טויס-אר-אס-פסח-2024

ושמחת במשחקך: רשת ToysRUs בפעילות אפיקומן מפנקת במיוחד!

פעילות "מצא את האפיקומן" ב-

טויס אר אס, רשת הצעצועים הגדולה בישראל, משיקה פעילות בחנויות הרשת לכבוד חג הפסח, ומגרילה מאות פרסים שווים במיוחד! בין הפרסים השווים יוגרלו שוברי קניה לטויס אר אס, אופני ילדים, קונסולת פלייסטיישן Ps5 ועוד מגוון פרסים! ומה באמת מפתיע כאן? שכולם זוכים! כן כן, אף אחד לא יוצא מבואס מטויס אר אס!

אז איך משתתפים בפעילות וזוכים?

בכל חנות תוצב עמדת משחק דיגיטלי מעוצבת וחגיגית, ובמרכזה מסך טאצ'.

החל מתאריך ה-18.04 תחל הפעילות ותמשך 13 ימים עד לתאריך 30.04. במהלך ימי הפעילות, כל לקוח אשר ירכוש ב- 150 ש"ח ומעלה באחד מסניפי הרשת, יקבל שובר השתתפות בפעילות "מצא את האפיקומן". הלקוח ייגש לעמדת המשחק, יזין קוד השתתפות, ויתחיל לשחק. המשחק הוא פשוט וכיפי! על גבי המסך יוצגו 6 מצות. מתחת לכל מצה מסתתר פרס. על הלקוח לגרד 3 מצות לבחירתו ולחשוף 3 פרסים זהים, ולגלות במה הוא זכה!

הולך להיות חג פסח שמח וחגיגי במיוחד בטויס אר אס! אנו ממליצים להורים להגיע עם הילדים במהלך חופשת הפסח לסניפי טויס אר אס! המבחר של המשחקים ברשת הוא ענק, כל המותגים המובילים, המשחקים הנחשקים והלהיטים הכי גדולים ניתן למצוא כאן! ובמיוחד לחג האביב, דאגו ברשת טויס אר אס לעשרות מבצעים שווים במיוחד על מותגים שכולם מכירים- 20% הנחה על בובות ובתי בובות ברבי, 30% הנחה מבחר ערכות לגו, 20% הנחה על מגוון משחקי קופסא מבתי היוצר של קודקוד, שחק נא, הקובייה וזה רק על קצה המזלג.

טויס אר אס מפעילה 34 חנויות מצפון ועד דרום ופתוחה לכל אורך החג היא הכינה הכול במיוחד עבור ילדכם ועבורכם! לרשימת הסניפים ניתן להיכנס לאתר הבית: https://toysrus.co.il/

שתפו את הפוסט:

פוסטים קשורים