shopping-mall-427968_1280

הפריטים שירימו גם לכן את המצב רוח!

לקניות יש כח פסיכולוגי מופלא- לפחות על המין הנשי, הן משכיחות דאגות ומרימות את המצב רוח לגבהים. יצאתי לסיבוב ברנואר וחזרתי עם פריטים שווים במיוחד!

אנחנו בתקופה לא פשוטה, זה כבר משפט נדוש לתקופה אבל זו האמת. המלחמה עדיין כאן וכל מה שמסתעף ממנה עדיין נוכח והופך את החיים שלנו למורכבים יותר. מן ריקוד מוזר כזה בין הרצון להמשיך בשגרה לבין הכאב והצער.

אבל מזל שיצר החיים חזק כל כך ונוטע בנו כל יום מחדש את הרצון להחזיר לעצמינו שפיות, להעצים את הטוב, לתמוך במי שצריך ובין אלה גם אנחנו בעצמינו. גם אנחנו צריכים תמיכה עצמית ולהשתדל להיטיב עם הנפש כמה שאפשר.

אז יצאתי לסיבוב ברנואר כי בינינו, יציאה לשופינג תמיד מנחמת ומשכיחה מאיתנו צרות. נכנסתי לחנות וחיפשתי בגדים שיעשו לי טוב על הלב, שישמחו אותי כשאלבש אותם. למען האמת הבחירה היתה קשה, פשוט כי היו יותר מדי כאלו שיעשו לי טוב על הלב אבל חור גדול בכיס ולכן התמקדתי.  

היו חסרים לי לוקים שבתיים ובנוסף רציתי להתפנק גם בג'קט חדש. אז התחלתי לכווננן את עצמי.

חיפשתי סריג שבתי, משהו נוח ומרשים אך לא מתאמץ ומצאתי את הסריג קונטור כפתורים, סריג נעים, מחמם והכי חשוב נוטף סטייל. אני אוהבת את השרוולים שמתרחבים בסוף ואת הצווארון האלגנטי. הסריג קיים בשחור ושמנת, אני בחרתי את השמנת כי שחור יש לי מספיק. לסריג התאמתי חצאית A סאטן שחורה, היא קיימת גם בכחול, אפור ושמנת. השילוב של בד הסריג עם הסאטן גאוני בעיניי, הבד של החצאית איכותי מאוד והיא יושבת על הגוף מדהים!

ללוק הנ"ל צירפתי מגפוני רשת עקב שרישמית אפשר להעניק להן את התואר "הורסות". הרשת שקופה והרגל נראית דרכה, על הרשת אבנים משובצות לרוב מה שהופך אותה לסופר חגיגית.

לאחר שני סיבובים במחלקת הנשים ו-52 התלבטויות החלטתי שאין מנוס מלקחת את החצאית סאטן בצבע נוסף, לקחתי כחול. צבע שיכול להרים לגבהים כל חולצה פשוטה שאשלב איתה. לפריטים האלה אני קוראת מולטי פריט.

חצאית סאטן שליץ 149.90 ש"ח רנואר. צילום: אלעד חיזקי

ואת הג'קט שלי כמובן לא שכחתי. אז בסיבוב האחרון התמקדתי במציאת הג'קט המושלם וגם זה לא היה קל. היו שם הרבה כאלה שעונים על ההגדרה "מושלם" ולא פחות. ברשימת ההתחבטויות שלי נכללו ג'קט טראנץ' עור שחור או ג'ינס, ג'קט משובץ פראנזים, ג'קט דריל ירקרק וג'קט אופנוענים שחור (כך הוא נקרא).

לבסוף בחרתי בג'קט המשובץ עם הפראנזים. ראיתי איך הוא יתאים גם לשבת וגם ליום חול וכי הוא ישתלב מצוין עם החצאית השחורה וגם הכחולה. הלכתי לקופה בששון על ההחלטות האופנתיות שלקחתי, פריטים שעושים לי טוב על הלב ומרימים לי את המצב רוח!

כל הפריטים זמינים גם באתר: Renuar.co.il

שתפו את הפוסט:

פוסטים קשורים