WhatsApp Image 2021-03-10 at 17.10.28

הרגעים הגדולים של שבוע האופנה האיטלקי

אחרי שנה קשה באיטליה, שבוע האופנה הציג חזרה מרהיבה למסלולים. מהרובוטים של דולצ'ה & גבאנה ועד הזוהר האלגנטי של ולנטינו , המון סטייל בתצוגות בלי קהל, למדו להעביר סטייל בדיגיטל
שבוע האופנה של מילאנו, הסתיים אמש, היה המוצלח ביותר מאז פרוץ מגיפת הקורונה אשתקד. המעבר לתצוגות דיגיטליות הושלם, ולמעט מספר בתי אופנה איטלקיים שנעדרו, כמו ורסאצ'ה וגוצ'י, השתתפו באירוע בתי אופנה נחשבים רבים, ביניהם פנדי, ולנטינו, מוסקינו, מקס מרה שחגגו 70, מארני, אלברטה פרטי ואחרים. התצוגות אומנם לא התקיימו מול קהל, אך נערכו במבנה מסורתי עם דוגמניות שצעדו על מסלול, חושפות את קולקציות סתיו-חורף 2021-22.
אם רוצים לסמן מגמה בולטת מהשבוע האחרון במילאנו, מדובר בשעטנז בין בגדים פרקטיים ויומיומיים לנגיעות של זוהר שנוצר מתוך ערגה לנורמליזציה ורצון לשוב לשגרה. הקולקציה של פייר פאולו פיקולי לבית ולנטינו, נגעה בדיוק בנקודה זו עם קולקציה מעשית בצבעוניות של שחור ולבן שהוצגה בחלל הריק של תיאטרון פיקולו ההיסטורי במילאנו, במטרה לעורר את המודעות למוסדות התרבות הסגורים. "במהלך המגיפה החמצנו, מעל לכל, את תחושת השיתוף והקהילתיות שתרבות מעניקה לנו", הסביר המעצב.
היו גם קולקציות שהציגו אסקפיזם טהור, מפנות עורף למציאות המכה על פנינו. ג'רמי סקוט במוסקינו המשיך עם בגדים תיאטרליים שנראו כתחפושות, כאשר לתצוגה ליהק שורה של דוגמניות עבר ואושיות אופנה כמו שלום הארלו (שגם חתמה השבוע בסוכנות IMG הבינלאומיות לקראת קאמבק מתוקשר) לבושה כחתול, מלכת הלבבות דיטה פון טיז ואמבר ולטה בחליפת קרוקודיל מוזהבת עם זנב ארוך – ולא בגלל פייק ניוז על חיסונים.
הקרנבל הצבעוני המשיך גם בתצוגה של דולצ'ה & גבאנה, שחתמה את שבוע האופנה במחווה לשנות ה-90 אבל נראתה יותר כמו פנייה לדור הטיקטוק עם בגדים שעוצבו לאלה לי וחברותיה. המעצבים דומניקו דולצ'ה וסטפנו גבאנה יצרו קולקציה דיגיטלית שביקשה להציג טכנולוגיה לצד אמנות בתצוגה צבעונית ומהפנטת, כשלצד הדוגמניות צעדו קבוצת רובוטים ענודי תכשיטים ואביזרים של המותג. הנה כל הרגעים הגדולים של השבוע האיטלקי.
דולצ'ה & גבאנה
בית האופנה דולצ'ה & גבאנה יצר קולקציה צבעונית שמתכתבת עם תור הזהב שלו בשנות ה-90 לצד אנדרלמוסיה של צבעים, טקסטורות וצלליות, במטרה להתחבב על אחיהם הצעירים של בני דור המילניום. זו היתה תצוגה סוחפת שלא היה בה רגע דל אחד, אך נראה כי ללקוחות הוותיקות (והמבוגרות, יש להודות) של המותג, יהיה קשה להתחבר לרוב הבגדים שהופיעו על המסלול. אלו ודאי יעדיפו את הסגנון הסקסי והמוחצן המזוהה עם המותג, כמו מערכת לבוש של ז'קט שחור עם רוכסנים בסגנון פאנק ומכנסיים מטאליים בצבע אדום.
שתפו את הפוסט:

פוסטים קשורים