IMG_20190910_213153_821

חזרה לשגרה / להשקה?

רק חזרנו לשגרה אחרי החופש הגדול וכבר בחנויות ובמותגים מתכוננים יחד איתנו לחגים עם השקות נוצצות ומעניינות, כנסו לקרוא מה חדש על המדף!!

כמעט שבועיים לא כתבתי טור. האמת שהתגעגעתי.

אחרי חופשה מפנקת באתונה, יוון וחזרה לשגרת גנים ועבודה, פשוט לא מצאתי את הזמן לשבת ולכתוב.

והנה אחרי שהכל נרגע ונכנסנו למסלול, אפשר להתרווח על הכיסא ולתת לראש לעבוד ולאצבעות להקליד.

נכון נשמע פסטורלי? האמת היא, היה לי שבוע מטורף!! מי שעוקב אחרי באינסטגרם בטח כבר יודע ומי שלא- אז אני מחדשת לו עכשיו, וכדאי מאוד להיכנס לסטורי שלי באינסטגרם 😜

השבוע היה השבוע של ההשקות!!

אמנם לא נכחתי בכולן אבל 3 אירועים הספיקו לי.

נתחיל ביום ראשון בערב.

השקת אפליקציית מזון-עד-הבית חדש בשם FOOD2YOU. האפליקציה מאפשרת לנו לבחור ממגוון רחב של מסעדות שכולן מהדרין ולקבל את האוכל אלינו הביתה תוך 30 דקות.

מתוך השקת אפליקציית Food2You . תמונה באדיבות אולטרה פרויקטים שיווקיים. קרדיט לצלם בועז בן ארי.

כשהגיעו המשתתפים למתחם בחוות טור סיני בירושלים, חיכו להם עמדת טאבלטים שבאמצעותם היו צריכים לבחור את הארוחה שלהם לאותו ערב ולהזמין אותה באפליקציה החדשה. כל האוכל באותו הערב היה בשרי והיה באפשרותם לבחור מתוך מסעדת "המסעדה" ,"תומיז", "אליז" או "טייק א וואק". באפליקציה ישנם גם מסעדות חלביות מעולות כמו "קפה קפה" , "ריקוטה" , "סאם בורגר", "אייס סטורי",  "בייגל קפה" ועוד.

מנכ"ל ויוזם האפליקציה אלי וויס באירוע. התמונה באדיבות אולטרה פרויקטים שיווקיים. קרדיט לצלם בועז בן ארי.

כרגע האפליקציה עובדת בירושלים והתרחבה לפתח תקווה. היעד הוא כל הארץ כמובן וההתמקצעות היא בעיקר בשליחים הפרטיים של האפליקציה שמבטיחים הגעה עד הבית תוך 30 דקות.

ביום שני בערב התקיימה תצוגת אופנה של גולברי לרגל השקת קולקציית החורף היה אירוע שכולו גלאם, נוצץ, ושואו של פעם בשנה וזה רק חלק ממה שהיה באירוע המרשים של רשת גולברי. תצוגת האופנה, הקולקציה שרצה לאורך המסלול, הנציגות המרשימה של כל קשת המוזמנים, בינהם עיתונאיות ומשפיעניות רשת שייצגו את כל המגזרים, עשרות שצעדו לכיוון הבמה וגילו כי בין הבגדים, הרכיבו גם הופעות שמתאימות לכל בחורה דתיה – חרדית.
גם שיק גם טרנדי גם צנוע!! יעקב גולברי המעצב הראשי של הרשת נשא דברים והתרגש כמונו אז תכינו את האשראי לקנייה גדולה בסניף הקרוב לביתכן של גולברי!!

אוקי, יום שלישי היה יום עמוס במיוחד, ה 10.09 כנראה תאריך מאוד מבוקש!!!

השקות הבוקר:

השקת קולקציית סתיו- חורף 2020 של רשת ההנעלה WESHOES  שכללה בין היתר את נעלי Crocs המפורסמות עם שדרוג מיוחד ואינטרפרטציה חדשה של בית הספר לאופנה ועיצוב, נעלי BLUNDSTONE שלראשונה בתולדות המותג מגיעה לWESHOES בווריאציה מאוד מעניינת, ונעלי צעד ראשון שחזרו למדפים של WESHOES בגרסה משופרת ואיכותית יותר שכוללים כרית נוחה מאוד בתוך הנעל עצמה.

צילום שלי לWESHOES

השקת קולקציית חגים של חנות התינוקות "שילב" שבו נוכל לראות המון בגדים עם תחרות והמון מלמלות חמודות לרגל ראש השנה.

בהשקת הקומה השלישית של קניון רמות בירושלים למנהלים ועיתונאים נכחו גם ראש העיר מר משה לאון, מנחם טוקר מטעם רדיו קול חי והזמר ישי ריבו. הייתה פתיחה חגיגית וחוויה אקסטרימית של אולפן בגובה 60 מטר מעל כביש רמות והקניון ומי שהיה אמיץ במיוחד גם עשה סנפלינג עד למטה!!

השקות הערב:

השקת הקומה השלישית של קניון רמות בירושלים לבלוגריות הדתיות- חרדיות שגם הן נהנו מחוויית האקסטרים בגובה 60 מטר מעל הקניון. בקומה החדשה נפתחו מגוון רחב של חנויות חדשות כגון "TOGO" , "הגרה" , "גרביים עד הבית" ועוד. גם מסעדת "וופל בר" כשרה למהדרין נפתחה ואני מאוד ממליצה ללכת לטעום שם את כל התפריט!!

השקת קולקציה חדשה בחנות GOLF&CO.  כאשר כל קונספט האירוע בוסס על מרוקו ומנהגיה. המשתתפים באירוע נהנו ממטעמים מרוקאים ודברי מתיקה בסגנון חינות. במקום הייתה עמדת קעקועים למי שרצה קצת להשתגע והאמת שזה עשה ממש חשק לעשות גם כן.

ביום רביעי הייתה השקה אחת מאוד מושקעת ושווה של בושם חדש מבית הוגו בוס אבל יום חמישי חזרנו לעומס עם 3 השקות בוקר.

השקת קולקציית חגים של החנות זארה-הום בקניון איילון.

השקת קולקציית חגים וחורף של ICECUBE בקניון אילון. מחכים לכם פריטים היסטריים לחגים עם דגש על חולצות ושמלות עם שרוולים נפוחים "The MORE the BETTER"

Ice cube קניון איילון

השקת חנות חדשה של סאקרה בקניון עיר ימים, נתניה. קיימים היום 54 סניפים בארץ ועד סוף השנה סאקרה מתכננת 60 סניפים ברחבי הארץ! הם הציגו היום את קולקציית מוצרי הגבות החדשה שלהם במיוחד לחורף שנותנת מראה פרוע וFLUFFY .

בקיצור, שבוע מעניין מאוד מלא במוצרים חדשים שמחכים לנו במדפי החנויות. לנו רק נותר להיכנס, לשלוף את האשראי ולגהץ!!

אה ותשאירו קצת מקום פנוי כי שבוע הבא עולה כתבה מיוחדת לקראת החגים ובין הבחירות שסוף סוף מגיעות יש עוד כמה השקות!!

שלכן,

שרה.

שתפו את הפוסט:

פוסטים קשורים