Fashionable,young,blond,woman,wearing,rose,cardigan,,beige,midi,skirt

הפריט הכי לוהט במלתחת החורף: מצאנו את הקרדיגנים השווים

החבר הכי טוב שלך נגד הקור במשרד הוא במקרה גם הפריט הכי טרנדי של העונה - ממש כפי שהיה בעונה שעברה, ובזו שלפניה. הקרדיגן מוכיח עקביות והתמדה, ואפילו שכנראה כבר הצטברו לכן כמה כאלה בארון - אלה האופציות ששווה לרענן איתן את המדף כרגע

קצת לא נעים להודות, אבל היה איזה רגע לפני כמה חודשים שבו חשבנו שהקרדיגנים כבר לא ממש קורים. כלומר, באופן טבעי הם פחות קרו בקיץ הישראלי, אבל הפרידה מהם הרגישה כאילו היא עשויה להתמשך הפעם גם אל תוך החורף. לא מדובר, כמובן, על הכחדה של הפריט הבסיסי הזה מהמלתחה, אלא פשוט על ירידת קרנו כמאסט טרנדי מובהק, כפי שהתבסס בשנים האחרונות.

הקרדיגנים פה והם לא מתכוונים לזוז – גם לא כשהם מוחזקים בסיכת זהב קטנטנה על החזה של קנדל ג'נר (ושל כל איט-גירל מצויה בפיד כרגע). ולמה שיזוזו, בעצם? עדיין מדובר בפריט החורפי הכי כיפי, ורסטילי וסקסי בסביבה, והווריאציות הנוכחיות עליו רק מאריכות את חיי המדף שלו – תרתי משמע, כשמדובר בקרדיגנים הארוכים שמתבלטים עכשיו לעומת גרסאות המיקרו הלוהטות.

בגוונים טבעיים או עזים, חלק או עם פרינט, עם או בלי כפתורים, בטקסטורת ריב או מצמר גס – הכל הולך, הכל קורה, ואלה האופציות הכי שוות בחנויות.

מעיל פרווה 449.90 (2)גולף צילום הילה שייר מחיר Resize
מעיל פרווה גולף // צילום: הילה שייר

 

 

Mango 17027118 מחיר 349.90שח צילום יחצ חול
Mango

 

שתפו את הפוסט:

פוסטים קשורים