קניון עזריאלי גבעתיים - צילום יחצ

חגים בקניון עזריאלי גבעתיים עם האפליקציה שתהפוך את הקנייה למשתלמת יותר  

הטבות החג באפליקציית קניוני עזריאלי תהפוך את חווית הקניה בקניון עזריאלי גבעתיים למהנה ושווה יותר

החגים בפתח, ותיכף יוצאים למסע שופינג שכולל ביגוד והנעלה לחג לכל המשפחה, מתנות לאורחים ולמארחים. ואם אפשר, אז על הדרך, כוס קפה משובח. נשמע מושלם, לא?

קניון עזריאלי גבעתיים מקבוצת קניוני עזריאלי עם האפליקציה שתהפוך כל קנייה למשתלמת יותר,  ב'עזריאלי גבעתיים –, חוויה שמכפילה עצמה שבעתיים' הלכו צעד אחד קדימה,, והחליטו לשמח אותכם לקראת עונת החגים – תורידו את אפליקציית עזריאלי, בוחרים בקניון הבית – עזריאלי גבעתיים ותגלו עשרות קופונים שווים שיהפכו את הקנייה למשתלמת עוד יותר.

קניון עזריאלי גבעתיים הוא הקניון שלך לאופנה, לבילוי משפחתי, לשופינג עם חברות, או לארוחת בוקר זוגית. הוא מציע יותר מרחב, יותר חווית קנייה ויותר חוויית בילוי מיוחדת.

החגים הקרבים צובעים בצבעי החג את חוויית העזריאלי שלכם.

ועוד נקודה. אתם מאלו שמחפשים? אז עזריאלי גבעתיים. בינגו. מצאתם!

מחפשים בגדים לחג?  בקניון מגוון רחב של מותגי אופנה וחנויות דגל. בינגו. מצאתם! בקניון מעל 150 חנויות ביניהם תוכלו למצוא מותגים בינלאומיים ומקומיים מובילים כמו רשתות זארה, צילדרן פלייס, רנואר, נאוטיקה, בגיר, גולברי, קסטרו, KIWI, CARTERS, מנגו, reserved ועוד. עזריאלי גבעתיים. בינגו. מצאתם!

מחפשים ספר טוב? מתנה לחמות? תכשיט לכלה?

בקניון  גם רשתות מובילות כמו צומת ספרים, רונן חן, פוקס, ללין, גולף, סליו… וכן רשתות מתחום ההנעלה כמו נעלי נמרוד, טבע נאות, בי יוניק, שופרא ועוד. כל האמור הוא כמובן רק חלק מהרשימה המרשימה. לצד בתי קפה והמסעדות הפזורים בקניון ומציעים חווית בילוי משלימה, כמו מתוקה, נאמן,

עזריאלי גבעתיים, הוא המקום המושלם לרכז את כל הקניות תחת קורת גג אחת, מהודרת, מרווחת ומגוונת, המציעה מחירים לכל טעם וכיס. ככה עזריאלי גבעתיים. ככה כשמגיע.

שווה להתניע ולהגיע ולהוריד את האפליקציה.

קניון עזריאלי גבעתיים רק  7דק' נסיעה מבני ברק וגבעת שמואל. שעתיים חניה חינם. כתובת – דרך רבין 53, גבעתיים.

ועכשיו, הטבות מיוחדות באפליקציית עזריאלי קניון גבעתיים!  הטבות והפתעות

שווה להתניע ולהגיע.

 

שתפו את הפוסט:

פוסטים קשורים