20121127-132112 ND7_0203

'חלומות' – חווית שינה חלומית

בואו להגשים לעצמכם, לזוג הצעיר ולילדים חלום של שינה איכותית המשפיעה על כל אורח החיים
יש חלומות שקל להגשים – לא תאמינו עד כמה. מפעל 'חלומות' מוכיח שהחלומות הם בהישג יד.
חולמים להרגיש טוב יותר, להתחיל את הבוקר רעננים ברגל ימין, ליהנות משינה מיטיבה המשפיעה על כל אורח החיים ולחוש בריאות והתחדשות בכל יום מחדש – בואו להגשים את החלום הזה.
'חלומות' – חברה ישראלית בעלת מוניטין וניסיון ענף, המומחים לריהוט, לחדרי שינה ולמיטות איכותיות וחלומיות במיוחד –  עוסקים בזה כבר למעלה מעשור וחצי בהצלחה רבה עם אלפי לקוחות מרוצים. במפעל 'חלומות' הישראלי תוכלו למצוא מיטות איכותיות מתוצרת עצמית ולהזמין את מיטת החלומות שלכם בכל גודל וצבע, עם או בלי ארגז מצעים, עם ראש מעץ, ראש מרופד או ללא ראש. אתם מוזמנים לחלום ולעצב את חדר השינה שלכם – והמקצוענים יגשימו לכם אותו.
יש לכם חלום להעניק לזוג הצעיר שלכם את המיטב, שיתחילו חיים טובים מהחלומות, שישפיעו על כל המשך הדרך? הצוות המומחה והמקצועי של 'חלומות' עומד לרשותכם בטעם ובתקציב שווה לכל כיס.
לילדים שלכם יש חלום פסטלי מתוק בגווני ילדות קסומים? בצוות 'חלומות' מחלקה מיוחדת שתתגייס להגשים לכם את המיטות היפהפיות והמוצלחות ביותר.
ב'חלומות' מציינים שכשליש מהיממה אנחנו מבלים במיטה שלנו. אמנם בצורה מסיבית, אבל שהות המשפיעה על כל 24 השעות של היממה שלנו. מנוחה בצורה נכונה ושינה מיטבית – משפיעים על כל אורח החיים שלנו.  הם מודעים לחשיבות איכות השינה ועושים הכל על מנת לאפשר חוויית שינה מהנה ואיכותית.אתם מוזמנים למצוא ב'חלומות' מגוון רחב של מיטות איכותיות מתוצרת עצמית בכל גודל: יחיד, מיטה וחצי, מיטות יהודיות פופולריות במיוחד, מיטה זוגית, קינג סייז ועוד. בנוסף למיטות תמצאומזרונים בכל גודל, שיסופקו אליכם באופן מיידי: מזרני קפיצים, ומזרנים ללא קפיצים, מזרונים רכים ומזרונים קשיחים, מזרנים אורתופדים על פי התאמה אישית ועוד.
מעוניינים לעצב את חדר השינה שלכם בעצמכם? מוזמנים לבחור מיטות איכותיות בתוצרת עצמית: בכל גודל וצבע, עם/בלי ארגז מצעים, עם ראש מעץ/ראש מרופד/ ללא ראש… וכן מבחר רחב של גדלים: מיטת יחיד, מיטה וחצי, מיטה זוגית, קינג סייז, מיטה בהפרדה יהודית ועוד ועוד.  כמו כן מגוון סוגי מיטות וספות ברמת גימור גבוהה, באיכות עולמית שנהנים מהם מיציבות וחוזק לאורך שנים.
קו הייצור מתנהל בטכנולוגיה מתקדמת וחדשנית, המופעל על ידי כוח אדם מקצועי ומספק מכסה מכובדת של עשרות מיטות ביום.
בואו לגלות ב'חלומות' שפע של מוצרים בלעדיים, הנחות ומבצעים משתלמים במיוחד ומחירים אטרקטיביים, ללא תחרות. והכל בשירות מקצועי ואדיב, זמן אספקה קצר ומהיר במחירים ללא תחרות .אתם מוזמנים להיכנס לאתר האינטרנט ולבחור את המיטה שמתאימה לחדר השינה שלכם ואת המזרון שנוח לכם. 

www.halomot.co.il

0775550018

כתובות ושעות פעילות בלינק


שתפו את הפוסט:

פוסטים קשורים