטען של חברת דייסון, בעל אינטליגנציה מובנית. הצעקה האחרונה בעולם של שואבי האבק.

שואב אבק אלחוטי נטען Dysonדגם V12 Detected Slim Absolute מחיר 2490 שח ברשת המשביר צילום יחצ
שואב אבק אלחוטי נטען Dyson דגם V12 Detected Slim Absolute
מחיר: 2490 ש"ח ברשת המשביר.
צילום: יח"צ.

המוצרים מחכים לכם בחנויות הרשת ובאתר אונליין: https://365mashbir.co.il/?gclid=Cj0KCQiA7bucBhCeARIsAIOwr-9OflSdv8GAunyspdOiVkV9sBA8K00kS4M1L58LceslFbZmNNsP4k0aAqPdEALw_wcB

שתפו את הפוסט:

פוסטים קשורים