מעצבת: סטודיו חוי שנהב

השמחה שלך מתחילה מבפנים

בשעה טובה הגעת למדידה האחרונה של השמלת כלה, התרגשות באוויר, אבל היי רגע, אל תגיעי למדידות האחרונות ללא פריטי הלבשה אישית שרכשת עבור השמלה •  מעצבת שמלות הכלה לי-אור סטביצקי מדגישה בפני הכלות להגיע עם הלבשה אישית שתחמיא לך ולשמלת הכלה שלך

עונת השמחות בעיצומה. לי-אור סטביצקי סטיליסטית ומעצבת בגדים שבמשך השנה מחפשת להביא לנו קולקציות הכי שיקיות ואופנתיות, מדברת על חשיבות הלבשה תחתונה: "לא חשוב אם את רזה או מלאה הלבשה תחתונה מתאימה עוזרת לבגד להראות נכון וטוב על הגוף. הלבשה אישית טובה ומתאימה היא חובה ולא נשכח את הנוחות ודאי שאת קונה מוצרים שאת חשה בהם נוח ושהם מאפשרים לך לתפקד בשיגרה כי רק כך תרגישי נינוחה ולא תתעסקי בכך יתר על המידה".

"לא כולן שמות לב", היא מוסיפה, "אבל צבע ההלבשה האישית משפיע על המראה הכללי או עד כמה השפעה יש לכזאת שאינה מתאימה ועד כמה היא הורסת לנו את המראה אם היא קטנה מידי או גדולה מידי. כך גם עם תפר בלי תפר לכל פרט שנראה שולי יש משמעות".

טיפ: כשאת קונה הלבשה תחתונה יום יומיית לכי על צבעי הניוד היא תשמור על צניעות הבגד וכן התאימי את המידות.

"ולך הכלה חשוב במיוחד להגיע למדידות עם הפריטים הנכונים, תבחרי בצבע ניוד או לבן, עדיפות ללא תפרים קידמיים, פריטים שיתמכו בך מתחת לשמלת הכלה".

רשת ההלבשה האישית טריומף עם מגוון רב של קולקציות שיהפכו כל לוק שלך ללוק משולם, טריומף המותג המוביל מחדש כל השנה, קולקציית תחרה לצד קולקציית ספורט, כל הדגמים, הצבעים, בכל המידות, איכותי, שיקי, טרנדי, ובעיקר מותג אהוב ומוכר כזה שאפשר לסמוך עליו.

טיפ לסיום:

איחסון הפריטים האישיים מאוד חשוב לפני שאנחנו לובשות אותם, הכי קל לדחוף אותן למגירה, אבל אחסון שכזה עלול להסתיים בברזלים מקומטים ובריפוד מלא "שברים". מומלץ לאפסן את אותן בשורה, כשהקאפים שלהן נחים אחד בתוך השני בבטחה.

שתפו את הפוסט:

פוסטים קשורים