Vitamin,D,Keeps,You,Healthy,While,Lack,Of,Sun.,Yellow

התוסף הטבעי שבאמת יעזור לכם להילחם בהצטננות

לא, זה לא ויטמין C: יש תוסף תזונה אחר שנטילתו יכולה להפחית את סיכויי התחלואה בחשיפה לווירוסים של דרכי הנשימה וגם לקצר את משך המחלה ביומיים. מהו התוסף ואיך כדאי ליטול אותו? הפרטים בפנים

בשנת 1771 הרופא הגרמני הירונימוס דיוויד גוביוס הציג לקהילה המדעית המערבית "תרופה מבטיחה ביותר" -אבץ. יותר ממאתיים שנה מאוחר יותר, אבץ הוא אחד התוספים הכי נפוצים על מדפי הפארם וחנויות הטבע, לצד ויטמינים ותוספים אחרים. והוא אפילו מתהדר בתואר נחשק יחסית בתחום התוספים: בתור משהו שעשוי באמת להועיל לכם להילחם בהצטננות. האמנם?

הראיות המדעיות באשר ליעילות של נטילת אבץ כדי להילחם בהצטננות היו מוגבלות למדי עד כה, תוצאות המחקרים לא היו תמיד חופפות, ובעיה נוספת היתה היעדר מחקר מספק באשר לקביעת המינון, הרכב התוסף ומשך השימוש הדרוש כדי להפיק מנטילת אבץ את היתרונות המיטביים. אלא שכעת, מתפרסם מחקר חדש שהוא למעשה, ותוצאותיו מספקות גיבוי מוצק לכך שנטילת אבץ יכולה להפחית תסמינים ולקצר את משך המחלה במקרה של הידבקות בנגיפים נשימתיים (לדוגמא: שפעת, הצטננות ושאר וירוסי חורף מעיקים).

"נהוג לחשוב שהתפקיד של אבץ במניעה או טיפול בזיהומים יעיל רק בקרב אנשים שיש להם מחסור באבץ. אולם, הממצאים שלנו קוראים תיגר על ההנחה הזאת", אמרה ד"ר ג'ניפר האנטר מומחית ברפואה אינטגרטיבית מאוניברסיטת ווסטרן סידני שבאוסטרליה. "שני המחקרים הגדולים ביותר בנושא, שנערכו בסין מצאו שנטילת אבץ במינון נמוך, הפחית את הסיכוי למחלה קלינית. שני מחקרים קטנים יותר שנערכו בארה"ב, התמקדו ביכולות המניעתיות של נטילת אבץ, והם לא כללו אנשים עם מחסור באבץ. וגם שאר המחקרים שנכללו באנליזה ובחנו את השפעת נטילת אבץ במהלך מחלת הצטננות, נערכו באוכלוסיות שבהן מחסור באבץ אינו נפוץ כלל", הסבירה.

שתפו את הפוסט:

פוסטים קשורים