WhatsApp Image 2021-05-09 at 14.48.49

התניעו את האוטו יש לאן לצאת!

מחפשים מקום לפגישה? חייבים לערוך קניות בקניון ורגע לפני רוצים לצאת לארוחת בוקר זוגית? להנות מארוחת פיש אנד צ'יפס זוגית במחיר מטורף? לחגוג אירוע שבע ברכות משמח? מקום שעומד בהוראות של התקופה, וגם חניה חינם. קיבלתם!

סניף ביגה בקניון מודיעין, המקום שיענה על כל הדרישות שלכם, וגם יעניק לכם חוויה בשילוב מופלא של טעמים ניקיון מבריק, ישיבה בחוץ או בפנים, אה, כן, חניה בשפע.

אחרי התקופה הקשה המשק חוזר במלוא המרץ לשגרת הפגישות עסקיות הארוחות זוגיות והמשפחתיות בביגה מודיעין, המתהדר בכשרות מהדרין, תוכלו להנות מתפריט עשיר ומפנק עם מיטב המנות שמוכנות מכל הלב.

בביגה מודיעין מארחים ללא הרף לקוחות מרוצים ואינספור אורחים המגיעים לאזור ומבקשים מסעדה איכותית במיוחד, במחיר השווה לכל נפש.

כבר זכינו להכיר מקרוב את ארוחת הבוקר, העשירה, המפנקת והמגוונת במיוחד מכל ארוחות הבוקר המוגשות במסעדות, ולמרות זאת הופתענו מהתפריט העשיר והמקורי קשה היה להחליט מה לבחור מתוך המנות, קיבלנו שילוב מושלם של טעמים חלומיים. מנות טבעוניות לשוחרי הבריאות, וקציצות דגים שהטבח העיד שהוא הכין משלב הדג הטרי שמגיע אליו ועד שהם שוחים ברוטב עשיר לצד רוטב לימוני.

 

בעלי המקום מספרים שהמקום נועד להביא משהו חדש, מרענן, צעיר, טעים ומגוון. "יצא לנו לדבר עם אנשים ולקוחות וראינו היענות מצד התושבים וצורך שלהם במסעדה טובה בכשרות מהדרין, וזה חימם את הלב, ופשוט הלכנו על זה בכל הכוח".

אדיר שפתח את המקום והשקיע הן בעיצוב והן בצוות, מדגיש כי חווית השירות לצד האוכל הטרי המוקפד והמושקע הכל בכשרות מהדרין

"גיליתי לשמחתי מוצרי מהדרין שעונים על כל הדרישות, ואנחנו מזמינים את כל קהל המהדרין לבוא ולהנות מחוויה קולינרית ברמה הגבוהה ביותר".

הפתעה נוספת חיכתה לנו ההורים – ארוחות ילדים. וכמובן ניתן לערוך במקום אירועי שבע ברכות, ימי הולדת וכל אירוע משפחתי שמח. ולו רק בגלל זה שווה להיכנס לביגה מודיעין.

 

 

שתפו את הפוסט:

פוסטים קשורים